آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

برد منچستریونایتد با هت‌تریک رونالدو در شب باخت آرسنال و آتش بازی دورتمند/ صعود لیورپول به فینال جام حذفی



مسابقات فوتبال جهان در 27 فروردین 1401،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی خانگی منچستریونایتد در شب هت تریک رونالدو و شکست آرسنال مقابل ساوتهمپتون دنبال شد. در جام حذفی انگلیس نیز لیورپول با حذف منچسترسیتی به فینال رفت.

به گزارش تسنیم، دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) با انجام سه بازی همزمان از ساعت 18:30 به وقت تهران دنبال شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 3 بر 2 میهمانش نوریچ را شکست داد.

 

هر سه گل منچستریونایتد را در این بازی کریستیانو رونالدو در دقایق 7، 32 و 76 به ثمر رساند. این نتیجه در حالی در کارنامه شیاطین سرخ به ثبت رسید که نوریچ سیتی قعرنشین با گل‌های دقیقه 1+45 کایران داول و تیمو پوکی در دقیقه 52 توانست بازی را به تساوی بکشاند.

 

من‌یونایتد با کسب پانزدهمین پیروزی خود در این فصل از سی‌و‌دومین بازی‌اش با 54 امتیاز به رده پنجم صعود کرد. البته این اتفاق به لطف شکست یک بر صفر آرسنال مقابل ساوتهمپتون هم رخ داد. یان بدنارک در دقیقه 44 تنها گل قدیس‌ها را به ثمر رساند. آرسنال با قبول یازدهمین باختش در این فصل با 54 امتیازی ماند و با توجه به مساوی بودن امتیازات و تفاضل گل برابر با منچستریونایتد، به خاطر گل زده کمتر نسبت به شیاطین سرخ به رده ششم سقوط کرد.

 

شاگردان میکل آرتتا در حالی تن به شکست دادند که با کسب پیروزی در این بازی با توجه به باخت رقیب همشهری‌شان تاتنهام می‌توانستند خودشان را به شاگردان آنتونیو کونته برسانند.

 

تیم برنتفورد هم امروز در خانه واتفورد به میدان رفت و میزبانش را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. در این بازی که سامان قدوس در دقیقه 66 به جای یوانه ویسا در ترکیب برنتفورد قرار گرفت،

 

کریستین نورگارد در دقیقه 15 برای برنتفورد و امانوئل بوناونتورا در دقیقه 55 برای واتفورد گلزنی کردند. این نتیجه تا پنجمین دقیقه از وقت‌های تلف شده پابرجا بود تا اینکه برنتفورد روی یک ضربه شروع مجدد توسط پونتوس یانسن در دقیقه 5+90 گل دوم را به ثمر رساند.

 

برنتفورد با کسب یازدهمین پیروزی‌اش 39 امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد. واتفورد هم با 22 امتیاز در رده نوزدهم باقی ماند.

 

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی 74 امتیازی، لیورپول 73 امتیازی و چلسی 62 امتیازی به ترتیب اول تا سوم هستند.

 

برایتون در دقیقه ۹۰ تاتنهام را غافلگیر کرد

تیم فوتبال تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود به مصاف برایتون رفت و این بازی را در آخرین دقیقه به میهمانش باخت.

 

تنها گل این بازی را لئاندرو تروسارد در دقیقه 90 به ثمر رساند تا ضمن رقم زدن نهمین پیروزی برایتون، یازدهمین شکست فصل تاتنهام را هم ثبت کند.

 

تاتنهام با این نتیجه با 57 امتیاز در رده چهارم باقی می‌ماند، البته با دو بازی بیشتر نسبت به آرسنالی که با 54 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و این به معنای کمرنگ شدن شانس شاگردان آنتونیو کونته برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده است.

 

برایتون اما با پیروزی امروز 40 امتیازی شد و به رده دهم جدول صعود کرد.

 

***

 

صعود آسان لیورپول به فینال جام حذفی انگلیس با حذف منچسترسیتی

تیم فوتبال لیورپول در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس توانست از سد منچسترسیتی عبور کند.

