لایک معنادار هالند؛ چراغ سبز به رئال مادرید؟



هالند،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ارلینگ هالند، ستاره نروژی مدنظر رئال مادرید پست اخیر کریم بنزما را لایک کرده است.

به گزارش ورزش سه، درخشش هالند در دورتموند در ماه‌های اخیر باعث شده که این بازیکن به یکی از جذاب‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپا تبدیل شود. قرارداد او با این باشگاه آلمانی در سال 2024 به پایان می‌رسد اما بند فسخ 75 میلیون یورویی موجود در این قرارداد در تابستان پیش‌رو فعال می‌شود و همین باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به دنبال جذب این بازیکن باشند.  

 

از رئال مادرید، بارسلونا و البته منچسترسیتی به‌عنوان مهم‌ترین مشتریان ستاره نروژی یاد می‌شود. با این حال یک فرضیه دیگر نیز در مورد ارلینگ هالند وجود دارد و آن این است که او یک فصل دیگر در وستفالن بماند و پس از آن در تابستان 2023 دورتموند را ترک کند که البته بعید به نظر می‌رسد این اتفاق رخ دهد.

 

از طرف دیگر طی روزهای اخیر چندین گزارش حاکی از آن بوده که منچسترسیتی و رئال مادرید از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن ستاره نروژی برخوردار هستند. در همین راستا هالند اکنون یک چراغ سبز جدید به حضور در رئال مادرید نشان داده است. کریم بنزما بعد از ثبت هت‌تریک شگفت‌انگیز برابر پاری‌سن‌ژرمن پستی را در صفحه اینستاگرام خود با متن "زنده باد مادرید" منتشر کرد که هالند آن را لایک کرده است؛ موضوعی که مارکا هم آن را چراغ سبزی برای حضور این بازیکن در سانتیاگو برنابئو دانسته است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------