آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

پیروزی مقتدرانه پرتغال با دبل رونالدو/ اسپانیا در دقیقه ۹۰ از شکست گریخت



دیدار پرتغال و سوئیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
در شبی که تعداد گل‌های کاپیتان تیم ملی پرتغال به عدد ۱۱۷ رسید، یاران کریس رونالدو برد مقتدرانه‌ای برابر سوئیس کسب کردند.

به گزارش تسنیم، هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ ملت‌های اروپا یکشنبه شب با دیدار تیم‌های ملی پرتغال و سوئیس پیگیری شد که در این بازی پرتغال با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید.

 

ابتدا سوئیس توسط هریس سفروویچ در دقیقه 6 به گل رسید که این گل پس از بازبینی صحنه به وسیله VAR رد شد. در ادامه ویلیام کاروالیو در دقیقه 15، کریستیانو رونالدو در دقایق 35 و 40 و ژوائو کانسلو در دقیقه 68، موفق به گلزنی برای سلسائوی اروپا شدند.

 

کریستیانو رونالدو گل دوم خود مقابل سوئیس را به مادرش تقدیم کرد

 کریستیانو رونالدو در نیمه اول دیدار پرتغال مقابل سوئیس در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ ملت های اروپا، موفق شد دو گل به ثمر برساند و گل دوم خود را به این شکل به مادرش که در استادیوم حاضر بود، تقدیم کرد.

 

دیدار پرتغال و سوئیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

در دیگر دیدار گروه دوم از لیگ A، جمهوری چک مقابل اسپانیا به تساوی 2 - 2 دست یافت. یاکوب پسک در دقیقه 4 دروازه ماتادورها را گشود، اما گاوی در دقیقه 3+45 گل تساوی را به ثمر رساند. یان کوچتا در دقیقه 66 مجدداً جمهوری چک را پیش انداخت، اما اینیگو مارتینس در دقیقه 90 بازی را برای مرتبه دوم به تساوی کشاند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

در جدول این گروه، پرتغال و جمهوری چک با چهار امتیاز در رده‌های اول و دوم جای دارند. اسپانیای دو امتیازی نیز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

 

صربستان در گروه چهارم از لیگ B، با نتیجه 4 بر یک بر اسلوونی غلبه کرد. الکساندر میتروویچ در دقیقه 24، میلینکوویچ ساویچ در دقیقه 56، لوکا یوویچ در دقیقه 85 و نمانیا رادونیچ در دقیقه 2+90، گل‌های صربستان را به ثمر رساندند و اسلوونی در دقیقه 30 توسط پتار استویانوویچ به گل رسید.

 

نروژ نیز در خانه سوئد به برتری 2 بر یک دست یافت. ارلینگ هالند در دقایق 20 (از روی نقطه پنالتی) و 69 دروازه سوئد را باز کرد و آنتونی الانگا در دقیقه 2+90، یکی از گل‌های خورده میزبان را جبران کرد. نروژ با شش امتیاز در صدر جدول گروه ایستاده است.

 

در گروه دوم از لیگ C، تقابل قبرس و ایرلند شمالی به تساوی صفر - صفر انجامید و یونان با نتیجه یک بر صفر برابر کوزوو به برتری رسید. یونان با شش و کوزوو با سه امتیاز، دو رده ابتدایی جدول گروه دوم از بازی‌های لیگ C را به خود اختصاص داده‌اند.

 

در دیدارهای گروه چهارم از لیگ C، مقدونیه شمالی با نتیجه 2 بر صفر مقابل جبل‌الطارق به پیروزی رسید. گرجستان هم بلغارستان را با نتیجه 5 بر 2 در هم کوبید و با شش امتیاز، بر صدر جدول این گروه تکیه زد.

 

تیم‌های سن‌مارینو و مالت از گروه دوم از لیگ D مقابل هم صف‌آرایی کردند که مالت با نتیجه 2 بر صفر بر حریف خود غلبه کرد و در جایگاه دوم جدول جای گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------