آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

گل محمدی و کادرش برای قهرمانی ششم ادامه می ‌دهند/ واکنش درویش به احضار دو بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی



یحیی گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
جلسه برگزار شده بین مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس برای رسیدگی به امور این تیم برگزار شد.

به گزارش فارس، بعد از حذف پرسپولیس از جام حذفی یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس به دیدار رضا درویش مدیرعامل باشگاهش رفت تا درباره وضعیت سرخ‌پوشان و اتفاقاتی که رخ داده صحبت کند.

 

در این دیدار طرفین در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس، ادامه حضور پرقدرت سرخ‌پوشان در بازی‌های باقیمانده لیگ برتر، برون‌رفت از وضعیت فعلی و ... با یکدیگر صحبت کردند.

 

در این جلسه درویش با اعلام حمایت از کادر فنی ابراز امیدواری کرد تا سرخ‌پوشان بتوانند در بازی‌های لیگ برتر قهرمانی خود را برای ششمین فصل متوالی تکرار کنند.

 

 ***

 

لشگری: گل محمدی و کادرش برای قهرمانی ششم ادامه می ‌دهند/ قیمت بلیت‌ها بالا نیست

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در خصوص قیمت بالای بلیت‌ها ارائه کرد.

 

مصطفی لشگری در مورد شایعه تقویت کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: تمام این اخبار کذب است. متاسفانه هرچه به پایان لیگ نزدیک می شویم این شایعات بیشتر می شوند. هر روز اخبار مختلفی در مورد گزینه خارجی، گزینه داحلی، بازیکن مازاد، بازیکن برای لیست ففصل آینده و... منتشر می‌شود که هیچ کدام صحت ندارند.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: یحیی گل محمدی و کادرش با قدرت به کارشان ادامه می‌دهند. این موضوع را بارها رضا درویش مطرح و حمایت کرده است. ان‌شاءالله همین کادر فنی به کارخودش با قدرت ادامه می‌دهد تا ششمین قهرمانی را به دست بیاوریم.

 

وی درمورد بحث بلیت فروشی و قیمت‌های آن، گفت: در این خصوص جلساتی با حضور نمایندگان سازمان لیگ، شرکت توسعه، باشگاه‌ها و... برگزار می‌شود. در نهایت باشگاه‌های مربوطه تعیین کننده قیمت هستند. هر بازی مانند دربی شرایط خاص خودش را دارد. این قیمت‌ها براساس شرایط روز است. ما انتقادها را گرفتیم و به هیات مدیره و مدیرعامل منتقل شده، ان‌شاالله اگر تصمیم برای کاهش قیمت‌ها باشد، گرفته می‌شود.

 

لشگری در خصوص استقبال کم از بلیت فروشی مسابقه آخر پرسپولیس، عنوان کرد: نکته‌ جالب این است؛ در بازی اخیر کمترین بلیت خریداری شده 50هزار تومانی بود. یعنی بلیت‌های 100هزار و 200هزار تومانی جایگاه و روبروی جایگاه تماما به فروش رفتند. این مساله باید بررسی و آسیب شناسی شود. این اتفاق نشان می‌دهد گرانی بلیت‌ها نمی‌تواند علت اصلی باشد.

 

وی افزود: دربازی آخر بحث آلودگی هوا مطرح بود. بازی وسط هفته برگزار می‌شد و شاید گرانی بلیت هم تاثیر گذار باشد ولی از بلیت‌هایی که فروش رفت، بلیت‌های با کمترین قیمت کمترین خریدار را داشتد.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با برنامه ورزش و مردم، در مورد اینکه طبیعی است بلیت جایگاهی که شرایط خوبی ندارد کمتر مورد استقبال قرار بگیرد، گفت: در مورد مساله مرغوبیت جایگاه، این اتفاق قبلا می‌افتاد و خریداری می‌شده، فکر نمی‌کنم موضع تاثیرگذاری باشد ولی در مورد بحث قیمت می‌توان صحبت کرد. با توجه به شرایط اقتصادی موجود فکر نمی کنم رقم‌ها خیلی بالا باشند.

 

وی تصریح کرد: بالاخره یکی از منابع درآمدی باشگاه، بلیت فروشی است. بعد از دوسال کرونا که هوادار نداشتیم و آن‌ها الان می‌آیند قبول داریم باید شرایطی در نظر گرفته شود که عزیزان اذیت نشوند اما منابع درآمدی باشگاه هم نباید دچار خدشه شوند.

 

***

 

درویش: احضار دو بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه صحت ندارد/ بابت عملکرد بد قبلی‌ها باید 25 میلیارد به رادو بدهیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با وجود 6 بازی مانده تا پایان لیگ اما قهرمانی دست خودمان است و به بازیکنان گفته‌ام که اگر همه بازی‌ها را ببریم شانس زیادی برای قهرمانی داریم.

