آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

رحمتی سرمربی آلومینیوم اراک شد



سیدمهدی رحمتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی سابق شهرخودرو مشهد هدایت آلومینیوم اراک را برعهده گرفت.

به گزارش ورزش سه، سید مهدی رحمتی که صبح امروز یکشنبه راهی اراک شده و در باشگاه آلومینیوم حضور پیدا کرده بود، پس از توافق با اعضای هیئت مدیره این باشگاه برای عقد قرارداد با ایرالکو به توافق نهایی دست یافت.

 

آلومینیوم اراک که از ابتدای فصل رسول خطیبی را روی نیمکت داشت، روز گذشته پس از حضور این سرمربی در محل باشگاه و توافق دو جانبه برای فسخ قرارداد که با بخشش بخشی از مطالبات وی همراه بود، امروز تکلیف نفر اول کادر فنی خود را مشخص کرد.

 

سید مهدی رحمتی که سال گذشته نخستین فصل سرمربیگری‌اش را همراه با پدیده مشهد تجربه کرده و با این تیم در رده نُهم جدول قرار گرفته بود، از ابتدای لیگ برتر تاکنون هدایت تیمی را برعهده نداشت ولی امروز با مدیران باشگاه آلومینیوم اراک به توافق نهایی دست یافت و قراردادش را امضاء کرد.

 

دروازه‌بان سابق استقلال و تیم ملی در شرایطی روی نیمکت آلومینیوم می‌شیند و جانشین خطیبی خواهد شد که حضور در جمع اراکی‌ها، دومین تجربه او در عرصه سرمربیگری خواهد بود که امیدوار است این تیم که اکنون در جایگاه یازدهم جدول را با یک تفاضل گل کمتر نسبت به هوادار دارد، به رتبه‌های بهتری برساند.

 

آلومینیوم اراک علاوه بر اینکه تاکنون بقایش در لیگ برتر قطعی شده، در جام حذفی به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده و باید در فروردین‌ماه مقابل پرسپولیس قرار بگیرد که تقابل رحمتی با سرخ‌پوشان جالب توجه خواهد بود.

 

باشگاه آلومینیوم خبر عقد قرارداد با سید مهدی رحمتی را به‌طور رسمی منتشر کرده و اعلام نموده که مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم نیز صبح فردا دوشنبه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

 

***

 

قرارداد رحمتی با آلومینیوم برای یک و نیم فصل است/ ۳ نفر همراه او به کادر فنی آلومینیوم اضافه می‌شود

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با اشاره به جزئیات قرارداد رحمتی با آلومینیوم اراک گفت: ۳ نفر همراه رحمتی به کادر فنی آلومینیوم ملحق می‌شوند.

 

محمد رجائیان در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به قرارداد تیم فوتبال آلومینیوم اراک با "سیدمهدی رحمتی" اظهار داشت: جا دارد از تمام تلاش و زحمات "رسول خطیبی" در تیم فوتبال آلومینیوم اراک قدردانی کنیم، البته در چند بازی آخر نتایج خوبی گرفته نشد که نظر هیئت مدیره و خود سرمربی تیم به سمت جدایی توافقی بود و باشگاه شرایط جدیدی را برا ادامه فصل دنبال کند.

 

وی افزود: خطیبی در مجموع یک قرارداد برای این فصل و یک قرارداد برای فصل آینده با باشگاه وجود داشت که درباره دستمزد سال آینده خطیبی با باشگاه‌ توافق صورت گرفته و دستمزد این فصل وی نیز تمام پرداخت می‌شود.

 

رجائیان بیان کرد: به هرحال خطیبی زحمات زیادی برای آلومینیوم کشیده هرچند در فصل قبل و جدایی وی مردم اراک خاطره خوبی نداشتند ولی در فصل نخست بازی‌های خوبی از تیم دیدیم اما در بازی‌های اخیر به هردلیلی شاهد باخت و نتایج ضعیف تیم بودیم که جایگاه تیم را متزلزل کرده است.

 

قرارداد رحمتی مشروط و پرداخت هم پلکانی است

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با گزینه‌های سرمربی‌گری آلومینیوم اراک گفت: 3 گزینه به عنوان گزینه‌های جایگزین خطیبی مطرح شد که با 2 گزینه یعنی "پورموسوی" و "مرفاوی" بیرون باشگاه مذاکراتی صورت گرفت و "رحمتی" نیز همانطور که شاهد بودید امروز با حضور در باشگاه با هیئت مدیره تیم توافق کرد.

 

وی ادامه داد: دستمزد رحمتی بسیار کمتر از قرارداد خطیبی به صورت پلکانی و با یک مبلغ معقول تنظیم شده که البته شرایطی هم دارد، به طوری که هرچند توافق ما برای فصل بعد و 8 بازی پیش‌رو است اما شرط گذاشته شد تا یا در بازی با پرسپولیس در جام حذفی پیروز شده و به فینال برویم یا تیم در پایان لیگ برتر جزود9 تیم بالای جدول و دارای رتبه تک رقمی باشد که درصورت حصول یکی از این دو شرط قرارداد فصل آتی به قوت خود باقی می‌ماند.

 

رجائیان عنوان کرد: درخصوص دستمزد هم برمبنای همین رتبه و جایگاه تیم در جدول لیگ برتر خواهد بود و پرداخت باشگاه براین اساس به رحمتی به عنوان سرمربی جدید آلومینیوم اراک به صورت پلکانی انجام می‌شود.

 

نوازی، نامداری و فاضلی به کادرفنی آلومینیوم اضافه می‌شوند

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با اشاره به جدایی دو مربی از کادر فنی گفت: به هرحال هرسرمربی که می‌آید عموما کادر فنی همراه خود را خواهد آورد این دو مربی در جمع کادر فنی بودند که با فسخ قرارداد از تیم جدا شدند.

 

وی بیان کرد: "محمد نوازی"، "وحید فاضلی" و "اشکا نامداری" 3 نفری هستند که همراه با سید مهدی رحمتی به نیمکت تیم آلومینیوم به عنوان اعضای جدید کادر فنی این تیم افزوده خواهند شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------