آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

مومنی: افزایش سن، دلیل جدایی وریا از استقلال بود/ جدایی ۲ بازیکن آبی‌ها بعد از تمدید قرارداد!



محمد مومنی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
عضو هیئت مدیره استقلال با تکذیب دلایل غیرفوتبالی در جدایی وریا غفوری، افزایش سن کاپیتان آبی ها را عامل این مسئله دانست.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پیشکسوتان استقلال امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم شهرداری زهوکی میناب رفت. محمد مومنی عضو هیئت مدیره آبی ها در حاشیه این بازی تدارکاتی جوابگوی سوالات خبرنگاران بود. او درباره این بازی دوستانه گفت: بازی بسیار خوبی بود که دوستان ترتیب دادند و از بندرعباس تشریف آوردند که به آنها خیرمقدم گفته و برای آنها آرزوی سلامتی داریم.

 

وی در مورد وضعیت این روزهای استقلال نیز گفت: اطلاع دارید که آقای ساپینتو تشریف آورده اند و کارها را پیش می برند تا برای شروع تمرینات فصل جدید برنامه ای را ترتیب دهند که قطعا با مدیریت و ارکان باشگاه هماهنگ شده است. ما نیز از لحاظ مدیریتی آمادگی این را داریم که تیم در شرایط بسیار خوب و آرامش بالایی تمریناتش را آغاز کند و قدم بزرگی برای آغاز لیگ برداریم.

 

عضو هیئت مدیره استقلال درباره زمان و مکان آغاز تمرینات تیز گفت: ان‌شاءالله در هفته آینده اطلاع رسانی خواهد شد. ما از لحاظ مدیریتی آمادگی کامل داریم که تیم بتواند با آرامش و روحیه بسیار بالا کارش را شروع کند. ما گزینه های مختلفی داریم. مهم این است که آقای ساپینتو کدام یک را انتخاب می کنند که تمرینات کجا آغاز شود.

 

مومنی درباره وضعیت چمن کمپ مرحوم حجازی نیز پاسخ داد: اتفاقا فکر کنم 3، 4 روز جلوتر آنجا بودم و زمین را دیدم. جا دارد بابت آماده سازی چمن از آقای فتاحی بسیار تشکر کنیم. فقط نواقصی در رختکن ها وجود دارد که ظرف چند روز آتی آن را حل خواهیم کرد.

 

او در مورد دستیار ایرانی ساپینتو نیز گفت: به هر جهت گزینه های زیادی در این قضیه مطرح هستند ولی ما حتما با آقای ساپینتو صحبت خواهیم کرد. همه اصلح هستند اما مدیریت باشگاه به ایشان پیشنهاد داده که یک فرد ایرانی در کادرفنی باشد تا برای آینده باشگاه استقلال نیز مفید باشد تا کار مربیگری و اطلاعات مربیان خارجی را در اختیار مربیان جوانمان قرار دهیم تا در این امر نیز موفق باشیم.

 

وی درباره اینکه قسط اول رضایت نامه جذب محمد محبی پرداخت شده است، گفت: ما کارهای اولیه را انجام می دهیم و ان‌شاءالله بتوانیم با باشگاه مربوطه توافقات خوبی را حاصل کنیم و نویدبخش روزهای خوبی برای استقلال باشیم.

 

عضو هیئت مدیره استقلال در پاسخ به درخواست خبرنگاران مبنیبر شفاف سازی جدایی وریا غفوری با وجود درخواست هواداران برای تمدید قرارداد او و اینکه آیا مسائل غیرفوتبالی در جدایی او نقش داشته است، گفت: این قضیه شفاف است. شما ببینید چه کسانی روی این نیمکت نشسته اند. آقایان شاهین بیانی و رضا حسن زاده و... افتخارات باشگاه استقلال هستند. فوتبال نمی تواند همیشه کسانی که سنی از آنها گذشته است را قبول کند. فوتبال همین است. برای ما نیز همین بود. اینکه خیلی ها به بحث دامن می زنند که این گفته، آن گفته... واقعا اینگونه نیست. ولی قبول کنیم که آقای وریا برای باشگاه استقلال زحمت کشیده است. جا دارد از ایشان قدردانی کنم و هر جا که هستند و خواهند بود برایشان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

 

مومنی ادامه داد: شرایط سنی هر کسی در هر پستی تا یک زمانی اجازه می دهد. من می دانم که هواداران او را خیلی دوست دارند و در این هیچ شکی نیست، به رأی هواداران احترام می گذارم ولی این فوتبال به هیچ کسی رحم نمی کند. این فوتبال فراتر از عنوان هاست. ولی عنوان ها یک روزی هستند و یک روزی خواهند رفت و من نیز برای آقای وریا غفوری آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

 

او در مورد مکاتبات استقلال با فنرباغچه برای دریافت درآمد حاصل از فروش اللهیار صیادمنش نیز گفت: ما از حق باشگاه استقلال نمی گذریم. چه بهتر که ایشان با قرارداد بالاتری راهی تیم دیگری شوند و آورده آن برای باشگاه استقلال بیشتر باشد که ما بتوانیم از مزایای این بازیکن جوانمان نهایت استفاده را ببریم. حتما مدیریت باشگاه در این زمینه راه های مختلفی را جستجو می کند که بهترین آورده را برای استقلال داشته باشد.

 

***

 

جدایی ۲ بازیکن بعد از تمدید قرارداد!

خبرورزشی نوشت: احتمال دارد رضا آذری و سعید مهری با وجود تمدید قرارداد از استقلال جدا شوند.

 

رضا آذری و سعید مهری بازیکنانی هستند که فصل قبل خیلی کم فرصت بازی کردن پیدا کرده بودند اما آنها در روزهای اخیر با حضور درباشگاه استقلال قرارداهای خود را تمدید کردند.

 

شنیدیم آنها در جلسه مذاکره با مدیران استقلال بحث جدایی شان را مطرح کرده اند اما مصطفی آجورلو از آنها خواست که چند روزی در کنار تیم تمرین کنند تا باشگاه تکلیف شان را مشخص کند.

 

قرار است این بازیکنان در تمرین استقلال حضور پیدا کنند اما اگر ساپینتو اعتقادی به آنها نداشت، جدا شوند تا فصل بعد فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------