آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و فجرسپاسی/ گل ترابی آفساید نبود



کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و فجرسپاسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
حسین عسگری معتقد است که با وجود تاثیر نداشتن کامیابی‌نیا روی توپ، گل پرسپولیس سالم بود و این هافبک در آفساید قرار نداشت.

حسین عسگری، کارشناس داوری در گفت وگو با ایسنا در خصوص قضاوت مرتضی منصوریان در دیدار پرسپولیس و فجرسپاسی اظهار‌کرد: منصوریان قضاوت بدی در این دیدار نداشت ولی در مجموع قضاوت مقتدرانه ای هم از او ندیدم و اشتباه های کوچک در تصمیم های او دیده می شد. آوانتاژهای او بد موقع بود. یکی، دو بار به ضرر تیمی که علیه آن خطا شده بود، آوانتاژ داد و بیش از یکی، دو بار پیش آمد که خطاهای میانه میدان را اشتباه سوت زد.

 

وی ادامه داد :منصوریان تحرک خوبی در این دیدار نداشت و سرعت پایینی داشت که این برای داوری که بخواهد در سطح بین المللی سوت بزند، خوب نیست. همچنین رنگ لباس او نباید با رنگ لباس پیراهن دروازه بان پرسپولیس یکی می بود که این به دلیل ضعف کمیته داوران و سازمان لیگ است.

 

عسگری در اخر درباره مشکوک بودن گل پرسپولیس گفت: صحنه ای بود که قضاوت آن با چشم خیلی سخت است. من فکر می کنم کامیابی نیا با مدافع فجر در یک خط قرار داشت ولی از آن صحنه هایی است که دقیق آن توسط VARهایی که در کشورهای اروپایی استفاده می شود، مشخص خواهد شد. با این حال من فکر می کنم آفسایدی نبود و گل تیم پرسپولیس سالم به ثمر رسید.

 

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره قضاوت دیدار پرسپولیس - فجر سپاسی اظهار داشت: منصوریان داور جوانی است که امروز قضاوت خوبی داشت، در طول بازی دوندگی خوبی داشت و کارت‌هایی که داد به موقع و مؤثر بودند.

 

وی ادامه داد: کمک داور اول بازی در زمان به ثمر رسیدن گل پرسپولیس عملکرد خوبی داشت ‌که آن صحنه را آفساید اعلام نکرد و یک گل خوب به ثمر رسید. در هر صورت بازیکن پرسپولیس اگر در موقعیت آفساید قرار داشت، چه توپ را با سر می‌زد و یا اینکه تأثیری روی توپ نداشت، داور باید اعلام آفساید می‌کرد، ولی بازیکن پرسپولیس با مدافع فجر در یک خط قرار داشت و آفسایدی نبود.

 

کارشناس داوری فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: اتفاق دیگری هم که وجود داشت و بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به خطا داشتند، در دقیقه 79 بازی بود که بازیکن این تیم می‌خواست حرکت تکنیکی انجام دهد، ولی پایش را به پای مدافع فجر سپاسی زد و کنترلش را از دست داد. در این صحنه مدافع حریف خطایی را انجام نداد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------