کاوه رضایی با قراردادی 2 ساله به استقلال پیوست/ جدایی آذری از جمع آبی پوشان و تمدید قرارداد چشمی؛ دست رد منشا به سینه پرسپولیس



کاوه رضایی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
انتقال کاوه رضایی به تیم فوتبال استقلال، نهایی شد.

به گزارش فارس، مدیران باشگاه استقلال شب گذشته با مدیر برنامه‌های کاوه رضایی به مذاکره نشستند که روند مثبتی را در پی داشت.

 

این مذاکرات امروز نیز برای توافق بر سر برخی جزییات ادامه پیدا کرد و در نهایت دو طرف به توافقات نهایی رسیدند.

 

 قرار است این قرارداد ۲ساله با امضای کاوه رضایی قطعی و به صورت رسمی اعلام شود.

 

***

 

رضا آذری از استقلال جدا می‌شود

رضا آذری، هافبک جوان استقلال با توجه به فرصت اندک برای بازی در این تیم، خواستار جدایی شد.

 

رضا آذری، هافبک تیم فوتبال استقلال، یکی از بازیکنانی است که همچنان با آبی‌پوشان قرارداد دارد اما وضعیت آینده این بازیکن همچنان مشخص نشده است. آذری نتوانست روزهای خیلی خوبی را در فصل گذشته سپری کند و شرایط خودش را در استقلال مناسب ندید و همین مسائل باعث شد تا این بازیکن تمایلی برای ماندن در جمع آبی‌پوشان پایتخت نداشته باشد.

 

آذری برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر، چند پیشنهاد خوب از چند تیم مطرح لیگ برتری دارد و اگر بتواند رضایت‌نامه خود را از باشگاه استقلال دریافت کند، به مذاکره با تیم‌های مدنظر  می‌پردازد تا فصل آینده در تیمی غیر از استقلال بازی کند و باید دید این بازیکن می‌تواند از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شود یا خیر.

 

***

 

دست رد منشا به سینه پرسپولیس

بهترین گلزن فصل اخیر لیگ برتر قراردادش با باشگاه مس رفسنجان را تمدید کرد.

 

گادوین منشا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ورزش سه، گادوین منشا پس از سپری کردن یک فصل درخشان در مس رفسنجان و در حالی که با پیشنهاداتی از پرسپولیس و سپاهان مواجه شده بود، تصمیم گرفت به کارش در جمع شاگردان محمد ربیعی ادامه بدهد و یک فصل دیگر قراردادش را تمدید کند.

 

باشگاه مس رفسنجان که پس از جذب حامد لک، ایمان سلیمی، مرتضی منصوری و لوسیانو پریرا و همچنین تمدید قرارداد با نفرات تاثیرگذارش تصمیم گرفته بود گادوین منشا را نیز حفظ کند و یک تیم قدرتمند برای فصل جدید لیگ برتر ببندد، امروز موفق شد برای ادامه همکاری با مهاجم نیجریه‌ای خود به توافق برسد و او را حفظ کند.

 

منشا که در فصل اخیر لیگ برتر ۱۴ گل به ثمر رساند و آقای گل شد، حالا در کنار لوسیانو پریرا(بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ ایران)، خطرناک‌ترین زوج هجومی فصل جدید لیگ برتر را تشکیل خواهند داد و تیمی پرقدرت‌تر از دو فصل اخیر روانه بازی‌ها می‌کنند.

 

این مهاجم نیجریه‌ای که یک قهرمانی در لیگ برتر همراه با پرسپولیس هم تجربه کرده، پس از درخشش در مس رفسنجان مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته و گفته می‌شد در آستانه بازگشت به جمع سرخ‌پوشان پایتخت قرار دارد، اما در نهایت تصمیم گرفت به پایتخت برنگردد و دوباره در مس رفسنجان به کارش ادامه بدهد.

 

منشا که در کنار تجربه بازی در تیم‌هایی مثل پیکان، پرسپولیس، استقلال، عجمان امارات و گل‌گهر، سال گذشته از جمع سیرجانی‌ها جدا شد و به دیگر تیم کرمانی لیگ برتر رفت، دوباره تصمیم گرفت به همکاری خود با باشگاه مس رفسنجان ادامه بدهد تا در کنار بازی در فضایی آرام‌تر نسبت به پرسپولیس، امیدوار به درخشش دوباره باشد.

