توافق استقلال و سانتاکلارا برای انتقال محبی/ چهار بازیکن به تراکتور پیوستند



محبی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دو باشگاه استقلال و سانتاکلارا در مورد انتقال محمد محبی به توافق رسیدند.

به گزارش تسنیم، بعد از انجام مذاکرات فشرده باشگاه استقلال با باشگاه سانتاکلارا، سرانجام باشگاه ایرانی با طرف پرتغالی‌اش برای جذب محمد‌ محبی به توافق رسید.

 

بر اساس توافق این دو باشگاه، قرار است محبی فصل آینده به صورت قرضی برای استقلال بازی کند.

 

***

 

چهار بازیکن به تراکتور پیوستند

با مشخص شدن سرمربی تیم فوتبال تراکتور، چهار بازیکن به جمع سرخ پوشان تبریز اضافه شدند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

به گزارش مهر، پس از مشخص شدن قربان بردیف به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتور و حضور وی به همراه دستیارانش در تبریز چهار بازیکن به ترتیب محمد خانزاده، میلاد کر، رضا کاخ ساز و پوریا آریا کیا به جمع تراکتوری‌ها اضافه شدند و همچنین آقا جانپور بازیکن سابق این تیم به مدت ۲ سال با تراکتور تمدید کرد.

 

محمدرضا خانزاده، مدافع ۳۰ ساله‌ای که در لیگ‌های نوزدهم و بیستم پیراهن تراکتور را بر تن کرده است، با عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان بردیف پیوست.

 

خانزاده سابقه حضور در ۲ دوره جام جهانی را داشته و پیش از این پیراهن تیم‌های راه‌آهن، پرسپولیس، ذوب آهن، فولاد، پدیده، سیاه جامگان، الاهلی قطر و تراکتور را پوشیده است.

 

این بازیکن زننده یکی از گل‌های قهرمانی تراکتور در جام حذفی بود و در فصل ۲۰۲۰ - ۲۰۲۱ با عملکرد درخشانش نقش به سزایی در صعود تراکتور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشت.

 

میلاد کُر، مدافع ۱۸ ساله اهل بندر ترکمن سابقه شش بازی و یک گل برای تیم ملی امید را در کارنامه دارد و پیش از این برای تیم بزرگسالان و پایه‌های ذوب آهن بازی کرده است.

 

میلاد کُر در تیم زیر ۱۷ ساله سپاهان نیز حضور داشته است.

 

رضا کاخ‌ساز دروازه‌بان ۲۳ ساله تیم ملی امید و باشگاه پیکان که به جمع شاگردان بردیف اضافه شده است سابقه پوشیدن پیراهن تیم قشقایی شیراز را هم در کارنامه دارد.

 

پوریا آریا کیا مدافع چپ اهل کرج، سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های پیکان، پارس جنوبی جم و آلومینیوم اراک را داشته و فصل گذشته ۳۱ بازی برای آلومینیوم انجام داد و بر اساس آمار و ارقام یکی از بهترین مدافعان کناری لیگ برتر بود.

 

تیم تراکتور امروز سه شنبه تمرینات خود را زیر نظر بردیف و سایر اعضای کادر فنی در استادیوم اختصاصی این باشگاه آغاز کرد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------