اوج‌اختلاف و دوستگی میان بازیکنان تیم ملی درخصوص آینده اسکوچیچ



اسکوچیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال تأکید کرد تا این لحظه هیچ تصمیمی برای برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی گرفته نشده است.

به گزارش تسنیم، احسان اصولی درباره شایعه برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی اظهار داشت: هر از چندگاهی شایعاتی به وجود می‌آید و فضای فوتبال، جامعه فوتبال و مردم را متشنج می‌کند. این خودش می‌تواند یکی از موضوعات مورد بحث باشد. بیش از اینکه ما باید پاسخگو باشیم، دوستانی که این خبر را گفتند باید نظرشان را بگویند.

 

وی در مورد اینکه آیا فدراسیون فوتبال همچنان از دراگان اسکوچیچ حمایت می‌کند، گفت: من چهارشنبه صبح این موضع را اعلام کردم. نمی‌دانم بعد از 24 ساعت چه اتفاقی افتاد که این شایعات مطرح شد. پنجشنبه هم که روز تعطیل ماست و اتفاق خاصی در فدراسیون رخ نمی‌دهد، اما ین روند سریالی شایعات باعث دغدغه شده است.

 

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اولاً در مورد بحث تصمیم‌گیری برای سرمربیان تیم‌های ملی قطعاً هیئت رئیسه فدراسیون تصمیم‌گیری می‌کند. هیئت رئیسه هم برای رسیدن به این تصمیم سازوکارهایی مانند استفاده از نظر کمیته فنی و ... دارد. تا این لحظه که من صحبت می‌کنم هیچ تصمیمی برای تغییر سرمربی و هیچ مذاکره‌ای برای جانشین او انجام نشده است، ولی آن چیزی که برای ما دارای اهمیت است، به‌هرحال موضوع تیم ملی و گرفتن نتایج درخشان است و این یک اولویت برای ما به شمار می‌آید. در این مورد دیدگاه‌ها و نظرات فنی است که ما آنها را می‌شناسیم. کمیته فنی و میرشاد ماجدی بحث فنی را شخصاً برعهده گرفته‌اند.

 

اصولی در واکنش به این پرسش که صحبت‌های او نشان می‌دهد دیگر حمایت صد درصد و بی‌قید و شرط از اسکوچیچ نمی‌شود، گفت: این برداشت درست نیستو برای ما همیشه بررسی تیم ملی و بروزرسانی شرایط برای همه تیم‌ها باز بوده است، نه فقط تیم ملی بزرگسالان، ولی اینکه جمع‌بندی‌ها برای تغییر شکل گرفته باشد، اینطور نیست.

 

«آیا فدراسیون فوتبال از ارگان دیگری برای تغییر سرمربی تحت فشار است؟»، وی در پاسخ به طرح این سؤال گفت: من شفاف گفتم نظرات و دیدگاه‌ها وجود دارد. به‌هرحال تیم ملی برای همه است. وزارت ورزش نیز ارتباطی دارد و بی‌ربط نیست و نظرات و دیدگاه‌هایی دارند. در این مورد دغدغه‌ها توسط فدراسیون فوتبال و سرپرست شنیده می‌شود، اما در نهایت در هیئت رئیسه باید جمع‌بندی کنیم.

 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه آیا مجلس و وزارت ورزش نظری راجع به تغییر سرمربی داشته‌اند، گفت: وزارت بخش فنی‌اش در این مورد اظهارنظر  می‌کند. آنها هم به‌هرحال بخش فنی دارند. من در مورد مجلس اصلاً صحبت نکردم. تصمیم را فدراسیون می‌گیرد. چطور رسانه‌ها مشورت می‌دهند ما که نمی‌توانیم جلوی اظهارنظرها را بگیریم؛ ما می‌شنویم. اینکه بگوییم حرف کسی را گوش نمی‌دهیم که درست نیست، ما باید دیدگاه‌های مختلف را بشنویم.

 

اصولی در ادامه یادآور شد: من نمی‌دانم بر چه مبنایی می‌گویید بین اعضای هیئت رئیسه اختلاف وجود دارد. به جای اینکه یقه من را بگیرید باید یقه کسانی که این توئیت‌ها را زدند، بگیرید. رسانه‌ها اگر می‌خواهند به نفع تیم ملی عمل کنند باید یک همسویی با منافع تیم ملی داشته باشند. نه اینکه صبح از خواب بلند می‌شویم یک خبری مطرح شده و باید تا شب پاسخگو باشیم، ما که می‌دانیم چیزی نیست و پاسخ هم می‌دهیم.

 

وی در ادامه گفت‌و‌گوی تلفنی خود با برنامه ورزشگاه شبکه پنج سیما در پاسخ به تکرار این پرسش که «هیچ تصمیمی برای تغییر کادر فنی تیم ملی گرفته نشده است؟»، یادآور شد: هیچ تصمیمی گرفته نشده و هیچ مذاکره‌ای با هیچ‌کس هم انجام نشده است.

 

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه مذاکره با علی دایی و جواد نکونام نیز شایعه است، گفت: اصلاً ما تا این لحظه در مورد تغییر به جمع‌بندی نرسیدیم که درباره گزینه بخواهیم بحث کنیم.

