تکذیب شد؛ قطری‌ها PSG را نمی‌فروشند



ناصر الخلیفی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کشاورزان اصفهانی برای دریافت حقابه های شان مقابل استانداری تجمع کردند.

به گزارش ورزش سه، روز گذشته ادو آگیره، خبرنگار ال چیرینگیتو در کانال توئیچ این برنامه ادعای جالبی را مطرح کرد. ادعایی که در رسانه‌های اسپانیایی نیز بازتاب داشت. بر اساس این گزارش، امیر قطر که مالک باشگاه پی‌اس‌جی است، قصد دارد پس از اتمام جام جهانی به دوران مدیریت ناصر الخلیفی پایان داده و باشگاه را به یک گروه سرمایه گذاری دیگر قطری با بودجه‌ای محدودتر واگذار کند.

 

مدیریت الخلیفی در پی‌اس‌جی به‌زعم امیر قطر ناکارآمد بوده چرا که بزرگترین هدف باشگاه، فتح لیگ قهرمانان تا پیش از جام جهانی 2022 بود ولی به این مهم نرسیدند. پی‌اس‌جی تابستان گذشته لیونل مسی را نیز خریداری کرد با این وجود در یک‌هشتم نهایی برابر رئال شکست خورد و حذف شد. 

 

در همین راستا یکی از مدیران پاری‌سن‌ژرمن در گفت‌وگو با RMC هرگونه شایعه فروش این باشگاه توسط سران قطری را رد کرده و در این‌باره می‌گوید: "به‌طور کامل و قاطعانه این اخبار نادرست هستند. تصادفی نیست که این اخبار از یک رسانه اسپانیایی کم اهمیت می‌آیند. ما شهر و باشگاه را دوست داریم و هر کاری که انجام می‌دهیم بلندمدت است. به امید رسیدن به اهداف‌مان به همین منوال ادامه خواهیم داد. اما یک چیز مسلم است، ما برای مدت طولانی اینجا هستیم."

 

به نظر می‌رسد که واقعاً هم فروش باشگاه پاری‌سن‌ژرمن توسط قطری‌ها یک شایعه نادرست محسوب می‌شود چرا که آنها سرمایه‌ای 300 میلیون یورویی را برای مرکز تمرینی بعدی خود تعیین کرده‌اند که قرار است در سال 2023 پروژه آن کلید بخورد. 

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------