قهرمانی انگلیس در یورو 2022 زنان/ فوتبال بالاخره به خانه آمد



تیم ملی فوتبل بانوان انگلیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم ملی زنان انگلیس موفق شد در فینال یوروی 2022 زنان، تیم ملی زنان آلمان را در وقتهای اضافه با نتیجه 2-1 شکست داده و قهرمان این رقابتها شود.

به گزارش ورزش سه، تورنمنت یورو 2022 زنان در ورزشگاه ومبلی با پیروزی زنان انگلیس مقابل آلمان در ورزشگاه ومبلی به پایان رسید.

 

تیم ملی زنان انگلیس برای سومین بار حضور در فینال یوروی زنان را تجربه می‌کرد و به دنبال کسب اولین جام قهرمانی خود در یک رقابت بزرگ بود. انگلیسی‌ها در نیمه‌نهایی سوئد را 4-0 از پیش رو برداشتند و با روحیه بالا به فینال قدم گذاشتند تا مقابل یکی از قدرتهای فوتبال زنان، آلمان، قرار بگیرند.

 

در دقیقه 62 اِلا تون، بازیکن انگلیس که به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده بود موفق شد دروازه آلمان را باز کند. او با شوتی زیبا توپ را از بالای سر دروازه‌بان آلمان عبور داد تا سه‌شیرها از حریف پیش بیفتند.

 

اما ژرمن‌ها در دقیقه 79 کار را به تساوی کشاندند. لینا ماگول، هافبک آلمان که در باشگاه بایرن مونیخ بازی می‌کند با یک ضربه دقیقه دروازه انگلیس را گشود.

 

دیدار دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی 1-1 به پایان رسید تا تعیین قهرمان به وقتهای اضافه و احتمالا ضربات پنالتی کشیده شود. درحالیکه وقت اضافه اول به دقایق پایانی نزدیک می‌شد انگلیس موفق شد دومین گل خود را به ثمر برساند. این گل توسط کلویی کلی، بازیکن منچسترسیتی، به ثمر رسید.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------