بسته مهیج پیشنهادی پاری‌سن‌ژرمن‌ روی میز «ام باپه»



ام باپه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
۱۵۰ میلیون یورو برای دو فصل و ۴۰ میلیون یورو پاداش سالانه، بسته اقتصادی و در حقیقت مهیجی است که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای ماندن «کیلین امباپه» پیشنهاد کرده است.

به گزارش ایرنا، پاری سن ژرمن با تمام وجود می‌خواهد که کیلین امباپه در پاریس بماند و برای این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

 

تارنمای اسپانیایی «موندو دپورتیوو» ‌درباره تلاش‌های پاری سن ژرمن نوشت: خبرهایی در صدر اخبار ورزشی دنیا قرار گرفته مبنی بر اینکه پاری سن ژرمن ۱۵۰ میلیون یورو حق وفاداری برای قرارداد دو ساله به امباپه پیشنهاد داده است. علاوه بر این، مهاجم تیم ملی فرانسه برای هر سال قرارداد جدید خود، ۴۰ میلیون پاداش اضافه دریافت خواهد کرد.

 

به نوشته این تارنما، احتمال زیاد این رقم‌های فضایی همان عناصر جدیدی هستند که امباپه در آخر هفته گذشته در موردش صحبت می کرد. البته این بازیکن هنوز اعلام نکرده است که در تابستان که قراردادش به پایان می رسد، چه خواهد کرد اما واقعیت این است که این ارقام سرسام‌آور ممکن است او را به رفتن به رئال مادرید مردد کند.

 

تارنمای موندو دپورتیوو یادآور شد: باشگاه رئال مادرید قرار نیست این ارقام را پیشنهاد کند اما در مورد آینده امباپه هم آرام نخواهد ماند. در حقیقت رئال مادرید می داند که پاری سن ژرمن سعی خواهد کرد این مهاجم را تا پایان فصل در پاریس نگه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------