سه خرید بعدی پرسپولیس از سپاهان می‌آیند/ استقلال در آستانه انفجار سه بمب نقل و انتقالاتی



استقلال و پرسپولیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه پرسپولیس پس از توافق با دو لژِیونر، نظر دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی را برای فصل آینده جلب کرده و انتقال سجاد شهباززاده نیز در مراحل نهایی قرار دارد.

به گزارش ورزش سه، در حالی که پرسپولیس آخرین بازی فصل خود را ساعاتی قبل با پیروزی برابر فجرسپاسی به پایان رساند، یحیی گل‌محمدی که از حضور در نشست خبری محروم بود، در میکسدزون برای دقایق نسبتا طولانی گفت‌وگوی ایستاده را با خبرنگاران انجام داد و در بخشی از این گفت‌وگو، به طرفداران پرسپولیس وعده داد که اخبار خوش نقل و انتقالاتی در راه هستند.

 

این در شرایطی است که سرخ‌پوشان با مرتضی پور‌علی‌گنجی و علیرضا بیرانوند به توافق رسیدند و حتی قرارداد را هم امضا کردند اما خبر خوشی که یحیی وعده آن را داد، چیزی فراتر از بازگشت دو لژیونر است. باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مراحل مذاکره با سه بازیکن سپاهان، رقیب این تیم در راه نایب قهرمانی را پشت سر گذاشت و به این‌ترتیب موفق شد نظر آنها را جلب کند.

 

سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی‌فر دو بازیکنی هستند که برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس با این باشگاه به توافق نهایی رسیدند و باید حضورشان در فصل آینده را قطعی دانست. رفیعی پیش از این سابقه دو دوره بازی در جمع قرمزها را داشت و حالا در آستانه سومین قرارداد با پرسپولیس رسیده است.

 

دانیال‌ اسماعیلی‌فر نیز دو فصل پیش پیشنهاداتی از پرسپولیس داشت اما ترجیح داد در انتقال از تیم همشهری، پیراهن سپاهان را برتن کند و البته دو فصل در رسیدن به جام قهرمانی ناکام ماند و حالا پرسپولیس را برای مقصد بعدی برگزیده است.

 

مورد سوم که مذاکره با او مراحل پیچیده‌تری داشته، سجاد شهباززاده است که پرسپولیس برای خط حمله او را در نظر گرفته است. اگرچه این مذاکرات پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌اند تا به این‌ترتیب تنها بازیکنی که هنوز حضورش در پرسپولیس قطعی نشده، شهباززاده لقب بگیرد.

 

شهباززاده که لیگ بیستم آقای گل نیز شد و این فصل عملکرد قابل قبولی داشت، سابقه حضور در استقلال و گلزنی در شهرآورد دور رفت لیگ چهاردهم را دارد. او در استقلال، سپاهان و تراکتور حضور داشته و حالا پرسپولیس چهارمین مقصد بزرگش در فوتبال ایران خواهد بود.

 

با خرید اسماعیلی‌فر، جدایی رضاییان که قراردادش هم به پایان رسیده قطعی خواهد بود و جذب شهباززاده نیز خط حمله قرمزها را دستخوش تغییر می‌کند. همچنین بازگشت سروش رفیعی خبر خوبی برای آن دسته از هواداران پرسپولیس است که مدتها منتظر جذب یک بازیساز بودند.

 

پرسپولیس با جذب این سه ستاره که قراردادشان با سپاهان به پایان رسیده، گام بلندی در نقل و انتقالات برخواهد داشت و با قدرت به استقبال آماده سازی نیم فصل خواهد رفت. البته هنوز قراردادی بین شهباززاده، سروش و اسماعیلی‌فر با پرسپولیس بسته نشده و قرمزها در تدارک نهایی کردن هرچه سریع‌تر این ماجرا هستند که با پایان لیگ کار راحت‌تری هم برای این موضوع خواهند داشت.

 

***

 

استقلال در آستانه انفجار سه بمب نقل و انتقالاتی

تیم استقلال در آستانه امضای قرارداد با سه ستاره قرار دارد.

 

به گزارش خبرآنلاین، با وجود وضعیت نامشخص نیمکت استقلال و اعلام جدایی مجیدی اما باشگاه استقلال در نقل و انتقالات خود وضعیت بدی ندارد و با چند بازیکن بزرگ به توافقاتی هم دست پیدا کرده است. کاوه رضایی، سعید صادقی و محمد نادری سه بازیکن ایرانی هستند که با استقلال به توافق رسیده و به زودی رسما به این تیم خواهند پیوست.

 

از طرفی با جدایی رودی ژستد آبی‌ها به دنبال جذب مهاجم خارجی هم هستند و یک مهاجم خارجی در نقل و انتقالات جذب خواهند کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------