خواکین آمار گرفت، پرسپولیس امیدوار شد



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,کالدرون

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی یک جمعه دیگر را پشت سر گذاشت که با وجود اعلام قبلی برای مشخص شدن وضعیت کالدرون با پرسپولیسی‌ها در این روز، هیچ خبری از شرایط مذاکرات و آینده نیمکت پرسپولیس منتشر نشد تا وضعیت مجهول این تیم برای نیم‌فصل دوم و بازی‌های حساس پیش رو، همچنان باقی بماند. حالا هواداران پرسپولیس حق دارند که بیشتر از قبل نگران وضعیت تیم‌شان باشند. این تیم علاوه‌بر اینکه کادرفنی ندارد، در فصل نقل و انتقالات هم زمان زیادی در اختیار ندارد و روند اتفاقات هم آنقدر کند پیش می‌رود که شاید فقط یک عزم همه‌جانبه و معجزه‌آسا بتواند این همه زمان سوزی را در سرزمین سرخ‌ها جبران کند.

 

 پست‌های خداحافظی که زود حذف شد

هرچند دو دستیار اسپانیایی کالدرون بعد از جمع کردن وسایل خود و خروج از ایران، پستی به معنی خداحافظی با هواداران پرسپولیس در اینستاگرام خود منتشر کردند، اما آنها خیلی زود این پست را از صفحه شخصی خود برداشتند تا مشخص شود که هنوز کورسوی امیدی برای بازگشت کادر فنی خارجی به این تیم وجود داشته و مذاکرات برای ادامه همکاری طرفین ادامه دارد. شنیده می‌شود که این دو مربی در قطر به سر می‌برند و کالدرون هم به آنها ملحق شده تا در صورت توافق، خیلی زود به ایران برگردند.

 

 خواکین آمار گرفت، پرسپولیس خوشحال شد

یکی از مربیانی که در طول نیم‌فصل اول توانسته بود ارتباط خوبی با بازیکنان تیم برقرار کند، خواکین‌گیل آروندو بود که خیلی‌ها او را مغز متفکر پرسپولیس می‌دانند و بر این باورند که کالدرون حساب ویژه‌ای روی مشورت‌های این مربی می‌کند. او و والنسیا که با نظر کالدرون از تهران خارج و راهی امارات و سپس قطر شده‌اند، طی دو روز گذشته تماس‌هایی با بازیکنان و یک‌سری افراد نزدیک به باشگاه برقرار کرده‌اند و از شرایط تمرینات، آمادگی بازیکنان و همچنین اقدامات باشگاه برای توافق با کالدرون، سوال‌هایی را پرسیده‌اند. همین پیگیری‌ها باشگاه را تا حد زیادی خوشحال و امیدوار کرده که بتواند نظر مثبت کالدرون را برای بازگشت خودش و دستیارانش، جلب کند.

 

 امروز همه چیز نهایی می‌شود؟

با اینکه شنیده می‌شد مهلت کالدرون به پرسپولیسی‌ها تا دیروز بوده و قرار بر این بوده که باشگاه تا جمعه شرایط را برای ادامه همکاری یا قطع آن به این سرمربی آرژانتینی اعلام کند، اما طبق اخباری که «فرهیختگان» کسب کرده، باشگاه 24 ساعت دیگر هم از گابریل زمان خریده و ظاهرا امروز تکلیف این مربی مشخص می‌شود. در صورتی که این مربی متقاعد به بازگشت نشود، پرسپولیسی‌ها یک مربی ایرانی را جایگزین او می‌کنند و شنیده می‌شود احتمال حضور کریم باقری به‌عنوان مربی موقت تا انتخاب سرمربی جدید بسیار زیاد است. ضمن اینکه در گزارش پنجشنبه نوشتیم مهدی تارتار، علی کریمی و یحیی گل‌محمدی جزء گزینه‌های باشگاه پرسپولیس هستند و البته گل‌محمدی در صورتی که با شهرخودرو در پلی‌آف آسیایی به نتیجه دلخواه نرسد شانس بیشتری برای حضور در تهران و هدایت سرخ‌ها خواهد داشت.

 

 ترس پرسپولیس از واریز قسط دوم کالدرون

هرچند پرسپولیسی‌ها پنجشنبه موفق شدند پول باقی‌مانده از قسط اول قرارداد کالدرون را به حسابش واریز کنند اما حالا چند روزی است که موعد قسط دوم و 300 هزار دلار دیگر فرا رسیده و اگر پرسپولیسی‌ها به دنبال بازگرداندن این مربی به ایران باشند باید یا با او بر سر نحوه پرداخت این مبلغ به توافق برسند یا تمام این پول را به حسابش واریز کنند. شنیده می‌شود که کالدرون حاضر است این پول را در دو قسط از پرسپولیسی‌ها بگیرد تا به این ترتیب حسن‌نیت خود را به آنها نشان دهد.در این بین سرخ‌ها نگرانند که پول را به حساب سرمربی خود واریز کنند و او همان کاری را با پرسپولیسی‌ها انجام بدهد که استراماچونی با استقلالی‌ها کرد و حاضر نشود به ایران برگردد. جالب اینکه گفته می‌شود او نیز مثل استرا قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرده است!

 

 روزنامه فرهیختگان

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------