آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

نکونام: آهال در هر دو بازی ما را به دردسر انداخت/ نویدکیا: بازیکنانم نشان دادند لیاقت صعود را دارند



اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید
سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: در دو بازی اخیر تیم با کیفیت آخال ما را به دردسر انداخت.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل آخال که با برد فولاد همراه بود، اظهار کرد: به تیم خوب آخال تبریک می‌گویم. آخال تیم با کیفیتی است و در این دو بازی اخیر ما را به دردسر انداختند. امروز با پنج دفاع بازی کردند و بازی را بسته بودند.

 

وی بیان کرد: به نظر من دروازه‌بان آخال روز خوبی را پشت سر گذاشت و البته تیم ما هم خوب و با نظم بازی کرد و می‌دانستیم از بازی چه چیزی می‌خواهیم. به حریف موقعیتی ندادیم و فولاد توانست شکل خود را حفظ کند.

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران در تمجید از بازیکنانش، گفت: به تیمم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنانم جانانه جنگیدند و با تمرکز کار کردند.

 

وی بیان کرد: برای بازی امشب دو تغییر اجباری داشتیم و شیمبا و آبشک را که دو اخطاره بودند، نداشتیم و چند بازیکن‌مان هم خسته بودند و مجبور بودیم تغییراتی داشته باشیم. در نیمه اول هم حمید بوحمدان مصدوم شد و مشکلات ما را زیاد کرد. جلوتر که رفتیم سینا مریدی هم مصدومیت جزیی داشت و مجبور شدیم او را هم تعویض کنیم. شرایط آب و هوایی به صورتی است که رطوبت هوا بالا است و همین باعث شد که فشار بیشتری به بازیکنان وارد شود. البته تمام بازیکنان ما خوب و با تمرکز بالا بازی کردند که به همه آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

 

***

 

نویدکیا: بازیکنانم نشان دادند لیاقت صعود را دارند

عملکرد بازیکنان سپاهان در مصاف با التعاون عربستان به شکلی بوده است که سرمربی این تیم تأکید کند، آنها لیاقت صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل التعاون اظهار داشت: فکر می‌کنم نیمه اولی پایاپایی داشتیم. هر دو تیم منظم کار کردند و دو موقعیت ما به آنها دادیم و دو موقعیت هم آنها به ما دادند. در نیمه دوم اما روی غافلگیری گل خوردیم و وقتی دیدیم که شانس‌مان در خطر است سعی کردیم در تعویض‌ها ریسک بیشتری کنیم.

 

وی ادامه داد: در نیمه دوم خیلی خوب و فوق‌العاده کار کردیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم. دو بار به تیر زدیم و شوت‌های خوبی داشتیم. حریف هم یکی دو موقعیت خوب داشت، ولی ما کم‌شانس بودیم و حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم. این یک امتیاز هم به ما امید می‌دهد که برای آینده تلاش کنیم و شانس داشته باشیم.

 

نویدکیا در مورد داوری دیدار تیمش مقابل التعاون نیز تصریح کرد: درباره داوری فکر می‌کنم نباید نظر بدهم، ولی همین اتفاق در بازی قبلی نیز رخ داد. بحث‌های داوری وجود دارد که بهتر است کارشناسان نظر بدهند و نمی‌دانم چه بگویم.

 

وی درباره ضعف سپاهان در ضربات آخر خاطر نشان کرد: در دو بازی آخر فشار زیادی روی بازیکنان ما بود. بازیکنانم خیلی برای این مسابقات تلاش کردند، ولی با این بازی نشان دادند لیاقت صعود را دارند، ولی باید بیشتر کار کنیم و تمرکز داشته باشیم. باید از بچه‌های تیمم تشکر کنم که همه تلاش‌شان را کردند. در بقیه موارد من مسئول هستم و باید شرایط را بررسی کنم.

 

سرمربی سپاهان درباره اینکه چرا دیر اقدام به انجام تعویض‌های هجومی کرد، گفت: با استراتژی خاصی وارد زمین شدیم و در نیمه دوم نیاز به تغییر داشتیم. فکر می‌کنم تعویض‌ها خوب بود، ولی شاید می‌شد زودتر تعویض‌ها را انجام دهیم. یا این وجود بچه‌ها خوب کار می‌کردند و اجازه دادم تا جایی که ممکن است، تلاش کنند. فکر می‌کنم در نهایت همه چیز خوب بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------