آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

صحبت‌های بازیکنان تیم ملی پس از صعود به جام جهانی قطر/ جهانبخش: حضور بانوان در ورزشگاه دلگرم‌کننده بود



دیدار تیم ملی ایران و عراق،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه امشب مقابل عراق به برتری دست پیدا کرد تا جواز صعود به جام جهانی قطر را کسب کند.

به گزارش ایلنا، در مسابقه هفتم از دور نهایی مقدماتی جام جهانی قطر 2022 در قاره آسیا، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 18 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی عراق رفت.

 

شاگردان دراگان اسکوچیچ با گل دقیقه 47 مهدی طارمی موفق به شکست یک بر صفر تیم تحت هدایت پتروویچ شده و سه امتیاز حساس را به دست آوردند.

 

تیم ملی فوتبال کشورمان که با کسب 16 امتیاز تا پیش از این مسابقه در صدر جدول رده بندی گروه A جای داشت با این پیروزی 19 امتیازی شد و صعودش به مسابقات جام جهانی را قطعی کرد. ایران در بازی امشب در شرایطی با عراق روبه‌رو شد که بحران ابتلا به کرونا برای بازیکنان لژیونر نگران کننده بود.

 

صحبت‌های بازیکنان تیم ملی پس از صعود به جام جهانی قطر را در ادامه بخوانید:

 

جهانبخش: حضور بانوان در ورزشگاه دلگرم‌کننده بود

علیرضا جهانبخش بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق و صعود به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: خدا را شاکریم با اقتدار صعود کردیم. فرصت‌های زیادی از دست دادیم و می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری بزنیم. امیدوارم بتوانیم این مسیر را رو به جلو پیش بریم.

 

وی افزود: حضور بانوان در استادیوم بسیار مهم بود. جو خوبی برای ما بود امیدوارم این موضوع بیش‌تر رخ بدهد و مادران و خواهران و همسران بازیکنان بتوانند به ورزشگاه بیایند و دلگرمی بیش‌تری به بازیکنان بدهند. ما در تلاش بودیم از امتیاز خانگی بهره ببریم و می‌دانستیم دلگرمی مردم شامل حال ما می‌شود. وظیفه ما این است که مردم را شاد کنیم و همه دست به دست هم دادیم که صعود کنیم. الان مسئولیت مهم‌تر داریم که با اقتدار در این مسابقات حاضر شویم.

 

***

 

عزت‌اللهی: از بازگشت مردم به ورزشگاه خوشحالیم

سعید عزت‌اللهی پس از برتری تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل تیم‌ملی فوتبال عراق و صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: به مردم ایران تبریک می‌گویم و از همه تشکر می‌کنم، چه آن‌هایی که به ورزشگاه آمدند و چه ‌آن‌هایی که بیرون از ورزشگاه تیم ملی را حمایت کردند.

 

وی ادامه داد: انرژی تیم‌ملی فوتبال ایران در این دیدار چند برابر شد و از مردم تشکر می‌کنیم که با وجود سختی کرونا به ورزشگاه آزادی آمدند و از آن‌ها درخواست می‌کنیم که در خیابان مراقب سلامت خود باشند.

 

هافبک دفاعی تیم‌ملی فوتبال ایران با ابراز امیدواری نسبت به اینکه ورزشگاه آزادی به زودی پر از تماشاگر شود، عنوان کرد: یک سال سخت را پشت سر گذاشتیم و با تلاش و جنگیدن بازیکنان در طول این دوره زمانی توانستیم ثمره شیرین آن را تجربه کنیم.

 

عزت‌اللهی افزود: مردم خوشحال هستند و از این بابت خدا را شکر می‌کنیم و از بازگشت آن‌ها به ورزشگاه آزادی و صعود به جام جهانی در کنار آن‌ها خوشحال هستیم.

 

وی در رابطه با اینکه آیا شاهد صعود تیم‌ملی فوتبال ایران به مرحله حذفی جام جهانی قطر خواهیم بود؟ گفت: امیدواریم سخت افزارها و نرم افزارهای لازم برای این کار در اختیار تیم ملی فوتبال ایران قرار گیرد.

