واکنش تند ناصر فریادشیران به صحبت‌های احمد سعادتمند



ناصر فریادشیران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
معاون اجرایی سابق استقلال ضمن اعتراض شدید به صحبت‌های سعادتمند، او را تهدید کرد در صورت ادامه این رویه دست به روشنگری‌های بیشتری درخصوص او می‌زند.

به گزارزش خبرآنلاین، احمد سعادتمند مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در حاشیه مراسم خاک‌سپاری پیکر شهدای گمنام در محل وزارت ورزش و جوانان، صحبتی را علیه ناصر فریاد شیران معاون اجرایی استقلال در دوران احمد مددی مطرح کرد که همین امر باعث شد او در مقام پاسخگویی بربیاید.

 

فریاد شیران در ابتدا گفت: «با توجه به صحبت‌های روز گذشته آقای سعادتمند و توهینی که به من کردند، من عملاً می‌توانم از او شکایت کنم، منتها آدم وقتی زبان، افکار سالم، شجاعت و آشنایی کامل به فساد فوتبال دارد دیگر احتیاجی به شکایت نمی‌بیند.

 

من خودم جواب او را می‌دهم تا متوجه شود من بیخود نگفتم "احمد سعادتمند مشاور راهروهای وزارت ورزش است". این مسئله را یکی از معاونین وزیر سابق گفته بود و من صرفاً آن را بازگو کردم ولا غیر. او در حال حاضر در یک اتاق به همراه 7 نفر دیگر در وزارت ورزش در حال کار هستند و جز این هیچ‌چیز اضافه‌ای نگفتم.»

 

 معاون اسبق باشگاه استقلال در ادامه افزود: «من اگر این صحبت‌ها را مطرح کردم، به خاطر استوری های مکرری است که سعادتمند عین هواداران 16 ساله و بی‌تجربه در اینستاگرام منتشر می‌کند. کسی که با قراردادهای ترکمانچای گونه‌اش باشگاه استقلال را ویران کرد. کارهایی ازجمله پفک آبی و آن فاجعه‌ای که آقای خلیل زاده در برنامه فوتبال برتر با انتشار فایل صوتی‌اش به بار آورد.»

 

فریاد شیران همچنین در ادامه ضمن دعوت به سکوت می‌گوید: «من نمی‌دانم این آقا با توجه به سن و سالی که دارد چرا خجالت نمی‌کشد. چرا سکوت نمی‌کند و چرا اجازه نمی‌دهد باشگاه استقلال کار خودش را در آرامش انجام دهد.»

 

مدیر آکادمی اسبق استقلال همچنین در جواب ادعای عجیب سعادتمند خاطرنشان کرد: «سعادتمند وقتی می‌گوید فریاد شیران باید خودش را به یک روان‌پزشک معرفی کند در جواب این ادعای گستاخانه باید عرض کنم شما از آن شهدای گمنام خجالت نکشیدید!؟ که در آن فضای مقدس و روحانی به من چنین حرفی می‌زنید؟ شما خودتان باید به یک دکتر روان‌پزشک مراجعه کنید. اتفاقاً من با مدیر بیمارستان روزبه رفاقت دارم، اگر بخواهید من می‌توانم شما را به او معرفی کنم.»

 

فریاد شیران پس‌ازاین مسئله به ادعای دیاباته و بیرون انداختن وسایلش از خانه اشاره می‌کند که از بین سعادتمند و مددی هنوز مشخص نیست در دوران کدام مدیرعامل اتفاق افتاده است؟

 

«شما اصلاً به چه حقی ادعا می‌کنید که با دیاباته رابطه دارید؟ شما بیخود می‌کنید باکسی که از استقلال شکایت کرده ارتباط دارید. بله شما عشق دیده شدن دارید. من حتی به خاطر آن دروغی که درباره آپارتمان دیاباته گفته بودید، باید بگویم من این موضوع را تا آخر دنبال کردم. من حتی وکیل آن زن‌وشوهری که مالک ان خانه بودند و به خاطر کرونا فوت کردند، پیدا کردم و از چندوچون کار باخبر شدم. در حال حاضر پسر این خانواده مقیم کشور استرالیا است و این خانه توسط یک بنگاه در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.»

 

معاون اجرایی اسبق استقلال در ارتباط با فصل نقل و انتقالات در دوران احمد سعادتمند و عقد قرارداد با بازیکنان، دریکی از هتل‌های تهران گفت: «هنوز که هنوز است انتقال باشگاه به هتل و بستن تیم  را کسی فراموش نکرده است. مسافرت بدون مجوز وزارت ورزش و نقشه برکناری کادر فنی، بالا بردن ۲۰۰ الی ۷۰۰ درصدی قرارداد بازیکنان بدون داشتن پشتوانه مالی و بدون مجوز از مدیران بالاسری و نهادهای نظارتی همچون بازرسی کل کشور و حراست. شما یک‌نفری باشگاه استقلال را ویران کردید. باشگاه استقلال خودش ساختمان و تشکیلات و دفتر دارد، اما شما ترجیح دادید به همان دلایلی که گفتم با بازیکنان در هتل قرارداد ببندید و عکس بیندازید. ضمن اینکه کمپ مرحوم حجازی و آکادمی هم وجود داشت. شما با این تصمیم ضرر مالی عظیمی به باشگاه زدید، اما متأسفانه هنوز هم زبانتان دراز است.»

 

او همچنین افزود: «آقای سعادتمند بنده بازرسی کل کشور می‌روم یا شما؟ بنده به دادسرای و قوه قضایی می‌روم یا شما؟ این در حالی است که بازرسی کل کشور گزارش تخلفات شما را به نهادهای نظارتی و قوه قضاییه گزارش داده است. آقای سعادتمند اسم بازپرس و شعبه را هم اگر دوست دارید اعلام می‌کنم. آقای سعادتمند آیا بازهم می‌خواهید این موضوعات را برای مردم روشنگری کنم؟ اگر می‌خواهید این رویه را ادامه دهید من هم کارم را بلدم. آقای سعادتمند بهتر است سکوت پیشه کنید تا چیزهای زیاد دیگری را که درباره شما می‌دانم، عنوان نکنم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------