 

با وجود تمدید قرارداد مدیران مس رفسنجان با بهترین گلزن فصل اخیر لیگ برتر، اما فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه همچنان ادامه دارد و گفته می‌شود آنها به زودی با یک مدافع با کیفیت دیگر قرارداد می‌بندند.

 

علی علیزاده، قائم مقام باشگاه مس رفسنجان نیز با تایید خبر تمدید قرارداد با گادوین منشا عنوان کرد: من از منشا تشکر می‌کنم؛ او با وجود اینکه پیشنهادات با قیمت بالاتری داشت، قبول کرد با قیمت خیلی پایین‌تر در مس رفسنجان بماند. منشا به‌خاطر باشگاه، مدیریت، شخص آقای ربیعی و هم‌تیمی‌هایش در مس ماند و ان‌شاالله چند روز دیگر به ایران برمی‌گردد و در تمرینات ما شرکت می‌کند‌‌.

 

 ***

 

سهرابیان در گل‌گهر ماندنی شد/ تمدید قرارداد شکاری 

آرمین سهرابیان مدافع ملی‌پوش گل‌گهر، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

 

سهرابیان که فصل گذشته در جمع بهترین مدافعان لیگ‌برتر قرار گرفت و در آخرین اردوی تیم ملی نیز با نظر دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد، با وجود پیشنهادات چند تیم لیگ‌برتری، ترجیح داد تا هم‌چنان در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم فوتبال گل‌گهر، ماندنی شود.

 

رضا شکاری نیز قراردادش را به مدت دو فصل دیگر با گل‌گهر تمدید کرد.

 

شکاری در فصل گذشته با ثبت 5 گل و دو پاس گل، عملکرد درخشانی در ترکیب گل‌گهر داشت. او همچنین با کسب نمره 6،99 از متریکا در جمع بهترین هافبک‌های کناری لیگ‌برتر بیست‌ویکم قرار گرفت.

 

***

 

تمدید قرارداد مجیدی و شریفات با آلومینیوم

میثم مجیدی کاپیتان تیم آلومینیوم پس از توافق با باشگاه، قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

 

مدافع چپ‌پای باتجربه آلومینیوم که در فصل اخیر لیگ برتر دو گل مقابل استقلال و نساجی مازندران به ثمر رساند و پنجمین سال حضورش در این تیم را پشت سر گذاشت، برای ادامه همکاری با ایرالکو به توافق دست یافت و قراردادش را امضا کرد.

 

اسماعیل شریفات نیز که در دو فصل گذشته لیگ برتر فوتبال با پیراهن آلومینیوم اراک به میدان می‌رفت، قرارداد خود با این باشگاه را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

 

آلومینیوم تاکنون قرارداد وحید محمدزاده و محمود قائدرحمتی را تمدید کرده و محمد جواد کیا، احمدرضا جلالی و امین جهان کهن را به خدمت گرفته است.

 

***

 

روزبه چشمی با استقلال تمدید کرد

روزبه چشمی مدافع-هافبک تیم فوتبال استقلال پس از توافق نهایی با این باشگاه، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با آبی‌پوشان پایتخت تمدید کرد.

 

چشمی که سابقه بازی در صبا قم، ام‌صلال، رده‌های مختلف تیم ملی و استقلال را در کارنامه خود دارد، سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی با این تیم شد و تاثیر وی در کسب این عنوان غیر قابل چشم‌ پوشی بود.

 

این بازیکن توانایی بازی در دو پست دفاع وسط و هافبک دفاعی را دارد و با تمدید قراردادش، در فصل پیش روی برای هفتمین سال پیراهن استقلال را به تن خواهد کرد.


چشمی: استقلال نیاز ندارد بازار را شلوغ کند/ باید به نظر دانشگر احترام بگذاریم

روزبه چشمی درباره تمدید قرارداد خود با باشگاه استقلال اظهار داشت: خدا را شکر بار دیگر در استقلال ماندگار شدم و امیدوارم بتوانیم در کنار هواداران، سایر بازیکنان و کادرفنی سال خوبی را رقم بزنیم. فکر می‌کنم این بهترین تصمیمی بود که می‌توانستم بگیرم و خدا را شکر بار دیگر در این تیم هستم.

 

وی درمورد حواشی ایجاد شده برای استقلال در روزهای اخیر و تغییر سرمربی این تیم که کار را برای مدیریت سخت کرد، گفت: پس از اینکه سرمربی خود را از دست دادیم، انتخاب سرمربی جدید مقداری زمانبر شد ولی از بابت نقل و انتقالات ابتدا باید شاکله تیم را حفظ کنیم.

