نویدکیا: از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم/ نکونام: اشتباه کردیم و جریمه شدیم



نویدکیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: فوتبال خوبی بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی ساختیم اماالدحیل در نیمه دوم عملکرد بهتری نسبت به ما داشت و به آنها تبریک می‌گویم.

به گزارش تسنیم، محرم نویدکیا پس از شکست تیمش مقابل الدحیل قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: عملکرد ما ناامید کننده نبود و به نظرم بازی بدی انجام ندادیم و بازی را باید به دو قسمت تقسیم کنیم. ما در نیمه نخست فوتبال خوبی بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی ساختیم اما از دقیقه 23 به بعد الدحیل مالکیت بهتری داشت و تلاش می‌کرد که موقعیت‌سازی کند.

 

وی افزود: ما تلاش می‌کردیم کنترل فضاها را به دست بیاوریم و موقعیت‌سازی کنیم اما روی ارسال‌ها موفق نبودیم. در نیمه دوم هم شرایط به همین منوال بود و چند موقعیت خیلی خوب داشتیم که باید از آن استفاده می‌کردیم اما دقت لازم را نداشتیم. الدحیل در نیمه دوم عملکرد بهتری نسبت به ما داشت و به آنها تبریک می‌گویم.

 

سرمربی سپاهان درباره بی‌دقتی مهاجمان این تیم در بازی امشب، خاطرنشان کرد: در بازی‌هایی مانند بازی امشب کوچکترین موقعیت‌ها سرنوشت‌ساز خواهد بود و ما موقعیت‌های خوبی داشتیم و دوبار با دروازه‌بان الدحیل تک به تک شدیم اما متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم. البته برای من بیشتر از چیزی موقعیت‌سازی بازیکنان اهمیت دارد چون نشان می‌دهد که تیم دارد کارش را درست انجام می‌دهد. مهاجمان ما در زدن ضربات آخر اشتباه کردند که می‌توان آن را حاصل فشار بازی و یا خستگی دانست.در هر بازی ممکن است که از این اشتباهات پیش بیاید و از نظر من ایرادی ندارد اما باید بدانیم که موقعیت‌های گلزنی مقابل تیمی مثل الدحیل نباید ساده از دست برود.

 

نویدکیا درباره کاهش موقعیت‌های گلزنی سپاهان در بازی امشب نسبت به بازی مقابل پاختاکور گفت: واقعیت آن است که ما روی گرفتن توپ در یک‌سوم میانی زمین‌مان برنامه داشتیم تا بتوانیم با استفاده از انتقال توپ از دفاع به هافبک‌ها بتوانیم در ضدحملات شرکت کنیم. به همین دلیل اصراری برای بازی کردن از جلو نداشتیم چون می‌خواستیم تیم را تحت کنترل داشته باشیم. مطمئن بودیم که الدحیل به خاطر شکست مقابل التعاون هجومی‌تر بازی خواهد کرد و به همین دلیل احساس می‌کردیم که می‌توانیم از فضاهای پشت مدافعان استفاده کنیم. به نظرم برنامه درستی داشتیم و چند موقعیت فوق‌العاده به دست اوردیم اما نتوانستیم استفاده کنیم.

 

وی در پاسخ به سوالات مطرح شده درباره عملکرد خوب الدحیل از جناح چپ این تیم، متذکر شد: الدحیل در اواخر بازی تلاش زیادی داشت که از جناح چپ نفوذ زیادی انجام می‌داد و بر همین اساس ما نیز در آن ناحیه تغییراتی را انجام دادیم تا بتوانیم از نفودشان جلوگیری کنیم و حتی یک بازیکن سرعتی به ترکیب اضافه کردیم تا بتوانیم در ضدحملات از فضاهای ایجاد شده استفاده کنیم اما متاسفانه این همان نقطه آسیب دیدیم و روی یک ارسال دروازه تیم ما باز شد.

