گل‌محمدی: آماده شروعی خوب مقابل مس رفسنجان هستیم/ هیچ جای دنیا چنین برنامه ریزی‌ نمی بینید



یحیی گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آماده یک بازی خوب در شروع مجدد لیگ هستیم.

به گزارش فارس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: پیش از هر چیز باید از استقبال هواداران عزیز رفسنجانی تشکر کنم که در ورود ما به این شهر به ما لطف داشتند. متاسفیم که به خاطر شرایط کرونا نمی‌توانیم در کنارشان باشیم. 

 

او ادامه داد: فردا بازی مهمی با تیم خوب مس داریم. باشگاه مس رفسنجان یک باشگاه حرفه‌ای است که امسال هم تیم خوبی آماده کرده‌اند و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارند. در این بازی باید با تمرکز بالا وارد زمین شویم. 

 

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: از تعطیلات لیگ خوب استفاده کردیم و یک بازی دوستانه هم داشتیم و آماده یک بازی خوب در شروع مجدد لیگ هستیم. 

 

گل‌محمدی درباره برنامه‌ریزی لیگ و انجام دیدار پرسپولیس سه روز بعد از بازی تیم ملی گفت: متاسفانه برنامه ریزی خوبی برای این هفته لیگ انجام نشد. تنها تیمی بودیم که سه بازیکن در تیم ملی داشتیم و الان آنها بدون زمان ریکاوری و استراحت به ما اضافه شده‌اند.

 

او اضافه کرد: این در شرایطی است که دو سفر سنگین به لبنان و اردن داشته‌اند و بعد از بازگشت به ایران بلافاصله با ما به رفسنجان آمده‌اند. هیچ جا شما چنین برنامه‌ای برای بازی بعد از بازی‌های ملی نمی‌بینید. می‌شد بازی‌های این هفته را با برنامه بهتری برگزار کرد. 

 

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره روند این تیم تا این مقطع از فصل گفت: در دو بازی قبل نتایج آنطور که می‌خواستیم نبود اما می‌خواهیم از این بازی به روند پیروزی برگردیم و در سریعترین زمان ممکن خودمان را به صدر جدول برسانیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------