شکست دوباره تیم ملی والیبال در مصاف دوستانه با صربستان/ عطایی: برای برد بازی نکردیم



تیم ملی والیبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی‌اش مقابل صربستان، مغلوب این حریف اروپایی شد.

به گزارش تسنیم، تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان از ساعت 19:45 امروز (پنجشنبه - 12 خرداد 1401) در دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه‌شان به مصاف یکدیگر رفتند و تیم ایران 3 بر صفر نتیجه را به حریفش واگذار کرد.

 

شاگردان بهروز عطایی با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 23 مغلوب صربستان شدند. طبق توافق طرفین، بازی در ست چهارم نیز ادامه پیدا کرد که در این ست هم صربستان 25 بر 19 برنده شد.

 

تیم ملی والیبال ایران شب گذشته در نخستین مسابقه‌اش مقابل صربستان 3 بر 2 نتیجه به حریف خود واگذار کرده بود.

 

مردان والیبال ایران فردا (جمعه - 13 خرداد) بلگراد را به مقصد برازیلیا ترک می‌کنند تا در نخستین هفته لیگ ملت‌ها 2022 به میدان بروند. تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها (18 تا 22 خرداد) به ترتیب با چین، هلند، استرالیا و ژاپن روبه‌رو خواهد شد.

 

***

 

عطایی: برای برد بازی نکردیم/ بیشترین ضعف تیم، هماهنگی بود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از دومین شکست تیمش در مصاف دوستانه با صربستان به این نکته تأکید کرد که در هر دو مسابقه دنبال برد نبوده‌اند.

 

تیم ملی والیبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از دومین دیدار تدارکاتی با تیم ملی صربستان اظهار داشت: پس از این دو دیدار اطلاعات خوبی از شرایط تیم به دست آوردیم. سعی کردیم در این دو دیدار تدارکاتی در تمام وضعیت‌ها از بازیکنان استفاده کنیم، چون پیش از اعزام به صربستان، مسابقات چندانی انجام نداده بودیم. پی بردن به این موضوع که بازیکنان در چه شرایطی می‌توانند به تیم کمک کنند، از اهدافم در بازی امروز بود.

 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: در چهار ست مسابقه از تمامی بازیکنان استفاده کردیم و خوشبختانه شرایط خوبی اتفاق افتاد. می‌توانیم در حدود چهار روز باقیمانده تا لیگ ملت‌ها در تمریناتی منطبق بر ضعف‌هایی که داشتیم، اشتباهات را به حداقل برسانیم و آماده لیگ ملت‌ها شویم.

 

عطایی درباره نتیجه به دست آمده در این دو دیدار تدارکاتی تأکید کرد: از ابتدا به بازیکنان تأکید کردم فارغ از نتیجه عملکردشان برایم اهمیت دارد. ما برای برد بازی نکردیم و اهدافی مدنظر داشتیم که به آنها دست یافتیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: روی نقاط ضعف تیم تمرکز خواهیم کرد. پیش از اعزام اطلاعات کافی از بازیکنان‌مان داشتیم و بیشترین ضعف تیم، هماهنگی بود که سعی می‌کنیم پیش از شروع لیگ ملت‌ها این ضعف را به حداقل برسانیم.

 

کولاکوویچ: تیم باکیفیتی داریم و مقابل ایران خیلی خوب بازی کردیم/ عبادی‌پور بهترین بازیکن ایران است

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال صربستان بعد از دومین برد شاگردانش در دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: دو دیدار تدارکاتی مقابل ایران بسیار مفید بود. برای اینکه هر بار مقابل ایران بازی می‌کنیم، بازی بسیار سختی پیش رو داریم.

 

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان در ادامه تصریح کرد: بعد از دو مسابقه با ایران احساس می‌کنم که تیم باکیفیتی داریم و خیلی خوب بازی کردیم.

 

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران درباره عملکرد بازیکنان تیم ایران در مسابقه امروز هم گفت: روز گذشته هم گفتم، میلاد عبادی‌پور یکی از بهترین بازیکنان والیبال ایران است که من با او کار کردم و به نظرم بهترین بازیکن ایران است.

 

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان ادامه داد: البته میلاد از فرم اصلی‌اش به دلیل مسابقات طولانی مدت لهستان که پشت سر گذاشته، دور است.

 

وی در پایان تأکید کرد: من برای همه بازیکنان ایران احترام قائلم و به همین خاطر اسم هیچ بازیکن دیگری را نمی‌آورم، اما اطمینان دارم که عبادی‌پور یکی از بهترین‌هاست.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------