آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش کمیته انضباطی به شادی جنجالی جواد نکونام و اظهارات حسینی

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان تیم استقلال واکنش نشان داد. حسین عبداللهی در خصوص…

تمدید ۳ ساله قرارداد محمد صلاح با لیورپول/ اونانا و میخیتاریان به اینتر پیوستند



نقل و انتقالات فوتبال اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول قراردادش با این باشگاه انگلیسی را تمدید کرد.

به گزارش تسنیم، باشگاه لیورپول با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که محمد صلاح امروز (جمعه) قرارداد بلند مدت جدیدی با این باشگاه امضای کرده است.

 

البته باشگاه لیورپول اشاره‌ای به مدت دقیق این قرارداد نکرده، اما منابع خبری گفته‌اند که این قرارداد 3 ساله است و صلاح با دریافت حقوق هفتگی 400 هزار پوندی، پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیورپول می‌شود.

 

با امضای این قرارداد جدید، صلاح که قراردادش فصل آینده به پایان می‌رسید، می‌تواند مدت زمان حضورش در آنفیلد را به 9 فصل برساند. او در 5 فصل گذشته توانسته 156 گل در 254 بازی به ثمر برساند.

 

صلاح در این باره گفت: احساس فوق‌العاده‌ای دارم و برای بردن جام‌ها در این تیم هیجان زده‌ام. این یک روز شاد برای همه است. فکر می‌کنم می‌توانید در طول 5، 6 سال گذشته ببینید که تیم همیشه مسیر صعودی داشته است. فصل قبل به کسب 4 عنوان قهرمانی نزدیک بودیم، اما متاسفانه در هفته آخر 2 جام را از دست دایم. به نظرم در موقعیت خوبی هستیم تا باز هم برای کسب عناوین بجنگیم. ما خریدهای جدیدی داشته‌ایم و حالا فقط باید سخت تلاش کنیم و دیدگاه مثبتی به آینده داشته باشیم.

 

***

 

اونانا و میخیتاریان به اینتر پیوستند

نایب قهرمان فصل قبل فوتبال ایتالیا دو خرید دیگر نیز انجام داد.

 

نقل و انتقالات فوتبال اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، هنریک میخیتاریان، هافبک فصل قبل رم با عقد قراردادی ۲ ساله به اینتر پیوست. او بعد از حضور در تیم‌های شاختار دونتسک، دورتموند، منچستریونایتد، آرسنال و رم راهی اینتر شد.

 

نقل و انتقالات فوتبال اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

همچنین آندره اونانا گلر ۲۶ ساله و کامرونی که سالها در تیم فوتبال آژاکس هلند بازی کرد با جدایی از این تیم راهی اینتر شد تا از فصل جدید در این تیم بازی کند.

 

اینتر که فصل قبل نایب قهرمان لیگ ایتالیا شد به دنبال تقویت خود است تا بتواند در فصل جدید عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

 

این دو خرید بعد از خرید لوکاکو صورت گرفت. سرانجام بعد از کش و قوس‌های زیاد روملو لوکاکو به اینتر بازگشت تا دوباره پیراهن این تیم ایتالیایی را بر تن کند. لوکاکو دو فصل قبل توانست با درخشش در اینتر قهرمانی در سری A را به دست آورد. او راهی چلسی شد اما نمایشی ناامید کننده داشت. اصرار این مهاجم بلژیکی برای بازگشت به اینتر جواب داد و او بار دیگر با این تیم ایتالیایی قرارداد امضا کرد و با استقبال زیاد هواداران وارد شهر میلان شد.

 

***

 

فاش شدن دلیل نرفتن امباپه به رئال مادرید

ستاره سابق رئال مادرید و پاری سن ژرمن دلیل منتفی شدن انتقال امباپه به مادرید را اعلام کرد.

 

نقل و انتقالات فوتبال اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش فارس، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن از دو سال قبل زیرنظر باشگاه رئال مارید قرار داشت و همه چیز برای انتقال این ستاره برنابئو مطرح بود.

 

اما به صورت غیرقابل پیش بینی امباپه تصمیم گرفت باوجود موافقت برای رفتن به رئال با پاری سن ژرمن تا سال 2025 تمدید کند.

 

این خبر شوک بزرگی به باشگاه رئال مادرید و هواداران این تیم وارد کرد. خسه بازیکن سابق رئال و پاری سن ژرمن از دلیل منتقی شدن این شاه ماهی نقل و انتقالات خبر داد.

 

خسه درباره این موضوع در مصاحبه با رادیو «کادنا سر» اسپانیا، گفت: از نرفتن امباپه به رئال مادرید تعجب کردم. چون او وقتی من در پاریس بودم به من گفته بود حتما به رئال می رود.

 

وی افزود: به نظرم فشارهای خارج از مستطیل سبز مثل امور سیاسی و هجمه های زیاد از سوی هواداران فرانسوی باعث شد تا در نهایت به رئال نیاید.

 

بازیکن سابق رئال و پاریس ادامه داد: وقتی شما می خواهید بهترین تصمیم ورزشی یا مالی را بگیرید بدون شک باید به رئال ملحق شوید اما امباپه تصمیمی را گرفت که مناسب خودش بود.

 

طبق گزارش های رسیده از فرانسه پاری سن ژرمن برای ماندن امباپه 100 میلیون یورو پاداش به این بازیکن داد و دستمزد سالیانه اش را به 50 میلیون یورو افزایش داد.

 

***

 

پیراهن نمادین یوونتوس به پوگبا می‌رسد

طبق ادعای یک نشریه ایتالیایی، هافبک سابق تیم فوتبال منچستریونایتد، فصل آینده پیراهن نمادین تیم فوتبال یوونتوس را به تن خواهد کرد.

 

نقل و انتقالات فوتبال اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش تسنیم، در حالی که هنوز انتقال پل پوگبا به یوونتوس قطعی نشده، نشریه توتواسپورت تورین ادعا کرده است که این هافبک فرانسوی فصل آینده پیراهن شماره 10 بانوی پیر را خواهد پوشید.

 

با جدایی پائولو دیبالا از یوونتوس پس از پایان قراردادش با این تیم، پیراهن شماره 10 بانوی پیر اکنون آزاد است، اما طبق ادعای توتواسپورت پوگبا فصل آینده با این شماره در تورین بازی خواهد کرد، همان شماره‌ای که در آخرین فصل دوره نخست بازیگری‌اش در یوونتوس قبل از بازگشت به منچستریونایتد در سال 2016 در اختیار داشت.

 

این تصمیم ظاهراً علاوه بر دلایل فنی، دلایل تجاری و بازرگانی هم دارد. به نظر می‌رسد که بانوی پیر قصد دارد با اعطای نمادین‌ترین شماره در فوتبال، برند خود را حول ستاره سابق شیاطین سرخ توسعه دهد، کسی که برخلاف کریستیانو رونالدو اصراری به استفاده یک شماره خاص ندارد. پیراهن شماره 10 یوونتوس که قرار است به پوگبا برسد پیش از دیبالا در اختیار ستارگانی مانند الساندرو دل‌پیرو، کارلوس توس و روبرتو باجو بوده است.

 

انتظار می‌رود که یوونتوس هفته آینده جذب پوگبای 29 ساله را پس از گرفتن تست پزشکی از این بازیکن، به‌صورت رسمی اعلام کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------