پیروزی ارزشمند والیبال ایران برابر اسلوونی/ شانس صعود بالا رفت



دیدار تیم ملی ایران و اسلوونی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم ملی والیبال ایران در دیداری که نتیجه اش برای صعود به مرحله بعد تعیین کننده بود توانست با نمایش قابل تحسین تیم ملی اسلوونی را شکست دهد و شانس صعود خود را افزایش دهد.

به گزارش مهر، هفته سوم لیگ ملت های والیبال در سال ۲۰۲۲ که به میزبانی شهر گدانسک لهستان در حال برگزاری است، شامگاه امروز جمعه با دیدار تیم ملی ایران اسلوونی پیگیری شد که طی آن شاگردان بهرز عطایی ۳ بر صفر حریف خود را شکست دادند.

 

هر چند پیش بینی می شد که تیم ملی کار سختی را در این دیدار خواهد داشت و هینطور هم شد، اما ملی پوشان جوان کشورمان با نمایشی قابل تحسین موفق شدند برابر حریف گام در میدان بگذارند و ست اول را نفسگیر به پایان برسانند.

 

در ست اول دو تیم نمایش نزدیک و برابری داشتند و در مقاطی ایران و در برخی لحظات هم اسلوونی پیش افتادند اما در نهایت شاگردان بهروز عطایی موفق شدند ۲۶ بر ۲۴ حریف خود را شکست دهند.

 

ست دوم اما ماجرای متفاوتی داشت یکی از بهترین عملکردهای ملی پوشان ایران را شاهد بودیم که در نهایت موفق شدند حریف را ۲۵ بر ۱۴ شکست دهند و در آستانه پیروزی در این دیدار قرار بگیرند.

 

در سومین ست این دیدار اسلوونی تلاش کرد از همان ابتدا بازی را در اختیار بگیرد اما عملکرد خوب ملی پوشان کشورمان این فرصت را به آنها نداد تا تمرکز لازم را داشته باشند.

 

بهروز عطایی که اعتماد به نفس را به شاگردانش تزریق کرده بود در ست سوم هم مدیریت خوبی روی بازی داشت. ملی پوشان کشورمان هم نمایش خوبی داشتند و موفق شدند این ست را ۲۵ بر ۲۱ به سود خود خاتمه دهند و در نهایت ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------