آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

«اوزیل» و «مارسلو» دو ستاره سرشناس سابق رئال مادرید در یکقدمی النصر عربستان/ توافق نهایی ام‌باپه با رئال



اوزیل و مارسلو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هافبک سابق رئال مادرید با النصر عربستان به توافق دست پیدا کرد و از فصل ابتدای فصل بعد در لیگ این کشور توپ خواهد زد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپورت عربستان، النصر از همین اکنون به دنبال جذب ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان برای فصل بعد است.

 

این باشگاه با مسوت اوزیل به توافق نهایی دست پیدا کرد و این بازیکن از ابتدای فصل بعد در لیگ عربستان توپ خواهد زد.

 

النصر خواستار جذب مارسلو بازیکن باتجربه رئال مادرید نیز است و به نظر می رسد که تابستان شلوغی را تجربه خواهد کرد.

 

 ***

 

خرید بزرگ و کهکشانی رئال مادرید قطعی شد

به محض اتمام فصل، انتقال کیلیان امباپه، ستاره جوان و فرانسوی به رئال مادرید قطعی خواهد شد.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

به گزارش ورزش سه، هر روز در فرانسه شایعاتی در مورد احتمال ماندن کیلیان امباپه در این کشور و تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن منتشر می شود. حتی مقامات سیاسی و رئیس جمهور این کشور نیز وارد عمل شده و خواهان راضی کردن این ستاره جوان به تمدید قرارداد هستند، اما در باشگاه رئال مادرید تردیدی در مورد توافق با کیلیان امباپه و خرید این بازیکن در فصل تابستان وجود ندارد. حتی جزئیات این انتقال نیز توسط مدیران رئال مادرید برنامه ریزی شده و به زودی کیلیان امباپه لباس سفید این تیم را به تن خواهد کرد.

 

نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد اگر همه چیز خوب و مطابق برنامه فلورنتینو پرز پیش برود، مراسم معارفه کیلیان امباپه در لباس رئال مادرید در تاریخ 22 تا 23 ژوئن و در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. امضای قرارداد با رئال مادرید روی کاغذ و توافق نهایی برای پایان ماه می و اواخر فصل برنامه ریزی شده، اما اگر رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد، این اتفاق در هفته اول ژوئن رخ خواهد داد. 

 

مدیران پاری سن ژرمن در هفته های گذشته پیشنهاداتی مانند دستمزد هنگفت، تمدید کوتاه مدت قرارداد و حتی بازوبند کاپیتانی را به کیلیان امباپه و خانواده او ارائه داده اند، اما این ستاره فرانسوی تصمیم خود را گرفته و قطعا می خواهد فصل بعد برای رئال مادرید بازی کند.

 

باشگاه رئال مادرید امیدوار است مراسم معارفه ای باشکوه برای کیلیان امباپه برگزار شده و هواداران این باشگاه سکوهای استادیوم سانتیاگو برنابئو را پر کنند. حدود 12 سال از معارفه فراموش نشدنی و تاریخی کریستیانو رونالدو در برنابئو می گذرد و این استادیوم حالا خود را برای ورود یک ستاره بزرگ و مشهور دیگر آماده می‌کند. رئال مادرید در سال های اخیر کمتر قادر به جذب ستاره های بزرگ و گران قیمت بوده، اما به نظر می رسد تابستانی داغ و جذاب در انتظار هواداران این تیم باشد.

 

***

 

موضع رسمی لیورپول در مورد شایعه جذب ارلینگ هالند؛ خرید او در توان ما نیست

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول رسما اعلام کرد این باشگاه تمایلی به جذب ارلینگ هالند ندارد.


اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

عملکرد فوق العاده ارلینگ هالند در سال های اخیر در ترکیب دورتموند باعث شده تیم های بزرگ اروپایی برای خرید این ستاره نروژی وارد عمل شوند و به نظر می رسد انتقال او به تیمی نامدار در فصل تابستان قطعی شده است. بند آزادسازی 75 میلیون یورویی این بازیکن به زودی فعال خواهد شد و ارلینگ هالند مشکلی برای جدایی از دورتموند ندارد.

 

اما به نظر می رسد این بازیکن، پدر او و البته مینو رایولا خواهان دریافت ارقام سنگینی برای انتقال شده اند و همین خواسته کار تیم های بزرگ اروپا را برای جذب ارلینگ هالند دشوار ساخته است. از لیورپول نیز به عنوان یکی از مشتریان جذب این بازیکن نام برده شده بود، اما یورگن کلوپ تاکید کرد پرداخت چنین ارقامی در توان آنها نیست و لیورپول برای خرید ارلینگ هالند اقدام نخواهد کرد.

 

یورگن کلوپ گفت: "ما در مبارزه برای جذب ارلینگ هالند در فصل تابستان حضور نخواهیم داشت. اعداد و ارقامی که در مورد این انتقال مطرح می شود دیوانه وار بوده و ما توان حضور در این رقابت و تلاش برای خرید ارلینگ هالند را نداریم. صادقانه هیچ شانسی برای این انتقال وجود ندارد و من نمی خواهم هیچ اقدامی نیز از سوی باشگاه در این رابطه صورت پذیرد."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------