 

مسابقات فوتبال جهان در 27 فروردین 1401،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

تیم‌های فوتبال لیورپول و منچسترسیتی در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با پیروزی شاگردان کلوپ خاتمه پیدا کرد.

 

لیورپول در این مسابقه موفق شد توسط کوناته (9)، سادیو مانه (17 و 45) دروازه حریف خود را باز کند و در مقابل سیتیزن‌ها هم توسط جک گریلیش (47) و برناردو سیلوا (90+1) موفق به گلزنی شدند.

 

این دو تیم در لیگ برتر انگلیس هم رقابت نزدیکی با هم دارند؛ منچسترسیتی با 74 در صدرجدول قرار دارد و لیورپول هم با 73 امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است. 

 

به این ترتیب شاگردان کلوپ راهی فینال این دوره از مسابقات جام حذفی انگلیس شدند. برنده دیدار چلسی و کریستال‌پالاس که فردا برگزار خواهد شد، حریف لیورپول در فینال خواهد بود.

 

***

 

آتش بازی دورتمند با تحقیر وولفسبورگ و دبل هالند

دیدارهای هفته سی‌‌ام لیگ دسته اول فوتبال آلمان با پیروزی پرگل دورتموند مقابل ولفسبورگ آغاز شد.

 

مسابقات فوتبال جهان در 27 فروردین 1401،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در آغاز هفته سی‌ام بوندس‌لیگا، امروز (شنبه) 4 بازی همزمان از ساعت 18 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با نتیجه 6 بر یک میهمانش ولفسبورگ را در هم کوبید.

 

این پیروزی در حالی در کارنامه شاگردان مارکو رز به ثبت رسید که این تیم در نیمه اول و در مدت 14 دقیقه 5 گل به ثمر رساند. تام الکساندر روث در دقیقه 24، اکسل ویتسل در دقیقه 26، مانوئل آکانجی در دقیقه 28، امره جان در دقیقه 34 و ارلینگ هالند در دقیقه 38 این پنج گل را به ثمر رساندند. هالند در نیمه دوم و در دقیقه 54 خودش را دو گله و دورتموند را 6 گله کرد. ریدل باکو هم در دقیقه 81 تنها گل گرگ‌ها را به ثمر رساند.

 

دورتموند با این نتیجه بیستمین برد فصل خود را جشن گرفت و با 63 امتیاز فاصله‌اش را با بایرن مونیخ صدر جدولی به 6 امتیاز کاهش داد.

 

در سایر بازی‌های همزمان نتایج زیر رقم خورد:

فرایبورگ 3 - بوخوم صفر

ماینتس صفر - اشتوتگارت صفر

آگزبورگ صفر - هرتابرلین یک

 

دورتموند با این نتیجه بیستمین برد فصل خود را جشن گرفت و با 63 امتیاز فاصله‌اش را با بایرن مونیخ صدر جدولی به 6 امتیاز کاهش داد.

 

در سایر بازی‌های همزمان نتایج زیر رقم خورد:

فرایبورگ 3 - بوخوم صفر

ماینتس صفر - اشتوتگارت صفر

آگزبورگ صفر - هرتابرلین یک

 

***

 

بولونیا با ۲ اخراجی از یوونتوس امتیاز گرفت/ بازگشت دل‌پیرو به آلیانتس پس از ۱۰ سال!

دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با ثبت یک تساوی خانگی در کارنامه بانوی پیر دنبال شد.

 

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و سوم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) تیم فوتبال یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود، آلیانتس تورین برابر بولونیا به تساوی یک - یک رضایت داد.

 

گل نخست این بازی را مارکو آرناتوویچ در دقیقه 52 برای بولونیا به ثمر رساند و پس از آن یوونتوسی‌ها تا پایان 90 دقیقه نتوانستند گل خورده جبران کنند حتی با وجود اخراج دو مدافع حریف گری مدل و آداما سوامائورو در دقیقه 84 اما 5 دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم گذشته بود که دوشان ولاهوویچ با پاس آلوارو موراتا تیمش را از شکست خانگی نجات داد.

