آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

طوفان رئال مادرید مقابل چلسی با هت تریک بنزما/ شکست بایرن برابر ویارئال



دیدار رئال مادرید و چلسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید با درخشش بنزما مقابل چلسی به برتری رسید و بایرن مونیخ مقابل نماینده اسپانیا تن به شکست داد.

به گزارش فارس، در چارچوب دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23 و 30 دقیقه، 2 بازی به صورت همزمان آغاز شد و رئال مادرید در لندن توانست با نتیجه 3 بر یک چلسی را شکست دهد و بایرن مونیخ در اسپانیا مغلوب ویارئال شد. 

 

*چلسی یک - رئال مادرید 3

رئال مادرید در لندن کار را بسیار خوب آغاز کرد و توانست با درخشش بنزما در دقایق 21 و 24 به گل دست یابد و ضربه ای مهلک به مدافع عنوان قهرمانی وارد کند. 

 

چلسی پس از شکست حملات خود را بیشتر کرد و در دقیقه 40 روی سانتر خوب جورجینیو و ضربه سر عالی کای هاورتز به گل رسید تا شور و هیجان در ورزشگاه استمفورد بریج بیشتر شود.

 

دیدار رئال مادرید و چلسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در آغاز نیمه دوم، رئال مادرید روی فشار عالی بنزما توانست دروازه بان چلسی را به اشتباه بیاندازد و به گل سوم دست یابد. بنزما در دقیقه 46 مسابقه دروازه آبی ها را باز کرد تا بازی با نتیجه 3 بر یک به پایان برسد.

 

در ادامه مسابقه، چلسی کاملا میدان را در دست گرفت و موقعیت های زیادی را کرد ولی کورتوا با مهارهای عالی مانع گلزنی شاگردان توخل شد. 

 

هفته آینده در برنابئو دیدار برگشت برگزار خواهد شد. 

 

***

 

*ویارئال یک - بایرن مونیخ صفر

بازی در شرایطی آغاز شد که بسیاری انتظار داشتند که بایرن با بردی پرگل این مسابقه را به پایان رساند ولی مدافع عنوان قهرمانی لیگ اروپا باز هم شگفتی آفرید و نمایشی کم نقص را از خود به ثبت رساند.

 

دیدار ویارئال و بایرن مونیخ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

ویارئال در دقیقه 8 روی ضربه دانجوما به گل رسید. آنها در دقیقه 42 نیز به گل رسیدند که ویدیوچک آن را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

 

دیدار برگشت هفته آینده در ورزشگاه آلیانس آره نا برگزار خواهد شد و باید دید آیا بایرن مونیخ می تواند بازگشتی باشکوه دوباره رقم زند. 

 

آنها در دور قبل نیز مقابل سالزبورگ در دیدار رفت تن به تساوی دادند ولی در بازی برگشت به برد پرگل و فوق العاده 7 بر یک رسیدند. 

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------