 

رضا درویش در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شایعه احضار عیسی آ‌ل‌کثیر و حامد لک دو بازیکن تیم پرسپولیس به کمیته انضباطی این باشگاه که در روزهای اخیر مطرح شده بود، اظهار داشت: پرسپولیس سرمربی و مدیر  تیم دارد و مطمئناً اگر قرار باشد اتفاقی دراین خصوص رخ بدهد، باید از سمت آنها اعلام شود. درباره موضوع عیسی آل‌کثیر باید بگویم که جراحی کردن یا نکردن او یک مسأله پزشکی است. آل‌کثیر فکر می‌کرد می‌تواند بدون اینکه جراحی انجام دهد برای پرسپولیس بازی کند، اما در طرف مقابل کادر فنی چنین نظری ندارد و معتقد است اگر این بازیکن جراحی انجام ندهد نمی‌تواند مؤثر باشد. با این وضعیت آل‌کثیر در حال گرفتن تصمیم است تا به زودی پای خود را جراحی کند.

 

وی ادامه داد:‌ درباره حامد لک هم باید بگویم که همانند آل‌کثیر، احضارش به کمیته انضباطی باشگاه صحیح نیست و از سوی کادر فنی و مدیریت تیم هیچ چیزی به ما اعلام نشده است.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه در فاصله 6 هفته مانده به پایان لیگ برتر و در حالی که سرخ‌پوشان 6 امتیاز از استقلال عقب هستند، چقدر شانس قهرمانی برای شاگردان گل‌محمدی قائل است،‌ اظهار داشت:‌ با شرایط موجود ما هنوز شانس قهرمانی داریم و فقط باید از نظر روحی ـ‌ روانی بیشتر آماده شویم. بازیکنان باید سرحال باشند تا بتوانند یک قهرمانی دیگر به دست بیاورند. هواداران بدانند که حمایت همه‌جانبه باشگاه از بازیکنان و کادر فنی است تا در مسابقات باقیمانده با برد از زمین بیرون بیایند.

 

درویش در پاسخ به این سؤال که چقدر شانس قهرمانی برای پرسپولیس قائل هستید، گفت:‌ من هنوز معتقدم که شانس قهرمانی داریم. حتی وقتی سر تمرین حاضر شدم به بچه‌ها گفتم که قهرمان شدن دست خودمان است و اگر همه مسابقات باقیمانده را ببریم شانس بسیار زیادی برای قهرمانی داریم. با وجود شرایط فعلی همه چیز دست خودمان است و بدون توجه به نتایج سایر تیم‌‌ها باید کار خودمان را بکنیم.

 

وی در مورد شایعه تغییرات احتمالی در آکادمی این باشگاه افزود: هنوز بحث خاصی در این خصوص نشده و گروه فعلی همانند گذشته کار خودش را انجام می‌دهد. نتایجی که در فصل اخیر به دست آمد، نسبتاً خوب بوده اما از طرفی گزینه‌هایی هم برای مدیریت آکادمی وجود دارند که هیأت مدیره باید برنامه‌های آنها را بررسی کند و در نهایت ببینیم که مسؤولان آکادمی فعلی تغییر می‌کنند یا نه. چند گروه برنامه‌های خود را داده‌اند و تصمیم‌گیری در این باره بر عهده هیأت مدیره باشگاه است.

 

وی درباره جلسه اخیری که با یحیی گل‌محمدی داشته و اینکه خروجی آن چه بوده، تصریح کرد: من با گل‌محمدی جلسه خوبی داشتم و درباره شرایط تیم برای مسابقات آتی و همچنین برون‌رفت از وضعیت فعلی صحبت کردیم. ما هنوز شانس قهرمانی داریم و همه چیز دست خودمان است.

 

درویش درباره شکایت رادوشویچ از پرسپولیس از این باشگاه و همچنین رأیی که فیفا بر اساس آن سرخ‌پوشان را 950 هزار دلار جریمه کرد ادامه داد: به هر حال چاره‌ای نیست و اتفاقی است که رخ داده اما ما هنوز فرصت شکایت داریم و شکایت خود را در موعد مقرر ارائه خواهیم کرد. متأسفانه به خاطر عملکرد بدی که برخی به وجود آوردند باید حدود 950 هزار دلار که رقمی بالغ بر 25 میلیارد تومان می‌شود به رادوشوویچ بپردازیم که مبلغ کمی نیست آن هم در شرایطی که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم. البته این را باید اضافه کنم که مبلغ اولیه کمی بیشتر بود اما آن را با 950 هزار دلار یا همان 866 هزار یورو پایین آوردیم. البته وکلای باشگاه به دنبال این هستند که مبلغ جریمه باز هم کمتر شود چرا که نباید این همه پول از جیب مردم بی‌جهت خارج شود. حالا منتظر روزهای آینده هستیم و باید ببینیم که در آینده چه خواهد شد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد راه‌اندازی کمیته اقتصادی در این باشگاه افزود: اولین جلسه در هفته‌ای که گذشت برگزار شد که در این جلسه و با حضور افراد اقتصاددان درباره سرمایه‌گذاری، تولید سرمایه و فعالیت در بورس بحث و برنامه‌ریزی می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------