'عرفان باقری' ستاره جوان استقلال در آستانه پیوستن به پرسپولیس/ محمدمهدی احمدی سرخ پوش شد



عرفان باقری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پس از فسخ یک طرفه با آبی ها، عرفان باقری ستاره جوان استقلال در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.

به گزارش ایلنا، عرفان باقری ستاره تیم فوتبال جوانان استقلال و بهترین گل زن رده جوانان پس از فسخ قرارداد با استقلال، در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار گرفت.

 

این بازیکن  امروز جهت  انجام مذاکره و نهایی کردن توافق با تیم اصلی و بزرگسالان پرسپولیس همراه مدیر برنامه اش با پرسپولیس مذاکره می کند. 

 

پیرو این داستان یکی از مسئولان آکادمی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رکنا مدعی شد باقری با این باشگاه قرارداد بلند مدت 5 ساله دارد و تاکنون بیش از 50 درصد مبلغ قراردادش را دریافت کرده که این موارد فسخ یک طرفه این بازیکن را با مشکل روبرو خواهد کرد.


در پیگیری از مسئولین باشگاه پرسپولیس آن‌ها نیز عنوان کردند عرفان باقری برای حضور در تیم‌های پایه سرخپوشان به آن‌ها مراجعه کرده و درخواست حضور در پرسپولیس را داشته که در پاسخ به او گفته‌اند باید ابتدا رضایت‌نامه خود را از باشگاه استقلال دریافت کند.

 

تکمیلی:/

 پاتک پرسپولیس به استقلال؛ ستاره جوان آبی‌ها در تور درویش 

عرفان باقری، بازیکن جوان تیم استقلال تهران برای مذاکره با مدیرعامل پرسپولیس وارد ساختمان این باشگاه شد.

 

آرش برهانی: حضور عرفان باقری در باشگاه پرسپولیس غیرقانونی است

آرش برهانی، مدیر آکادمی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت عرفان باقری و حضور او در باشگاه پرسپولیس گفت: ایشان یک قرارداد پنج ساله جدید امسال با ما امضا کرد چون پارسال با او فسخ کردیم قرار شد برود هرجا که دوست دارد برود و بازی کند ولی برگشت و طبق قولی که به ما داد، تعهد داد که شاهد بی اخلاقی نباشیم ولی یک قرارداد پنج ساله با او بستیم سال قبل و طبق قرارداد ایشان بازیکن جوانان ما هست و اسمش را هم در سهمیه بزرگان هم دادم و از مبلغ قراردادی که با ما بسته حدود 70 درصد هم به او پرداختی داشتیم و کاملا غیرقانونی است و حالا نمی دانم برای چه به پرسپولیس رفته است احتمالا مسئولان پرسپولیس هم نمی دانستند ولی ایشان با ما قرارداد دارد و اصلا نمی تواند برود آنجا و قراردادش را ثبت کند یا قراردادی ببندد. کاملا غیرقانونی است و خودم به خاطر اینکه دوست دارم بازیکنانم اخلاق مدار باشند و بازیکنانی که پرورش می دهیم اول از همه اخلاق برایم مهم است، به شدت با این موضوع برخورد می کنم و تمام مراحل قانونی اش را هم پیش می برم.

 

وی افزود: شنیدیم 13 بهمن 1400 ایشان با استقلال قرارداد پنج ساله بست که 45 میلیون مربوط به این فصل بوده که از 45 میلیون، 36 میلیون تومان را گرفته است و طبق قانون هیات فوتبال، برای رده جوانان اگر قرارداد بالای 40 میلیون باشد و بیش از 50 درصد از پولش را گرفته باشد، حق فسخ ندارد. همچنین این بازیکن، بازیکن رده جوانان استقلال بوده و از او تعهد گرفته شده تا از بی اخلاقی ها دست بردارد، به خاطر روحیه دادن به این بازیکن نیز اسم او را در تیم بزرگسالان هم رد کردیم ولی هر ساله موقع نقل و انتقالات مدیربرنامه های این بازیکن شرایطی ایجاد می کند و برای بازارگرمی بحث پرسپولیس را پیش می کشد تا این بازیکن در دید اصحاب رسانه و هواداران بولد شود.

 

***

 

محمدمهدی احمدی به پرسپولیس پیوست

محمدمهدی احمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

محمدمهدی احمدی بازیکن پیشین تیم نفت مسجد سلیمان  که ۲۱ سال دارد و در تیم ملی امید ایران نیز حضور داشت با قراردادی سه ساله، پیراهن پرسپولیس را از آن خود کرد.

 

او در پست دفاع و وینگر چپ بازی می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------