 

یوونتوس با قبول این تساوی با 63 امتیاز در رده چهارم باقی ماند اما این فرصت را در اختیار رم رده پنجمی قرار داد تا فاصله خود را با بانوی پیر به 3 امتیاز کاهش دهد و شانس تیم تورینی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را به خطر بیندازد.

 

یکی از نکات حاشیه‌ای این بازی حضور آلساندرو دل‌پیرو کاپیتان و ستاره سابق یوونتوس در ورزشگاه آلیانتس تورین پس از یک دهه از زمان خداحافظی‌اش بود. خیلی‌ها دلیل خودداری او برای حضور در ورزشگاه تیم سابقش را به شیوه جدایی‌اش از این تیم در سال 2012 مربوط می‌دانند.

 

فرار لاتزیو از شکست خانگی برابر تورینو

در آخرین بازی از شب نخست هفته سی‌و‌سوم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال لاتزیو در ورزشگاه المپیک رُم مقابل میهمانش تورینو به تساوی یک - یک رضایت داد.

 

این نتیجه در حالی رقم خورد که تورینو با گل دقیقه 56 پیترو پلگری پیش افتاده بود. گل دقیقه 2+90 چیرو ایموبیله اما نگذاشت که تیم آبی‌پوش پایتخت ایتالیا دست خالی میدان را ترک کند.

 

با این نتیجه لاتزیو 56 امتیازی شد اما در رده هفتم جدول سری A باقی ماند. تورینو هم با 40 امتیاز همچنان در رده یازدهم جدول قرار دارد.

 

هفته سی‌و‌سوم سری A امروز (یکشنبه) با برگزاری دو بازی دیگر به پایان می‌رسد که در بازی نخست از ساعت 21:30 ناپولی میزبان رم خواهد بود و از ساعت 23:30 آتالانتا از ورونا پذیرایی می‌کند.

 

در جدول رده‌بندی سری A تیم‌های میلان، اینتر و ناپولی به ترتیب با 71، 69 و 66 امتیاز اول تا سوم هستند.

 

***

 

پیروزی ویارئال در خانه ختافه

زیردریایی زرد با کسب یک پیروزی خارج از خانه مقابل ختافه به روزهای خوش خود ادامه داد.

 

در آخرین بازی شب دوم از هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال ویارئال میزبانش ختافه را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

 

جرارد مورنو در دقیقه 7 و مانو تریگروس در دقیقه 16 گل‌های زیردریایی زرد را در این بازی به ثمر رساندند. تنها گل ختافه هم در دقیقه 63 توسط انس اونا وارد دروازه میهمان شد.

 

ویارئال که هفته گذشته با پیروزی مقابل بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد، اکنون با 49 امتیاز در رده هفتم جدول لالیگا قرار دارد. ختافه هم با 32 امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

 

در جدول رده‌بندی لالیگا، رئال مادرید صدرنشین است و پس از آن تیم‌های بارسلونا و سویا هر دو با 60 امتیاز و به خاطر نتیجه بازی رو در رو به ترتیب در رده‌های دوم و سوم هستند.

 

***

 

لیل در خانه به لانس باخت

دیدارهای روز دوم از هفته سی‌و‌دوم لوشامپیونه با شکست خانگی مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید.

 

در آخرین بازی شب دوم از هفته سی‌و‌دوم لوشامپیونه، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال لیل مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها با نتیجه 2 بر یک به میهمان خود تیم لانس باخت.

 

فرانکوفسکی در دقیقه 4 و کالیموندو در دقیقه 37 گل‌های تیم لانس را به ثمر رساندند و ژکا در دقیقه 1+45 تنها گل لیل را زد. لیل با این نتیجه 48 امتیازی ماند و با تقدیم رده هفتم جدول به لانس، خودش به رده هشتم سقوط کرد.

 

پیش از این بازی هم تیم سن‌اتین موفق شده بود میهمانش تیم برس را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

 

در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، مارسی و رن به ترتیب با 71، 59 و 56 امتیاز اول تا سوم هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------