مومنی: تعدادی ترسو در سازمان لیگ بر سرکار هستند/ زورتان به آجرلو نرسید یقه استقلال را گرفتید؟



محمد مومنی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
عضو هیئت مدیره استقلال گفت: متاسفانه تعدادی ترسو در سازمان لیگ بر مسند کار نشسته اند که برای تسویه حساب شخصی با سردار آجرلو خودشان را با ۳۰ میلیون هوادار رو در رو کردند و حکمی دادند که با هیچ منطقی سازگار نیست.

به گزارش خبرورزشی، پیرو دستورالعمل سازمان لیگ به باشگاه استقلال در ارتباط با ممنوعیت بازی دو مهاجم فرانسوی این تیم، کادر فنی استقلال ساعتی پیش از دیدار مقابل گل گهر سیرجان باشوک غیرمنتظره ای مواجه شد.

 

محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی با انتقاد از رفتار سازمان لیگ اظهار داشت: اقدامی که سازمان لیگ در حق استقلال انجام داد پر از شائبه و ایهام بود. آقای محمودزاده ساعتی پیش از بازی به ما اعلام می کند که خارجی های تیم ما اجازه بازی ندارند و بعد ما هرچه تماس می گیریم تا با اعضای سازمان لیگ در این باره صحبت کنیم و دلیل این موضوع را بپرسیم هیچ کس پاسخ نمی دهد. این مشخص می کند شما آدم های ترسویی هستید. این رفتار فقط از سوی ترسوها سر می‌زند. تیمی که ۳۰ میلیون هوادار دارد و پشت سر تیمشان ایستاده‌اند را نمی توانید به این راحتی بالا و پایین کنید.

 

وی ادامه داد: آقای محمودزاده که می گویید خارجی‌ها نباید بازی کنند اگر چنین تصمیمی داشتید چرا برای آنها کارت بازی صادر کردید؟ به خدا ما پیر شدیم از دست این پیرمردهایی که هیچ چیزی از فوتبال نمی دانند ولی دست از صندلی قدرت برنمی‌دارند. ایرادی نیست، ولی روی صندلی پاسخگویی هم شما را ببینیم خیلی خوب است.

 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: وثیقه ای که ما برای خارجی‌های استقلال گذاشتیم صد برابر آن ضمانت نامه ای است که شما خواسته بودید. آیا هدفتان از این کار تسویه حساب با استقلال بود؟ چرا نمی روید یقه آقای آجرلو را بگیرید؟ لابد زورتان به مدیرعامل استقلال نمی رسد. اگر فردا مردم آمدند جلوی سازمان لیگ نگویید چرا اینجا جمع شدند؟ ما همه کار کردیم تا آرامش را به استقلال و باشگاه برگردانیم ولی ظاهراً عده‌ای در آن سازمان نشسته اند که نمی خواهند استقلال رنگ آرامش ببیند.

 

مومنی خاطرنشان کرد: اگر با از دست دادن امتیاز در سیرجان استقلال از کورس قهرمانی عقب بیفتد چه کسی جوابگوست؟ مگر نه این است که برای احکام این چنینی باید ۷۲ ساعت قبل از بازی باشگاه را مطلع کنید؟ آقای محمودزاده گفته ما اطلاع دادیم! کجاست آن نامه تان؟ شماره نامه تان را بگویید تا ما برویم پیدایش کنیم.

 

این مدیره باشگاه استقلال در ادامه تاکید کرد: همه جای دنیا حق تبلیغات محیطی برای باشگاه‌هاست حالا اگر تا دیروز باشگاهی قدرت نداشت آن را از شما بگیرد و شما با پول تبلیغات عشق می کردید حالا به شما فشار آمده که استقلال حقش را گرفته؟ این رفتار شما بازی با احساسات میلیون ها هوادار است. چرا عقده هایتان را روی سر مردم خالی می کنید؟ چرا منطقی نیستید؟

 

پیشکسوت تیم استقلال تصریح کرد: این رفتارها شما را متهم می‌کند که به سود دیگر تیم‌های کار می کنید. من شخصاً از مدیرعامل استقلال تقاضا می کنم در این باره نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا بنویسد. فیلم بازی و کارت صادر شده برای بازیکنان خارجی استقلال را ضمیمه اش کند تا وقتی در داخل کشورمان نمی‌توانیم حقمان را بگیریم از طریق afc به حقمان برسیم. باید اذهان عمومی در این باره روشن شود. شما در چه جایگاهی هستید که اینگونه با احساسات استقلالی ها بازی می‌کنید؟

 

وی در پایان افزود: در ازای هزینه ۲۰ میلیاردی استقلال برای خرید ۲ بازیکن خارجی چه کسی پاسخگوست؟ ما بازیکنان خارجی را به خدمت گرفتیم تا در چنین بازی هایی به دردمان بخورد آن وقت شما با یک تلفن همه برنامه های کادر فنی را بر هم می ریزید؟ آقای بهاروند بیایید و پاسخگو باشید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------