آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

صعود یاران جهانبخش و رُم به دور بعدی لیگ کنفرانس اروپا در شب حذف یاران صیادمنش و زاهدی



لیگ کنفرانس اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
فاینورد در شبی که از دقیقه ۷۸ از وینگر ایرانی خود بهره می‌برد، با وجود توقف مقابل اسلاویا پراگ راهی دور حذفی لیگ کنفرانس اروپا شد.

به گزارش تسنیم، در آغاز هفته پنجم مسابقات لیگ کنفرانس اروپا، فاینورد امشب (پنجشنبه) میهمان اسلاویا پراگ بود و با تساوی 2-2 متوقف شد.

 

در این مسابقه که علیرضا جهانبخش از دقیقه 78 در ترکیب فاینورد به میدان رفت، پیتر اولایینکا در دقیقه 12 و یان کوچتا در دقیقه 66 برای اسلاویا گلزنی کردند و سیریل دسرس در دقایق 31 و 3+90، گل‌های نماینده هلند را به ثمر رساند. گاس تیل در دقیقه 36 از زمین اخراج شد تا فاینورد، 10 نفره به بازی ادامه دهد.

 

با این نتیجه، فاینورد با 11 امتیاز در صدر جدول گروه E ماندنی شد و به مرحله حذفی مسابقات رسید. اسلاویا پراگ نیز در جایگاه دوم جدول گروه قرار گرفت.

 

تاتنهام نیز در اسلوونی مقابل تیم مورا صف‌آرایی کرد و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. تومی هوروات در دقیقه 11 و و آندری ماروسا در دقیقه 4+90 دروازه هاتسپر را گشودند و هری کین با وجود گلزنی در دقیقه 72، نتوانست مانع شکست تاتنهام شود.

 

تاتنهام که نخستین شکست خود را با هدایت آنتونیو کونته تجربه کرد، با 7 امتیاز در رتبه سوم جدول گروه G جای دارد و برای صعود به مرحله بعد، چشم به هفته آخر دور گروهی دوخته است.

 

رُم با شکست سنگین زوریا لوهانسک صعود کرد/ حذف یاران صیادمنش و زاهدی قطعی شد

تیم فوتبال رُم پنجشنبه شب در چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ کنفرانس اروپا، در ورزشگاه المپیکوی رُم مقابل زوریا لوهانسک صف‌آرایی کرد و با برتری 4 بر صفر، شکست سنگینی بر میهمان خود تحمیل کرد.

 

کارلس پرس در دقیقه 15، نیکولو زانیولو در دقیقه 33 و تامی آبراهام در دقایق 46 و 75 برای رُم موفق به گلزنی شدند. جالوروسی در دقیقه 41 صاحب یک ضربه پنالتی شد که جردن ورتوت نتوانست توپ را به تور دروازه نماینده اوکراین بچسباند.

 

شهاب زاهدی و اللهیار صیادمنش دو ستاره ایرانی تیم زوریا لوهانسک از ابتدا در ترکیب تیم خود به میدان رفتند و به ترتیب در دقایق 46 و 83 تعویض شدند.

 

رُم به لطف این پیروزی، 10 امتیازی شد و جایگاه خود را در رتبه دوم جدول گروه C مستحکم کرد تا در کنار بودو گلیمت نروژ، راهی مرحله بعدی رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا شود. تیم‌های زوریا و زسکا صوفیه هم حذف شدند.

 

نتایج سایر دیدارهای برگزار شده هفته پنجم لیگ کنفرانس اروپا به شرح زیر است:

 

گروه A
HJK یک - آلاشکرت صفر

 

مکابی تل‌آویو صفر - لاسک یک

 

گروه B
فلورا تالین یک - پارتیزان بلگراد صفر

 

آنورتوسیس یک - خنت صفر

 

گروه C
بودو گلیمت 2 - زسکا صوفیه صفر

 

گروه D
یابلونتس یک - آلگمار یک


راندرز 2 - کلوژ یک

 

گروه E
مکابی حیفا صفر - یونیون برلین یک

 

گروه F
لینکلن رد ایمپس صفر - کوپنهاگن 4


اسلووان براتیسلاو صفر - پائوک صفر

 

گروه G
رن 3 - ویتسه 3

 

گروه H
غیرت آلماتی 2 - بازل 3


قره‌باغ 2 - اومونیا نیکوزیا 2

 

***

 

لیگ اروپا| صعود لاتزیو، بایرلورکوزن و بتیس به مرحله حذفی

هفته پنجم دور گروهی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، از ساعت 21:15 امشب (پنجشنبه) با هشت دیدار پیگیری شد.

 

در گروه E، گالاتاسرای با نتیجه 4 بر 2 از سد مارسی گذشت. الکساندرو سیسالدائو در دقیقه 12، دوژه کالتاکار در دقیقه 31 (گل به‌خودی)، سفیانه فقولی در دقیقه 64 و رایان بابل در دقیقه 83 برای گالاتاسرای گلزنی کردند و آکادیوش میلیک در دقیقه 68 و 85، دروازه نماینده ترکیه را گشود.