 

سرمربی سپاهان در پایان گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما از الان باید تیم‌مان را برای بازی بعدی آماده کنیم. در گروه ما هر 4 تیم شانس صعود دارند و به همین دلیل هیچ کدام از بازی‌ها راحت نیست. باید منتطر ماند و دید که در بازی‌های آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. قرار نیست که هر تیمی در بازی اولش شکست خورده، مابقی بازی‌ها را نیز ببازد و یا چون در بازی اول پیروز شده، در بازی‌های بعدیش هم پیروز شود. باید بازی به بازی جلو برویم و به نظرم بعد از برگزاری بازی‌های سوم بهتر می‌توان درباره شرایط گروه حرف زد.

 

کرسپو: مقابل سپاهان شجاعانه بازی کردیم

سرمربی تیم الدحیل قطر گفت: در این بازی محکوم برد بودیم و برنامه خاصی وارد زمین مسابقه شدیم و مقابل سپاهان شجاعانه بازی کردیم و به ۳ امیتاز این دیدار رسیدیم.

 

هرنان کرسپو پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: ما در این بازی محکوم برد بودیم و همان‌طور که در نشست خبری دیروز هم گفتم با برنامه خاصی وارد زمین مسابقه شدیم. ما مقابل سپاهان شجاعانه بازی کردیم و به خوبی به 3 امیتاز این دیدار رسیدیم.

 

وی افزود: سعی کردیم از بازیکنان تهاجمی‌مان بیشتره بهره گرفته و از آنها به خوبی اسافاده کنیم . ما اگر در بازی‌های آینده به دنبال برد هستیم، باید اشتباهات‌مان را کاهش دهیم.

 

***

 

نکونام: اشتباه کردیم و جریمه شدیم/ باید با تجربه‌تر عمل کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد می‌گوید کم تجربگی شاگردانش منجر به این شد که نتوانند الاهلی را شکست دهند.

 

نکونام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: بازی خوب و جانداری بود و ما می‌دانستیم که از بازی چه میخواهیم. موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و به گل هم رسیدیم اما بی تجربگی کردیم و در صحنه‌ای که گل خوردیم، شش بازیکن ما در حمله و در تلاش برای زدن گل دوم بودند و این کار ما را سخت کرد.

 

وی ادامه داد: بازی مساوی شد اما به نظرم توانستیم تیم خوب الاهلی را کنترل کنیم. تیم ما خوب بازی کرد و به حریف موقعیت ندادیم اما کم تجربگی باعث شد که حریف به گل تساوی برسد. 

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: گفته بودم که این گروه سخت است و نتایج و بازی‌ها این مهم را نشان می‌دهد. شرایط به صورتی است که تیم‌ها خیلی سخت به هم می‌بازند و بازی‌ها سخت و همراه با استرس هستند.

 

وی عنوان کرد: فقط به خاطر اشتباهی که داشتیم گل خوردیم. مقابل تیم حرفه‌ای و خوبی چون الاهلی نمی‌توان چنین اشتباهی کرد. بازیکن حریف تا فرصتی نصیب‌شان می‌شد، آن را از دست نمی داد. به هر حال اشتباه کنی، جریمه می شوی و تیم ما هم گل خورد. می‌توانستیم ضد فوتبال بازی کنیم اما این کار را نکردیم و سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و به نظرم در صحنه‌ای که گل خوردیم، بی تجربگی کردیم.

 

نکونام بیان کرد: ما برای بردن زحمت کشیدیم اما در این بازی‌ها با چنین اشتباهاتی جریمه خواهی شد و باتوجه به شرایطی که داریم، باید بتوانیم از هدف و تیم‌مان محافظت کنیم و نباید راحت فرصت سوزی کنیم. بازی قبل هم می‌توانستیم راحت سه امتیاز را بگیریم اما با بدشانسی به آن نرسیدیم. این بازی هم تا دقیقه ۹۲ جلو بودیم و بعد گل خوردیم. باید با تجربه‌تر عمل کنیم و بازیکنان ما باید مسئولیت پذیرتر شوند تا به موفقیت برسیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------