آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

مانچینی قصد جدایی ندارد؛ استعفا بی استعفا!



مانچینی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
به نظر می رسد خود روبرتو مانچینی تمایلی به جدایی از تیم ملی ایتالیا ندارد.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی ایتالیا این هفته در ورزشگاه خانگی خود باربرا در پالرمو با نتیجه 1-0 مقابل مقدونیه شکست خورد تا برای دومین جام جهانی متوالی غایب بزرگ این تورنمنت لقب گیرد. شاگردان مانچینی اکنون سه شنبه هفته آینده در یک بازی دوستانه به مصاف ترکیه خواهند رفت و آینده این سرمربی بعد از این ناکامی بزرگ در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. روبرتو مانچینی امروز پس از شکست مقابل مقدونیه شمالی در پلی آف در کمپ تیم ملی گفت و گویی طولانی با بازیکنان ترکیب تیم ملی ایتالیا داشته است.

 

اسکای اسپورت در گزارشی مدعی شد مانچینی دیروز در وسط زمین در کمپ تیم و دقایقی قبل از شروع تمرین با بازیکنان صحبت کرده و هیچ نشانه ای مبنی بر استعفا یا تمایل به جدایی در او وجود نداشته است. به نظر سرمربی آتزوری بسیار آرام بود و قصد دارد در این سمت باقی بماند. البته ممکن است این رویکرد صرفا استراتژی مانچینی برای آرام نگه داشتن اوضاع تا بعد از بازی دوستانه با ترکیه باشد. 

 

روبرتو مانچینی روز دوشنبه و در نشست خبری قبل از بازی دوستانه برابر ترکیه با رسانه ها صحبت خواهد کرد و احتمالا در این کنفرانس آینده او به طور قابل توجهی روشن خواهد شد. این در حالیست که از همین حالا نام گزینه هایی چون فابیو کاناوارو، استفانو پیولی و کلودیو رانیری به عنوان جانشین احتمالی این سرمربی مطرح شده است.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------