 

***

 

امیری: امیدوارم برنامه‌ریزی خوبی برای جام جهانی داشته باشیم

وحید امیری بعد از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و صعود به جام جهانی 2022 گفت: خدا را شکر توانستیم پیروز شویم و خیلی زود به جام جهانی رسیدیم.

 

وی ادامه داد: امیدوارم برای این مسابقات برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. این پیروزی و خوشحالی را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.

 

***

 

طارمی: صعود به مرحله دوم جام جهانی شدنی است

مهدی طارمی که به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و عراق انتخاب شد با حضور در نشست خبری گفت: باید ابتدا تشکر کنم از کسانی که از اردوی بحرین در کنار ما بودند ولی الان نیستند. آقای هادی ماساژور، خراطی، سردار آزمون و مهدی قایدی که در این جشن صعود در کنار ما نیستند. جای آنها خالی است.

 

وی ادامه داد: بازی خیلی خوبی بود. تیم ما در 15 دقیقه اول خیلی بد بود ولی رفته رفته موقعیت‌هایی ایجاد کردیم که به گل نرسیدیم. در نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم و خیلی برتر از عراق بودیم. لژیونر‌ها دیر رسیدند و نمایش 15 دقیقه اول بازی طبیعی بود. با این حال از اینکه توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم و مردم را شاد کنیم خیلی خوشحالم.

 

طارمی درباره اینکه تیم ملی می‌تواند در جام جهانی از گروهش صعود کند، گفت: صددرصد این پتانسیل را داریم که به مرحله بعد صعود کنیم؛ البته این موضوع به برنامه‌ریزی که باید دقیق و منظم باشد، بستگی دارد. تیم ملی در آسیا قدرت اول آسیا است و این را اثبات کرده‌ایم. اگر برنامه منظم و دقیقی داشته باشیم می‌توان به این مهم دست پیدا کرد. باید اردو‌های مرتب و بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم تا با بازی‌های دوستانه با تیم‌‌های بزرگ، استرس بچه‌ها کم شود.

 

مهاجم تیم ملی یادآور شد: صعود از گروه‌مان جام جهانی، نشدنی نیست اما باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم. باید امکانات خوبی در اختیار مربی قرار داده و خواسته‌‌های بازیکنان عملی شود. هرچه بازیکنان شاد‌تر باشند می‌توانند عملکرد بهتری در زمین داشته باشند. فکر می‌کنم با این برنامه‌ریزی‌ها این مهم دست یافتنی است.

 

 ***

 

ترابی:‌ امیدوارم در جام جهانی نتایجی شایسته تیم ملی بگیریم
مهدی ترابی پس از برتری یک بر صفر تیم ملی کشورمان مقابل تیم عراق در صعود به جام جهانی 2022 اظهار داشت: این صعود مبارک همه باشد و ان‌شاءالله با بازی‌های دوستانه خوب به جام جهانی رفته و آنجا هم نتایجی در خور شأن تیم ملی به دست بیاوریم.

 

وی در مورد اینکه چه اتفاقی افتاد که تیم ملی کشورمان 14 بازی بدون شکست را‌‌‌‌‌‌‌‌ پشت سر گذاشت، توضیح داد: این موضوع در نتیجه سعی و تلاش همه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بود. همه از جان مایه گذاشتند و خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر نتایجش را‌‌‌‌‌‌‌‌ هم گرفتیم.

 

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد میزان امیدواری‌اش برای صعود تیم ملی از مرحله گروهی جام جهانی اظهار داشت: این جام جهانی رقابت‌های سختی است و همه تلاش می‌کنیم شگفتی که در مرحله مقدماتی داشتیم و سریع‌ترین صعود را‌‌‌‌‌‌‌‌ تجربه کردیم، در جام جهانی هم تکرار شده و در آن مسابقات هم به مرحله بعدی برویم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------