 

***

 

حمایت بازیکنان تیم ملی از اسکوچیچ: به ما اعتماد کنید؛ چیزی را تغییر ندهید

 «سردار آزمون»، «علیرضا بیرانوند»، «شجاع خلیل زاده»، «محمدحسین کنعانی زادگان» و چند بازیکن دیگر تیم کشورمان به این شائبه‌ها واکنش نشان داده و با انتشار یک استوری مشترک در صفحه مجازی خود نوشتند:

 

"ما اعضای تیم ملی ایران از تلاش ها و حمایت‌های مقامات دولت در راستای حمایت همه جانبه از تیم ملی تشکر می‌کنیم. اعلام می‌کنیم در شرایط فعلی فرد فرد بچه‌های تیم ملی همدل و یکصدا درکنار کادرفنی تلاش خواهیم کرد تا در جام جهانی قطر دل مردم ایران را همچون گذشته شاد کنیم. به ما اعتماد کنید و تیم ملی را در این برهه حساس و کوتاه تا جام جهانی حمایت همه جانبه نمایید.

 

ما بازیکنان از شما خواهش می کنیم چیزی را تغییر ندید، همه چیز را بگذاریم برای بعد از جام جهانی"

 

اسکوچیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی


حمایت شکننده بازیکنان تیم ملی از اسکوچیچ/ استوری که باز هم ناهماهنگی و دو دستگی را نشان داد

فارس نوشت: ظاهرا اقدام سردار آزمون برای حمایت از اسکوچیچ با نظر موافق همه بازیکنان تیم ملی همراه نبوده و تعدادی از بازیکنان جوان و باتجربه تیم ملی با وجود گذشت 2 تا 3 ساعت از اقدام او، این نفرات ملی پوش چنین استوری را در صفحه خود منتشر نکردند.

 

سید مجید حسینی، امید ابراهیمی، کریم انصاری‌فرد، مهدی ترابی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، امیر عابدزاده، سعید عزت‌اللهی، میلاد محمدی، کاوه رضایی، پیام نیازمند، سامان قدوس، مهدی قائدی، سید حسین حسینی و مرتضی پورعلی گنجی جزو نفرات باتجربه‌ای هستند که همزمان با این اقدام برخی‌ هم‌تیمی‌های خود از انتشار استوری مشترک در صفحه شخصی خود خودداری کردند.

 

برخی نفرات جوان و کم تجربه‌ در اردوی تیم ملی مثل اللهیار صیادمنش، عارف آقاسی، مهدی حسینی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، عارف غلامی، سعید صادقی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی پور و مهدی شیری نیز که در آخرین اردوی تیم ملی در قطر حضور داشتند نیز، در صفحه خود این استوری را منتشر نکردند.

 

البته امیر حسین حسین زاده، بازیکن تیم استقلال در اقدامی لحظاتی پس از انتشار این استوری آن را از صفحه خود پاک کرد‌.

 

نکته عجیب دیگر این است از بین 6 بازیکنی که جلسه خصوصی آنها با حمید سجادی، وزیر ورزش در هتل محل اقامت تیم ملی در اردوی قطر بسیار خبرساز شده بود چهار بازیکن باتجربه یعنی جهانبخش، ابراهیمی، حاج صفی و طارمی، استوری منتشر شده در صفحه بیرانوند و آزمون را در صفحه شخصی خود انتشار ندادند.

 

پس از بازگشت تیم ملی از اردوی قطر، مسائلی درباره جلسه خصوصی طارمی و جهانبخش با برخی مقامات دولتی مطرح و حتی این موضوع مطرح شد که این دو ستاره تیم ملی، سردمدار بحث تغییر اسکوچیچ هستند. هرچند طارمی و جهانبخش هیچ وقت به این بحث واکنش نشان ندادند اما همراهی نکردن آنها و البته بسیاری از بازیکنان باتجربه و جوان تیم ملی با اقدامی که سردار آزمون شروع کرد، نشان دهنده این است که تیم ملی اختلاف سلیقه و ناهماهنگی زیادی در این مورد دارند.

 

معمولا بازیکنان یک تیم چه در عرصه باشگاهی و ملی، هنگامی که بخواهند استوری حمایتی یا انتقادی مشترک را منتشر کنند، به فاصله زمانی بسیار کوتاهی با هماهنگی یکدیگر این کار را انجام می دهند اما این موضوع در ماجرای استوری اخیر برخی ملی پوشان دیده نمی شود.

 

البته باید در  این وضعیت به مسئولان فدراسیون فوتبال، تیم ملی و کادرفنی نیز این انتقاد جدی را وارد دانست که مسائل اردویی تیم ملی را به شکلی مدیریت نکرده‌اند که بین بازیکنان این تیم اتحاد لازم ایجاد شود. 

 

در ادامه استوری طارمی حاج صفی و جهانبخش و عزت الهی در جواب استوری های حمایت تعدادی از بازیکنان تیم ملی برای اسکوچیچ مشاهده می‌کنید:

 

اسکوچیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
اسکوچیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
اسکوچیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
اسکوچیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

ترکیب منتخب موافقان آمدن کی روش و موافقان منتخب ماندن اسکوچیچ در تیم ملی

دو تیم زیر منتخب بازیکنانی که موافق و مخالف ماندن اسکوچیچ و آمدن کی روش هستند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------