آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

آخرین وضعیت سربازهای استقلال



سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه ملوان انزلی قصد دارد از وجود محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی در ترکیب خود استفاده کند و فعلا آنها را به استقلال نمی دهد.

به گزارش خبرورزشی، سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند سرباز شده اند و فعلا عضو رسمی باشگاه ملوان بندر انزلی محسوب می شوند.باشگاه ملوان قصد دارد در بازیهای آینده از وجود آنها در رقابتهای لیگ دسته اول استفاده کند و طبق اعلام این باشگاه محمد حسین مرادمند حداقل تا اول مهرماه باید عضو ملوان باشد و سیاوش یزدانی هم باید دو سال خدمت خود را در این باشگاه بگذراند. البته استقلالی ها تلاش می کنند مرادمند را زودتر برگردانند اما ملوانی ها می گویند حتی اگر کارهای معافیت قانونی او درست شود ،این اتفاق تا اوائل مهرماه طول می کشد.

 

با این حساب استقلال باید حدود ۵ ماه دیگر برای مرادمند صبر کند و البته قید یزدانی را هم بزند. این احتمال وجود دارد که مازیار زارع از همین هفته از وجود سیاوش یزدانی و مرادمند در ترکیب اصلی ملوان استفاده کند اما هر چه هست مرادمند به بازیهای امسال استقلال در لیگ برتر و جام حذفی نمی رسد و مجیدی باید برای فصل آینده روی او حساب کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------