صحبت‌های بازیکنان استقلال پس از دربی 98/ مهدی‌پور: ما هم به داوری اعتراض داشتیم



دربی 98،اخبار ورزشی،خبرهای ورزش
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: برای تساوی مقابل پرسپولیس به میدان نرفته بودیم و شکل بازی‌مان این مسئله را نشان می‌داد.

به گزارش تسنیم، مهدی مهدی‌پور در پایان دربی 98 و تساوی تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: نتیجه دلخواه‌مان رقم نخورد، ولی باز هم خدا را شکر می‌کنیم.

 

وی درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها به عملکرد داور مسابقه اظهار داشت: ما هم اعتراض داشتیم، ولی به نظرم بازی سختی بود. در واقع هر داوری که بود، سخت می‌شد، ولی سیدعلی خوب مدیریت کرد.

 

هافبک استقلال عنوان کرد: ما برای تساوی نیامده بودیم. شکل بازی‌مان این را نشان می داد که به دنبال برد بودیم، ولی برخلاف جریان بازی گل خوردیم. باز هم خدا را شکر که بازی مساوی شد.

 

***

 

حسینی: پرسپولیسی‌ها خوشحال باشند که از دست ما در رفتند

سیدحسین حسینی پس از تساوی یک - یک استقلال مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود اما پرسپولیس از دست‌مان در رفت. اگر توپ‌های نیمه اول‌مان گل می‌شد با اختلاف 2،3 گل برنده می‌شدیم.

 

وی درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها گفت: فکر نمی‌کنم صحنه خاصی بوده باشد، نیمه اول هم داور یک پنالتی را برای ما نگرفت و در نیمه اول دروازه خالی را هم گل نکردیم. آنها باید از این مساوی خوشحال باشند.

 

دروازه‌بان استقلال درباره این موضوع که پرسپولیسی‌ها به وقت‌کشی پایان بازی استقلالی‌ها معترض بودند، خاطرنشان کرد: آنها هم از اول نیمه دوم تا دقیقه 85 وقت‌کشی می‌کردند! 

 

حسینی در خصوص اینکه رکورد شکست‌ناپذیری استقلال مقابل پرسپولیس هم شکسته نشد، تصریح کرد: امسال تلاش زیادی کرده‌ایم و همه ما یک هدف را دنبال می‌کنیم و امیدوارم به هدف بزرگ‌مان برسیم.

 

وی درباره صحبت‌های مهدی ترابی مبنی بر اینکه استقلالی‌ها از تساوی خوشحال بودند، گفت: آنها دوباره بروند خلاصه بازی را ببینند. ما در نیمه اول دروازه خالی را گل نکردیم، آنها روی اتفاق گل زدند و اگر موقعیت‌هایمان تبدیل به گل می‌شد با 2،3 گل برنده بودیم.

 

دروازه‌بان استقلال در پاسخ به این سوال که عدالت بین استقلال و پرسپولیس رعایت می‌شود؟ خاطرنشان کرد: همیشه همه چیز سمت آنها بوده است.

 

***

 

نیک‌نفس: اینکه نباختیم خوب است ولی برای برد آمده بودیم/ فکر نمی‌کنم قهرمان شده باشیم

زبیر نیک‌نفس بعد از تساوی در دیدار پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: اینکه نباختیم خوب است ولی اگر موقعیت‌های نیمه اول‌مان گل می‌شد می‌توانستیم بازی را پیروز شویم. آمده بودیم بازی را ببریم ولی روی تصادف و از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. خداراشکر گل مساوی را زدیم و قسمت این بود که بازی مساوی شود.

 

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد استقلال قهرمان لیگ می‌شود، یادآور شد: فکر نمی‌کنم اینطور باشد، هنوز 7 هفته و 21 امتیاز باقی مانده و اختلاف با تیم دوم جدول 6 امتیاز است. همه بازیکنان و کادر فنی فقط به بعد از تعطیلات و بازی بعد فکر می‌کنند.

