واکنش دوباره استقلال به بیانیه پرسپولیس و تاکید به اجرای عدالت



باشگاه استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه استقلال با توییت کوتاهی، نسبت به بیانیه طولانی پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، در روزهای که رقابت های لیگ برتر به دلیل برگزاری دیدارهای تیم ملی تعطیل است، بازار بیانیه نویسی دو باشگاه رقیب علیه یکدیگر حسابی داغ بوده و این بار آبی ها پاسخ بیانیه رقیب را دادند.

 

پس از مصاحبه یحیی گل محمدی بود که باشگاه استقلال از فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا با سرمربی سرخپوشان برخورد انضباطی شود. گل محمدی در گفتگو با دوربین باشگاه پرسپولیس به صحبت علیه داوری پرداخت و مدعی بود سوت های داور دربی تهران مانع از پیروزی تیم او برابر استقلال شده است.

 

درخواست آبی ها از فدراسیون نیز با واکنش طولانی و تند باشگاه پرسپولیس مواجه شد. جایی که سرخپوشان مدعی شدند که استقلالی ها حق دخالت در این موضوع را نداشته و برای بیانیه خود مثال های متعددی را ردیف کرده بودند.

 

بیانیه طویل سرخپوشان با جواب کوتاه دیگری از سوی آبی پوشان همراه شد. اکانت توییتری باشگاه استقلال که این روزها فعال تر از قبل است، با ارسال توییتی نوشت:

 

«درخواست چهار خطی باشگاه استقلال از فدراسیون فوتبال در قبال اظهارات و رفتارهای سرمربی رقیب با چهل سطر اضافه‌گویی، تهمت‌زنی و تهدید مواجه شده است.

 

با توجه به جدول، باشگاه استقلال قصد ندارد آتش‌بیار معرکه رقیب باشد و در یک سطر تاکید می‌شود که در انتظار برخورد منصفانه فدراسیون هستیم.»

 

به هر شکل در روزهایی که دو تیم بزرگ پایتخت مدعیان قهرمانی در بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر به شمار می روند، جنگ خارج از زمین و بیانیه نویسی دو باشگاه، به سوژه فضای مجازی تبدیل شده است.

 

باشگاه استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------