 

لاتزیو هم با نتیجه 3 بر صفر بر لوکوموتیو مسکو غلبه کرد. چیرو ایموبیله در دقایق 56 و 63 از روی نقطه پنالتی و پدرو رودریگس در دقیقه 87 گلزنان این بازی بودند. گالاتاسرای و لاتزیو با 11 و 8 امتیاز در دو رده ابتدایی جدول گروه E جای دارند و صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کردند.

 

در گروه F تقابل میدتیلند و براگا به برتری 3 بر 2 میدتیلند انجامید و ستاره سرخ با نتیجه یک بر صفر مقابل لودوگورتس پیروز شد. ستاره سرخ با 10 و براگا با 9 امتیاز و بر حسب تفاضل گل، جایگاه‌های اول و دوم جدول گروه را به خود اختصاص دادند و شانس بیشتری برای صعود در هفته پایانی دارند.

 

در مهم‌ترین بازی گروه G، بایرلورکوزن با نتیجه 3 بر 2 برابر سلتیک به برتری رسید. روبرت آندریش در دقایق 16 و 82 و موسی دیابی در دقیقه 87 گل‌های لورکوزن را به ثمر رساندند و جوسیپ یورانوویچ و ژوتا در دقایق 40 و 56 برای میهمان گلزنی کردند. رئال بتیس هم مقابل فرانس‌واروژ به پیروزی 2 بر صفر دست یافت. کریستیان تیو در دقیقه 5 و سرخیو کانالس در دقیقه 52 موفق به گلزنی شدند. بایرلورکوزن و بتیس که به ترتیب 13 و 10 امتیاز دارند، خود را به مرحله حذفی رقابت‌ها رساندند.

 

در گروه H نیز دیدار دیناموزاگرب و خنک با تساوی یک-یک به پایان رسید. در این مسابقه صادق محرمی از ابتدا در ترکیب دیناموزاگرب به میدان رفت و در دقیقه 88 تعویض شد. وستهام یونایتد نیز با نتیجه 2 بر صفر از سد راپید وین گذشت که آندری یارمولنکو در دقیقه 40 و مارک نوبل در دقیقه 2+45 (از روی نقطه پنالتی)، گل‌های وستهام را به ثمر رساندند. وستهامِ 13 امتیازی صعود خود را قطعی کرده و در هفته پایانی، دیناموزاگرب رقابت حساسی با خنک برای صعود دارد.

 

صعود موناکو و رنجرز مسجل شد/ صدرنشینی لسترسیتی با غلبه بر رقیب لهستانی

در ادامه دیدارهای هفته پنجم از مرحله گروهی مسابقات لیگ اروپا، لیون پنجشنبه شب میهمان بروندبی بود و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. میکائل اوهره در دقیقه 51 برای بروندبی گلزنی کرد و رایان چرکی در دقایق 57 و 66 و اسلام سلیمانی در دقیقه 76، دروازه میزبان را گشودند. در دیگر بازی این گروه نیز گلاسکو رنجرز با دو گل آلفردو مورلوس در دقایق 15 و 49 بر اسپارتا پراگ غلبه کرد. لیون و رنجرز که با 15 و هفت امتیاز در جایگاه‌های اول و دوم جدول گروه A دیده می‌شوند، راهی دور حذفی لیگ اروپا شدند.

 

براساس این گزارش، در گروه B موناکو با نتیجه 2 بر یک از سد رئال سوسیه‌داد گذشت. کوین وولند در دقیقه 28 و یوسوف فوفانا در دقیقه 38، گل‌های موناکو را به ثمر رساندند و الکساندر ایزاک در دقیقه 35 برای سوسیه‌داد موفق به گلزنی شد. پی‌اس‌وی آیندهوون نیز با نتیجه 2 بر صفر مقابل اشتورم‌گراتس به برتری رسید. موناکو با 11 امتیاز و کسب رده نخست جدول جشن صعود گرفت و آیندهوون با هشت امتیاز، در رتبه دوم گروه ایستاده است.

 

همچنین در تنها بازی گروه C لسترسیتی با نتیجه 3 بر یک از سد لژیا ورشو گذشت. پاتسون داکا، جیمز مدیسون و ویلفرد اندیدی در دقایق 11، 21 و 33 برای لسترسیتی گلزنی کردند و فیلیپ ملادنوویچ در دقیقه 27، یکی از گل‌های خورده لژیا را جبران کرد. لسترسیتی با هشت امتیاز، به صدر جدول گروه C صعود کرد و لژیا ورشوی شش امتیازی، در قعر جدول باقی ماند. در این گروه صعود هیچ تیمی قطعی نشده است و اسپارتاک مسکو و ناپولی نیز در هفته پایانی برای صعود می‌جنگند.

 

در گروه D نیز تقابل اینتراخت فرانکفورت و رویال آنتورپ به تساوی 2-2 انجامید و المپیاکوس مقابل فنرباغچه به برتری یک بر صفر دست یافت. اینتراخت با 11 و المپیاکوس با 9 امتیاز، دو رده ابتدایی جدول گروه را به خود اختصاص داده‌اند و صعود خود را به مرحله حذفی مسابقات مسجل کردند.

 

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------