تارتار در واکنش به تهمت تبانی با پرسپولیس: توجه‌ای به حرف آدم‌های بیمار ندارم/ مربی استقلال: آقای ماجدی پرونده جعل چه شد؟



مهدی تارتار،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: پرسپولیس ۵ دوره متوالی قهرمان لیگ شده و امسال نیز در کورس قهرمانی است و برای ۳ امتیاز به اصفهان آمده است.

به گزارش تسنیم، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت:  بازی سختی در پیش داریم. پرسپولیس 5 دوره متوالی قهرمان لیگ شده و امسال نیز در کورس قهرمانی است و برای 3 امتیاز به اصفهان آمده ما این مسائل را می‌دانیم و با شناخت به پیشواز این تیم می‌رویم. امیدوارم با یک بازی هوشمندانه به هدف‌مان که سه امتیاز برسیم.

 

وی درباره حواشی پیش از بازی و اینکه عده‌ای او را به تبانی با پرسپولیس متهم کرده بودند، تصریح کرد: می‌خواهم فردا بعد از بازی مفصل راجع به این موضوع صحبت کنم. الان فقط به بازی فردا فکر می‌کنم. انشاالله نتیجه فردا توام با موفقیت تیم ما باشد تا بتوانم راحت در این باره صحبت کنم و حقایق را بازگو کنم.

 

سرمربی ذوب‌آهن درباره شرایط تیمش گفت: در دو بازی گذشته با وجود بازی‌های نسبتاً خوبی که انجام دادیم نتیجه خوبی نگرفتیم. در بازی با نفت مسجدسلیمان با اشتباه داوری بازی را واگذار کردیم و در دیدار با هوادار نیز با وجود بازی متعادل شکست خوردیم. مهم این است که کیفیت خوبی داریم و جای نگرانی نیست. امیدوارم کیفیت خوب‌مان با نتیجه همراه شود.

 

تارتار درباره اینکه در سال 92 با تیم گسترش فولاد، پرسپولیس را شکست داده و این تیم را از قهرمانی دور کرده است، ابراز داشت: در همان سال آقای دایی، سرمربی پرسپولیس بود که یکی از نزدیک‌ترین دوستان من است. من در ایران فقط سابقه دستیاری آقای دایی را دارم ولی در آن سال با پرسپولیس بازی کردیم و قهرمانی را از این تیم گرفتیم و در خیلی سال‌های گذشته نیز این کار را کردیم. در 5 سال گذشته که پرسپولیس قهرمان شده، مدعیانی چون استقلال و سپاهان نتوانسته‌اند،‌ پرسپولیس را شکست دهند ولی تیم ما (نفت مسجدسلیمان) دو،سه سال پیش در ورزشگاه آزادی این تیم را شکست داد.

 

وی در ادامه با اشاره به تهمت‌هایی که اخیراً از سوی برخی از اهالی فوتبال نسبت به دیدار فردای ذوب‌آهن و پرسپولیس داشته‌اند، عنوان کرد: متاسفانه برخی‌ها هیچ اعتقادی به آن دنیا ندارند. نمی‌خواستم موضوع را باز کنم ولی همه کسانی که با من کار کردند من را می‌شناسند. من توجه‌ای به این حرف‌ها ندارم. خدا باید از ما راضی باشد و بنده‌ای که واقعا بیمار است برای ما خیلی مهم نیست.

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره حضور دوباره هواداران در ورزشگاه‌ها اشاره کرد: خیلی خوشحالم که هواداران دوباره به ورزشگاه می‌آیند. انشاءالله همه پروتکل‌ها رعایت می‌شود تا این حضور تداوم داشته باشد.

 

وی درباره غایبین تیمش در بازی فردا تصریح کرد: پورعلی و صدقی را به دلیل مصدویت خیلی وقت است که در اختیار نداریم ولی فکر می‌کنم محرومی نداشته باشیم. محرومیت فرعباسی نیز تمام شده است. امیدوارم فردا با ارائه یک بازی خوب به هدف‌مان که 3 امتیاز است برسیم تا حواشی هم کمتر شوند. البته هر کاری که انجام دهیم، حواشی بازهم وجود دارد ولی امیدوارم با یک بازی خوب جواب حواشی را بدهیم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

 

محرومیت گل محمدی و غیبت مطهری در نشست خبری

یحیی گل‌محمدی به دلیل محرومیت حق حضور در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب‌آهن  را نداشت و حمید مطهری دیگر مربی تیم پرسپولیس هم در نشست خبری حاضر نشد. این در حالی است که خبرنگاران از ساعتی قبل در محل هتل پیروزی و برای پوشش خبری این نشست حاضر شده بودند.

