برد یوونتوس با تعویض طلایی آلگری/ چشمک بانوی پیر به لیگ قهرمانان



دیدار یوونتوس و ساسولو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ارهای هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا با ثبت یک پیروزی خارج از خانه مهم در کارنامه تیم فوتبال یوونتوس و محکم‌تر شدن جای این تیم در رده چهارم جدول به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران تیم فوتبال یوونتوس میهمان ساسولو بود و در پایان میزبان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. یووه در حالی سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد که گل اول را هم دریافت کرده بود.

 

گل نخست بازی در دقیقه 38 توسط جاکومو راسپادوری مهاجم ملی‌پوش ساسولو به ثمر رسید. پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس اما با گلزنی در دقیقه 45 نگذاشت تیمش بازنده به رختکن برود. در نیمه دوم هم مویزه کین مهاجم تعویضی بانوی پیر که ماسیمیلیانو آلگری او را در دقیقه 67 به جای‌ آلوارو موراتا به میدان فرستاد، دو دقیقه به پایان مسابقه گل دوم را برای بیانکونری به ثمر رساند.

 

یوونتوس با این گل نوزدهمین برد فصلش را کسب کرد و با 66 امتیاز فاصله خود را با رم رده پنجمی به هشت امتیاز افزایش داد تا از حاشیه امنیت نسبتاً خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برخوردار باشد.

 

در جدول رده‌بندی سری A تیم فوتبال میلان با 74 امتیاز در صدر است، اینتر با یک بازی کمتر و 72 امتیاز در رده دوم قرار دارد و ناپولی 67 امتیازی هم رده سوم را به خود اختصاص داده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------