آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

دزد به خانه دیوید بکام زد



دیوید بکام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
خانه دیوید بکام، ستاره سابق منچستریونایتد، در لندن هدف حمله سارقان نقابدار قرار گرفته است.

به گزارش دنیای ورزش تورنتو، حمله سارقان به خانه فوتبالیست‌ها در چند سال اخیر به اتفاقی رایج تبدیل شده و این اتفاق معمولا در زمان برگزاری بازی‌ها برای بازیکنان تیم مربوطه رخ می‌دهد. 

 

با این حال این بار سارقان تصمیم گرفتند به خانه کسی دستبرد بزنند که سال‌هاست از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است. خانه بکام در حالی هدف این حمله قرار گرفت که او و ویکتوریا بکام، همسرش، به همراه هارپر سون، دختر این زوج، در خانه حضور داشتند. 

 

کروز بکام، پسر ۱۷ ساله این زوج معروف، پس از این که از دوستانش خداحافظی کرده و به خانه برگشت متوجه پنجره شکسته در اتاق مهمان شد و از ورود سارقان به خانه خبر داد. 

 

یکی از منابع مطلع در گفتگو با روزنامه انگلیسی سان درباره این اتفاق اظهار داشت:« متاسفانه خانواده بکام قربانی تعداد سارق کاملا حرفه‌ای شدند که در این محدوده فعالیت دارند. خوشبختانه این افراد تنها موفق به بررسی یک اتاق خواب شده و پس از آن مجبور به فرار از محل شدند.»

 

روزنامه دیلی میل هم خبر داده که پنجره یکی از اتاق‌های طبقه بالای خانه ۴۷ میلیون یورویی این خانواده به عنوان محل ورود سارقان شناسایی شده است. 

 

دیوید بکام بلافاصله پس از این که از این موضوع مطلع شده با پلیس تماس گرفته و شروع به جستجو در خانه کرده تا مشخص شود که آیا کسی از بین سارقان هنوز در منزلش حضور دارد یا خیر. اما این افراد پس از سرقت چندین شی قیمتی و الکتریکی به ارزش هزاران یورو از خانه این بازیکن سابق تیم ملی انگلیس گریخته بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------