گل‌محمدی به درویش: می‌خواهم یکی دو سال نباشم/ استوری حمایتی بازیکنان پرسپولیس از یحیی



یحیی گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
عصبانیت یحیی گل‌محمدی از نتیجه‌‌ بازی پرسپولیس و استقلال با واکنش احساسی او و اعلام خداحافظی از باشگاه پرسپولیس توأم شد.

به گزارش ورزش سه، گل‌محمدی که در سال سوم حضور مجددش در پرسپولیس قرار دارد، در پایان مسابقه‌ی امروز که تا حد زیادی فرصت قهرمانی ششم را از قرمزها می‌گیرد، دیگر قصد ندارد در سمت خود به‌عنوان سرمربی پرسپولیس به کار ادامه بدهد؛ او بعد از مسابقه در پیامی به رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس استعفای خود را اعلام کرده است.

 

بعد از این پیام، تماسی بین طرفین برقرار شده و درویش از یحیی خواسته تا فعلاً کمی استراحت کند و در موقعیت بهتری درباره‌ی آینده تصمیم بگیرد؛ البته ظاهراً گل‌محمدی تصمیم خود را گرفته و حتی به درویش گفته که قصد دارد فعلاً یکی، دو سال دور از فوتبال و فشار آن باشد.

 

اگر گل‌محمدی روی تصمیم خود بماند، پرسپولیس چاره‌ای ندارد که فعلاً از حمید مطهری، دستیار یحیی برای تمرین دادن تیم استفاده کند؛ البته تمرین سرخ‌پوشان بنابر اعلام قبلی فعلاً تعطیل خواهد بود اما از روز سوم یا چهارم فروردین بازیکنان دوباره دور همدیگر جمع می‌شوند.

 

ضمن این‌که با دریافت 10 درصد از مطالبات پیشین، شرایط روحی تیم از نظر مالی در آستانه‌ی نوروز نیز مساعد است.

 

شایعاتی که فعلاً درباره‌ی حضور مجدد و احتمالی علی دایی در پرسپولیس مطرح می‌شود، مورد سوال خبرنگار ما از مدیران باشگاه بوده که گویا فعلاً این مسئله مدنظر آن‌ها نبوده است.

 

***

 

استوری حمایتی بازیکنان پرسپولیس از یحیی 

مصاف با استقلال با همان نتیجه‌ای به پایان رسید که دلخواه استقلالی‌ها بود و حالا آنها با حفظ فاصله 6 امتیازی شرایط مناسبی برای کسب عنوان قهرمانی دارند و پرسپولیس نه تنها خودش نباید هیچ لغزشی داشته باشد که باید برای رسیدن به ششمین قهرمانی پیاپی در انتظار لغزش تیم فرهاد مجیدی نیز باشد.


نتیجه این مسابقه اما در حالی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت که پرسپولیسی‌ها معتقدند در صورت ورود سیدجلال حسینی و حامد پاکدل به زمین مسابقه، شرایط برای ثبت گل رودی ژستد هموار نمی‎‌شد و به همین دلیل هم یحیی گل‌محمدی در جریان مسابقه اعتراض سفت و سختی به داوران مسابقه داشت و حالا هم با انتشار یک استوری و نوشتن کلمه خداحافظی با کلمه قرمز شرایط پرسپولیس را به ابهام فرو برده است.


این پست سرمربی اما خیلی زود واکنش بازیکنان تیم را به همراه داشته و آنها با انتشار عکسی مشترک از یحیی که او را در حال فریاد زدن نشان می‌دهد، با کلید واژه عدالت به اتفاقات دربی اعتراض کرده اند و از مربی تیمشان حمایت.

 

یحیی گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------