آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

رضاییان: مبلغ قراردادم با پرسپولیس صفر تومان است/ شرط رامین برای حضور در فوتبال برتر؛ استقلالی‌ها نباشند!



رامین رضائیان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدافع پرسپولیس مدعی شد که هیچ دریافتی بابت بازگشت به پرسپولیس نداشته است.

به گزارش ورزش سه، رامین رضاییان در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس برگشت تا دوباره پیراهن این تیم را در لیگ ایران به تن کند. او در برنامه امشب فوتبال برتر ماجرای این بازگشت را تعریف کرده و به موردی اشاره کرد که بسیار عجیب بود. او مدعی شد که بابت حضور در پرسپولیس، هیچ پولی دریافت نکرده است.

 

رضاییان ماجرای بازگشتش به پرسپولیس را این گونه شرح داده و مدعی شد که بابت آن ضرر مالی زیادی کرده است: هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف دارند و آن زمان حجم درخواست ها به قدری بود که اگر قدمی برای برگشتن نداشتم ته بی معرفتی بود. جلساتی با باشگاه الدحیل داشتم ولی آنها حتی جواب ایمیل پرسپولیس را ندادند. 

 

طبق قانون وقتی می خواهی باشگاهی را ترک کنی باید یک مبلغ بالایی بدهی تا قراردادت فسخ شود. در نهایت در این شرایط آقای گل محمدی به من پیام دادند که می توانی در نیم فصل کنار ما باشی که من تمام تلاشم را کردم و در نهایت روز آخر باشگاه الدحیل چیز بسیار عجیبی خواست. 

 

آنها به من گفتند که باید مبلغ بسیار بالایی را ببخشی تا بازیکن آزاد شوی. من آنجا از فردی که کارهایم را انجام می داد خواستم تا از باشگاه پرسپولیس بپرسد که چه مقدار از مبلغ رضایت نامه را می تواند پرداخت کند. این ها همان پول هایی بود که من می توانستم خیلی راحت آنجا بمانم و بگیرم.

 

عجیب ترین ادعای رامین جایی بود که او به دریافت صفر ریال بابت حضور در پرسپولیس اشاره کرده و گفت: من نزدیک به دو ماه از حقوقم را به باشگاه الدحیل بخشیدم و باشگاه پرسپولیس نزدیک به یک ماه از حقوق را به من داد تا رضایتم صادر شود. این وسط بدون هیچ منتی خیلی ضرر کردم چون می خواستم به پرسپولیس برگردم. با وجود ضرری که کردم به باشگاه پرسپولیس گفتم که من برای چهار ماهی که می آیم، هیچ دریافتی نمی خواهم و قراردادم را بزنید صفر! بعضی از رسانه ها شیطنت می کنند که رامین با پرسپولیس n تومان قرارداد بست. 

 

واقعا من گفتم که به مدیریت باشگاه بگویید مبلغ قراردادم را صفر بزنند. مطمئنم که در نسل امروزی ممکن نیست چنین کاری از یک بازیکن سر بزند چون کار من دلی بود. گفتند که نمی توانیم صفر بزنیم و سازمان لیگ ایراد می گیرد. گفتند ما 500 میلیون می زنیم که گفتم باید مالیات آن را خودم بدهم. خودم خواستم این ریسک را بکنم و در این شرایط با تمام وجود کنار پرسپولیس باشم.

 

شرط رامین رضاییان برای حضور در برنامه فوتبال برتر؛ استقلالی‌ها نباشند
رامین رضاییان گفت: ” من بعد از استقلالی ها به برنامه می آیم، نه قبل و نه همزمان با آنها!”

 

ازآنجایی که سیروس دین محمدی، حنیف عمران زاده، محمد نادری و … به عنوان استقلالی درشب جشن قهرمانی این تیم به برنامه فوتبال برتر و شبکه سوم دعوت شده اند بنابراین رامین رضاییان ترجیح داد برای جلوگیری از حساسیت ها قبل یا همزمان با آنها در این برنامه حاضر نشود.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------