جورجینیو: به این زودی‌ها نرسیدن به جام‌جهانی را فراموش نمی‌کنم



جورجینیو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
جورجینیو اعتراف کرد که فراموش کردن ناکامی ایتالیا در انتخابی جام جهانی مدتی طول می‌کشد.

به گزارش ایسنا به نقل از فوتبال ایتالیا، جورجینیو، هافبک طراح تیم فوتبال ایتالیا اعتراف کرد که فراموش کردن ناکامی ایتالیا در انتخابی جام جهانی مدتی طول می‌کشد و معتقد است که چلسی هنوز فرصت دارد تا در برابر رئال مادرید جواز حضور در مرحله بعد لیگ قهرمانان را داشته باشد.

 

ملی‌پوش ایتالیایی پاس گل آبی‌ها را برای تنها گل چلسی مقابل رئال مادرید داد، زمانی که هت تریک کریم بنزما به کهکشانی‌ها کمک کرد تا در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۳ بر یک در لندن به پیروزی دست پیدا کنند.

 

جورجینیو گفت: همه ما اشتباه کردیم و در برابر این نوع تیم‌ها و بازیکنان، اگر مرتکب اشتباه شوید شما تاوان اشتباهات را می‌پردازید. ما باید به سرعت از این موضوع درس بگیریم. هنوز تمام نشده است. یک بازی دیگر وجود دارد و ما جای پیشرفت داریم. ما می‌توانیم در دیدار برگشت همه چیز را برگردانیم. من سعی کردم به بهترین شکل ممکن به تیم کمک کنم. متاسفانه، به دلایل زیادی گاهی اوقات هر چه تلاش می‌کنید کافی نیست. ما باید روی چیزهایی که می‌توانیم بهبود دهیم کار کنیم.

 

شکست چلسی کم‌تر از دو هفته پس از شکست یک بر صفر ایتالیا مقابل مقدونیه شمالی در مرحله نیمه نهایی جام جهانی رخ داد. آتزوری برای اولین‌بار در تاریخ از حضور در دومین جام جهانی متوالی بازماند. آیا جورجینیو ناامیدی از کشورش را پشت سر گذاشته است؟ او در پاسخ به این سوال گفت: نه. هنوز نه. مدتی طول می‌کشد و برای همه ما بسیار دردناک است. همان‌طور که می‌گویند، ما باید به جلو حرکت کنیم، اما متأسفانه این حسرتی است که در درون ما باقی می‌ماند. ما باید از آن به عنوان انگیزه‌ای برای عملکرد بهتر در آینده استفاده کنیم و از این باخت به نفع خود استفاده کنیم.

 

این بازیکن ۳۰ ساله در این فصل در ۳۹ بازی با چلسی ۹ گل به ثمر رسانده است که همه آن‌ها از روی نقطه بود. با این حال برای آتزوری، او سه پنالتی آخر را از دست داده است، از جمله دو پنالتی مهم در بازی با سوییس در گروه مقدماتی جام جهانی که به نوعی باعث شد انگلیس صدر جدول را از دست بدهد و نتواند به این رقابت‌ها راه یابد.

 

قرارداد جورجینیو با چلسی در ژوئن ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و او به نظر می‌رسد در تابستان به یوونتوس منتقل شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------