 

***

 

اعلام دلیل غیبت مجیدی در نشست خبری دیدار استقلال و شهرخودرو

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال حضور نیافت.

 

در حالی که قرار بود فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز (یکشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار آبی‌پوشان مقابل شهر خودرو مشهد در هفته بیست‌وششم لیگ برتر شرکت کند، مدیر رسانه‌ای این تیم اعلام کرد «مجیدی به دلیل کسالت نتوانست در نشست خبری حضور یابد و پزشکان در حال مدوای او هستند تا به تمرین امروز برسد».

 

مصطفوی: آقای ماجدی پرونده جعل چه شد؟

مربی تیم استقلال تهران درمورد ارجاع پرونده بازیکن گابنی تیم گل گهر سیرجان به کمیته استیناف واکنش جالبی نشان داد.

 

صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شهرخودرو مشهد اظهار داشت: شهرخودرو درست است که تیم قعرنشین جدول است اما در بازی‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است و موقعیت های زیادی خلق کرده، ما به همراه کادرفنی بازی های این تیم را آنالیز کردیم و نقاط قوت و ضعف آنها را بررسی کردیم. راهکارهای استفاده از نقاط ضعف و جلوگیری از نقاط قوت‌شان را هم به بازیکنان گوشزد کردیم. تیم برای مقابله با شهرخودرو کاملا آماده است.

 

او درمورد فاصله امتیازی با پرسپولیس گفت: تیم ما در سه بازی اخیر با پرسپولیس، پیکان و سپاهان بازی داشته که در بازی با پرسپولیس یک فوتبال خیلی خوبی بچه ها ارائه دادند و شایسته پیروزی بودند. در بازی با پیکان به نظرم اگر تیم ما 10 نفره نمی شد شاید برنده می شدیم و در مسابقه با سپاهان هم در زمین حریف فوتبال بسیار خوبی ارائه کردیم. همانطور که آقای مجیدی گفتند یک مقدار اگر خوش شانس بودیم می توانستیم برنده بازی باشیم. بازی به بازی پیش می رویم، اهداف خاصی در هر بازی داریم و بازیکنان استقلال در اکثر مسابقات این فصل شایسته پیروزی بودند و ما در تمامی مسابقات برای برد به زمین می آییم. بازیکنان با حداکثر تلاش در تمامی مسابقات تلاش کردند و خواهند کرد.

 

فردا کدام بازیکنان را در اختیار ندارید؟ مصطفوی در پاسخ به این سوال گفت: ما فردا تمام بازیکنان مان را در اختیار داریم. غیر از سید حسین حسینی که چهار کارته است. 

 

مربی تیم استقلال درمورد راهکار کادرفنی آبی پوشان برای کاهش فشار روانی روی بازیکنان این تیم گفت: تیم ما مهاجمان بسیار خوبی دارد و همه آنها پرانگیزه تمرین می کنند. آنقدر روحیه بچه ها بالاست که به عنوان کادرفنی از آنها روحیه می گیریم و عملکرد آنها باعث امیدواری ما شده است. مطمئنم که به همین عملکرد خوب ادامه خواهند داد.

 

سوالی درمورد فرزاد مجیدی و زمان بازگشت او مطرح شد که مدیر رسانه تیم مانع از پاسخگوی مصطفوی به آن شد.

 

صالح مصطفوی درباره اتفاقات داوری در فصل جاری گفت: در طول فصل اتفاقات زیادی برای ما رخ داد، درباره آن صحبت کردیم ولی تصمیم گرفتیم در این 5 بازی آخر آنقدر قوی عمل کنیم که دیگر مسائل خارج از میدان نتواند روی روند نتیجه گیری و قهرمانی تاثیرگذار باشد.

 

مربی استقلال همچنین درمورد اینکه پرونده بازیکن گابنی دوباره به کمیته استیناف ارجاع شده، گفت: به نظرم من نمی خواهم وارد این موضوع شوم، آمدم به سوالات فنی پاسخ بدهم ولی به نظرم بهتر است از آقای ماجدی سوال کنیم که پرونده جعل چه شد؟ آنچه در پلیس فتا مطرح شد که جعل صورت گرفته این را بپرسیم که جاعلین کجا هستند؟

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------