احتمال حذف چلسی از لیگ برتر انگلیس



باشگاه چلسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
در صورت فروخته نشدن تیم فوتبال چلسی در مهلت مقرر این تیم از لیگ برتر انگلیس کنار گذاشته می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از نشریه سان، گزارش‌ها حاکی از آن است که در صورتی که فرآیند انتقال مالکیت تیم فوتبال چلسی از رومن آبراموویچ مالک روس این باشگاه به صاحب یا صاحبان جدید در مهلت مقرر انجام نشود، این تیم لندنی پیش از آغاز فصل آینده، از لیگ برتر اخراج می‌شود.

 

این خبر پس از آن منتشر شد که رومن آبراموویچ خواستار ۱.۶ میلیارد پوندی شد که از طریق یک شرکت سرمایه گذاری به این باشگاه قرض داده بود.

 

سان گزارش داده است که اگرچه تاد بوهلی، مالک مشترک تیم بیسبال لس آنجلس داجرز، خریدار ترجیحی محسوب می‌شود، خطر شکست مذاکرات و توقف هرگونه معامله‌ای وجود دارد.

 

چرا فرآیند فروش چلسی متوقف شده است؟

 

در گذشته، آبراموویچ از طریق شرکت سرمایه گذاری بین المللی کامبرلی مستقر در جرسی، ۱.۶ میلیارد پوند به باشگاه قرض داد.

 

اگرچه او ابتدا گفت که نمی‌خواهد این پول را پس بگیرد، اما به نظر می‌رسد که نظرش تغییر کرده است، زیرا او اکنون می‌خواهد این بدهی به شرکت مادر چلسی یعنی فوردستام بازپرداخت شود.

 

با این حال، این امر باعث می‌شود که بخش قابل توجهی از مبلغ حاصل از فروش چلسی به آبراموویچ برسد. این در حالی است که دولت بریتانیا تصریح کرده است که به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه میلیاردر روسی، چنین چیزی را نمی‌پذیرد.

 

به چلسی اطلاع داده شده است که مجوز فعالیت این باشگاه فقط تا ۳۱ می‌اعتبار دارد. به عبارت دیگر پیش از این تاریخ باید تکلیف واگذاری این باشگاه لندنی مشخص شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------