 

هافبک استقلال درباره وضعیت داوری این بازی عنوان کرد: فکر نمی‌کنم داوری مشکلی داشته باشد. بازی سختی بود و آقای سیدعلی خوب از پسش برآمد.

 

نیک‌نفس درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها اشاره کرد: آنها می‌توانند هر نظری داشته باشند.

 

***

 

مطهری: باید تمرکز داشته باشیم تا جایگاه‌مان را حفظ کنیم

ارسلان مطهری پس از تساوی یک - یک استقلال مقابل پرسپولیس گفت: در نیمه اول سوار بازی بودیم و در نیمه دوم بازی متعادل شد. فکر کنم هواداران از بازی لذت بردند.

 

وی در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به صحنه گل استقلال گفت: من اصلاً آن صحنه را ندیدم. باید بازبینی شود و کارشناسان نظر بدهند.

 

مهاجم استقلال در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها معتقدند استقلال با کمک داور بازی را به تساوی کشیده است، عنوان کرد: یعنی ما بیشتر بودیم؟! من در مورد این موضوع صحبت نمی‌کنم. ما روی نتایج بازی‌های بعد تمرکز می‌کنیم و باید خیلی تمرکزمان را بیشتر کنیم تا این جایگاه را حفظ کنیم. 

 

***

 

ژستد: استقلال شخصیت و روحیه تیمی خودش را نشان داد

رودی ژستد پس از تساوی یک - یک استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 98 گفت: مقابل تیم خوبی بازی داشتیم و باید قدرتمند بازی می‌کردیم.

 

او افزود: پس از اینکه یک گل خوردیم، شخصیت و روحیه تیمی خودمان را نشان دادیم و به بازی برگشتیم. اکنون شرایط ما بسیار خوب است. فاصله شش امتیازی خودمان نسبت به حریف را حفظ کردیم و صدرنشین هستیم.

 

***

 

غلامی: تا جام را بالا نبردیم قهرمان نشده‌ایم/ داوری خیلی خوب بود

عارف غلامی پس از تساوی یک-یک استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی 90 دقیقه است و نمی‌شود گفت بازی باخته؛ بازی باخته زمانی است که داور سوت پایان را می‌زند. خداراشکر که توانستیم بازی را مساوی کنیم. در نیمه اول به مراتب خیلی بیشتر از حریف موقعیت داشتیم و همین که روند نباختن را ادامه دادیم خداراشکر می‌کنیم، در مسیر خوبی قرار داریم و ان‌شاءالله به هدفمان برسیم.

 

وی درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها به داوری عنوان کرد: من احترام خاصی برای آنها قائل هستم و اجازه دهید درباره تیم خودمان صحبت کنم. به نظر من داوری خیلی خوب بود با اینکه بازی سنگینی بود و بعد از 2 سال داور بازی با حضور تماشاگران را قضاوت کرد سخت بود، برای من هم که بازی می‌کردم سخت بود. من بعد از مصدومیت سنگین به بازی دربی سنگین با هوادار آمدم.

 

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره صحنه‌ای که توپ به دستش برخورد کرد، خاطرنشان کرد: من آن صحنه را ندیدم، اگر قوانین جدید داوری را ببینید، اگر توپ به یکی از اعضای بدن مدافع برخورد کند و بعد به دست بخورد هند نیست، من صحنه را ندیدم یا هند بوده و یا نبوده است.

 

غلامی درباره اینکه استقلال به قهرمانی خیلی نزدیک شده است، تصریح کرد: همانطور که کادرفنی و همه بازیکنان مصاحبه کردند، تا جام قهرمانی بالای دست بازیکنان ما نرود اصلا نمی‌شود گفت قهرمانی ما صددرصد شده است، ما یک هدفی داریم و وقتی به سرانجام برسد می‌توانیم بگوییم قهرمان شدیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------