 

بازیکن استقلال اضافه کرد: ما تیم قهرمان هستیم و از خط دفاع تا حمله تمام رکوردها را زدیم. نیازی نداریم خیلی بازار را شلوغ کنیم. ابتدا باید شاکله را حفظ کرده و در ادامه نسبت به نیاز تیم و نظر سرمربی ۴-۳ خرید داشته باشیم. اینکه بخواهیم مثل تیم‌های دیگر خیلی ورودی و خروجی تیم داشته باشیم نه نیاز تیم است و نه استقلال شرایطش را دارد که بخواهد چنین کارهایی انجام بدهد. بهترین بازیکنان را داشتیم. تمدید کردن قرارداد آنها و خرید ۴-۳ بازیکن که نیاز تیم باشند، بهترین کار است.

 

چشمی درمورد اینکه آیا بحث خاصی با باشگاه استقلال داشت که مذاکراتی طولانی شد، توضیح داد: اصلا مذاکره طولانی نشد. از قضا فکر می کردم کار نیم ساعته تمام شود زیرا مذاکرات از قبل انجام شده بود. مدام پرینت می آمد. دو خطش نبود، دو خط کمرنگ بود و درگیر این موضوع بودیم. خودم قول می کردم یک ساعته کار انجام شود اما ۳-۲ ساعت اینجا بودیم.

 

وی اضافه کرد: صحبت خاصی نبود. پس از انتخاب سرمربی یک جلسه روز شنبه داشتیم که همه تفاهمات در آن جلسه یک ساعت انجام شد. امروز فقط سر پرینتر کار طول کشید.

 

مدافع استقلال در خصوص احتمال جدایی وریا غفوری از این تیم و ترند شدن نام او در فضای مجازی و توییتر و اینکه هواداران می خواهند کاپیتان آبی پوشان با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند، گفت: در ۴-۳ ساعت اخیر این توییت ها را ندیدم. حرفه ای نیست بخواهم درمورد بازیکن دیگری نظر بدهم. چه کسی جای دیگری قرارداد ببندد و چه در تیم ما ماندگار شود حرفه ای نیست که بخواهم درموردش نظر بدهم و این موضوع در حیطه کاری من نیست.

 

چشمی درمورد آغاز تمرینات نساجی به عنوان حریف استقلال در سوپرجام، گفت: آغاز تمرینات طبق نظر سرمربی هفته آینده است‌. 

 

وی درخصوص جدایی محمد دانشگر از استقلال، توضیح داد: شاید برخی هواداران از این اتفاق ناراحت شده باشند اما فوتبال حرفه ای است و هیچکس نمی تواند تضمین بدهد دانشگر ۱۰ سال در استقلال باشد. شاید زمانی برسد که باشگاه من روزبه چشمی را نخواهد. این انتقال و جا به جایی ها یک بحث حرفه ای است و محمد هم امسال تصمیم گرفت چنین اتفاقی بیفتد. درست نیست من بخواهم درمورد جا به جایی بازیکنان دیگر دخالت کنم. باید به نظر بازیکن احترام بگذاریم.

 

بازیکن استقلال درخصوص احتمال بازگشت خود به فهرست تیم ملی در سال جام جهانی، گفت: تمام تلاش خود را می کنم که این اتفاق بیفتد. سال گذشته هم تمام تلاش خود را کردم اما نظر مربی تیم ملی مثبت نبود. هرچند فاصله کمی تا جام جهانی داریم اما امیدوارم در این نیم فصل خوب بازی کنم. تمام تلاش خود را می کنم. آرزوی هر بازیکنی است که به ویژه در سال جام جهانی در تیم ملی باشد. خدا را شکر من یک دوره در جام جهانی بودم و تلاش می‌کنم امسال هم این اتفاق بیفتد. 

 

چشمی درباره اینکه در دوره گذشته جزو مهره های معتمد تیم ملی برای جام جهانی بود اما اینکه آیا تفاوت سلیقه است که اکنون در فهرست تیم ملی نیست یا مسایل دیگری مطرح است، پاسخ داد: قطعا تفاوت سلیقه است. اگر یک مربی نظرش باشد بازیکن را دعوت می کند. من هم تمام تلاش خود را می کنم. امیدوارم نظر سرمربی را تغییر بدهم و بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم. 

 

وی درمورد مدت زمان قرارداد خود گفت: قراردادم دو ساله است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------