کارشناسی داوری دیدار استقلال و مس رفسنجان/ هر 3 پنالتی درست بود



کارشناسی داوری دیدار استقلال و مس رفسنجان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کارشناس داوری گفت: کمک داوران در این بازی روز خوبی داشتند ولی متاسفانه محمد حسین ترابیان قضاوت خوب خودش را با اخراج نکردن مدافع استقلال زیر سوال برد.

نوید مظفری در گفت و گو با فارس در خصوص داوری دیدار دو تیم استقلال و مس رفسنجان در هفته چهاردهم ر قابت های لیگ برتر اظهار داشت: هر دو کمک داور این بازی روز خوبی را داشتند اما متاسفانه محمد حسین ترابیان قضاوت خوب خودش را با اخراج نکردن مدافع استقلال زیر سوال برد و این اشتباه در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

 

وی در مورد صحنه برخورد کوین یامگا با مدافع مس رفسنجان در ابتدا نیمه اول که داور این صحنه را پنالتی اعلام کرد گفت:در این صحنه ترکمان بازیکن مس پای مهاجم استقلال کوین یامگا را زد و پنالتی برای استقلال درست بود.

 

کارشناس داوری در خصوص برخورد مهاجم مس با مدافع استقلال که داور این صحنه را به سود تیم رفسنجانی پنالتی اعلام کرد عنوان کرد: در این صحنه  داور به درستی برای مس اعلام پنالتی کرد.  این صحنه موقعیت آشکار گل بود و اعلام پنالتی فقط در صورتی اخطار برای مدافع دارد که جدال بر سر توپ بوده باشد، در حالی که در این صحنه محمد حسین مرادمند بازیکن استقلال  خطای هل دادن را مرتکب شد، طبیعتا هل دادن جدال بر سر توپ نیست و ترابیان باید بازیکن استقلال را در این صحنه اخراج می کرد.

 

مظفری در پاسخ به این سوال که آیا برخورد رودی ژستد با مدافع مس پنالتی بود یا خیر گفت: تصمیم داور در مورد پنالتی دوم استقلال کاملا درست بود. در این صحنه  مدافع در ادامه حرکت بازیکن استقلال را سرنگون کرد و اصلا مهم نیست که مدافع قبل یا بعد از ضربه مهاجم به توپ، خطا کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------