آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

استعفای پیروانی از مدیریت تیم ملی فوتبال



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,پیروانی

همزمان با سرمربی تیم ملی استعفایم را به فدراسیون فوتبال دادم
پیروانی: کی‌روش هیچ حمایتی از کفاشیان نکرده است/با این شرایط به جام جهانی صعود نخواهیم کرد

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: کی روش هیچ حمایتی از کفاشیان نکرده، البته رئیس فدراسیون به تنهایی نمی‌تواند فوتبال را به جلو ببرد.

افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال در گفت‌وگو با برنامه 90 درباره اتفاقات رخ داده اخیر و عدم دعوت از کی‌روش در جلسه فدراسیون با اینفانتنو اظهار داشت:‌ ما در حال حاضر دو بحث داریم یک بحث حضور اینفانتینو در ایران است که دوستان گفته‌اند کی‌روش دعوت نکرده و من ایمیل‌هایی دارم که نشان می‌دهد کی‌روش از اینفانتینو دعوت کرده است و اشتباه را نباید با اشتباه پاسخ داد. دوستان کوتاهی کردند و باید بپذیرند.

وی افزود: ما اگر قبول داریم کی‌روش در سطح جهان شناخته شده است بهتر بود در این جلسه حضور می‌داشت. آیا نباید در کنار کی‌روش بازیکنان و بزرگانی مثل علی دایی، کریم باقری، علی پروین، علیرضا منصوریان، علی کریمی و... دعوت شوند. دوستان در پاسخ به ما گفتند که نمی‌خواستیم بحث فنی کنیم. باید بگویم که ما به دنبال سیستم نبودیم و قطعاً حضور این افراد بار جلسه را بیشتر می‌کرد و باعث می‌شد اینفانتینو به این نتیجه برسد که ارتباط خوبی میان بازیکنان فوتبال و فدراسیون وجود دارد. من توقع ندارم که  کفاشیان شخصاً من یا آقای کی‌روش را دعوت کند بحث من در رابطه با تشریفاتی بود که وجود داشت و کوتاهی انجام گرفت.

وی درباره وضعیت لباس تیم ملی، کمپ و همچنین اردوهای تیم ملی اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم ما قبول داریم که کی‌روش مربی بزرگی است یا که خیر؟ خیلی از دوستان مصاحبه کرده‌اند و گفته‌‌اند بردن گوام و هند که مربی نمی‌خواهد و تیم ملی بار فنی نداشته است. من استعفایم را 24 بهمن به فدراسیون داده‌ام و الان به عنوان فردی که عاشق ایرانم صحبت می‌کنم. اما من می‌خواهم بگویم که آقای کی‌روش از زمانی که آمده است ما را به جام جهانی برده، نیجریه را در جام جهانی متوقف کرده آن بازی پایاپای را مقابل آرژانتین داشتیم و همچنین توانستیم شیلی را شکست دهیم با تمام ستارگانش و 3 سال است به تیم‌های آسیایی نباخته‌ایم و کره‌جنوبی را 3 بار شکست داده‌ایم. این عملکرد کارلوس کی‌روش در مدت حضورش در تیم ملی است.

مدیر تیم ملی ادامه داد: از نظر غیر فنی هم ما در حال حاضر امکانات و تدارکات می‌خواهیم آیا تیم ملی این لیاقت را ندارد که وقتی پیروز می‌شود این همه شادابی در جامعه به وجود می‌آورد نباید الزامات اولیه در اختیارش قرار بگیرد. در مورد زمین چمن هیچ اتفاقی رخ نداده است و آقای کفاشیان می‌گوید بودجه نداریم. بیستم ماه آینده اردوی تیم ملی شروع می‌شود و لباس برای تمرین وجود ندارد. غدغه تیم ملی الان تامین لباس است و آیا این‌ها زیاده‌خواهی است؟

پیروانی درباره اینکه آیا کی‌روش وارد بازی‌های انتخاباتی شده با توجه به تاریخی که برای استعفایش درنظر گرفته و اینکه با کفاشیان هماهنگی داشته تا مجمع را تحت فشار قرار دهد، عنوان کرد: من همان روزی که کارلوس کی‌روش برای 11 اردیبهشت‌ماه سال آینده استعفا نامه خود را تحویل داد، استعفایم را به فدراسیون فوتبال دادم همان موقع آقای کی‌روش از من خواست تیم ملی را به خاطر دو دیدار در ایام عید تنها نگذارم باید بگویم و آقای کی‌روش در این باره هیچ حمایتی از آقای کفاشیان نکرده اما باید بگویم که کفاشیان هم به تنهایی نمی‌تواند فوتبال را جلو ببرد. ایشان می‌گوید به ما کمک نمی‌کنند. اگر کی روش دغدغه دارد و اگر من می‌گویم استعفا می‌دهم، به خاطر تیم ملی است و باید بگویم تیم ملی با این شرایط به جام جهانی صعود نخواهد کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که شائبه‌ای وجود دارد که گفته می‌شود کفاشیان شاید در انتخابات آینده موفق نشود و به همین دلیل نمی‌خواهد زیاد برای تیم ملی تلاش کند تا امکانات فراهم شود و می‌خواهد شرایطی رقم زده شود تا با رفتن کی‌روش آدم خوب ماجرا شود، گفت: اصلاً برای من این موضوع دلیل منطقی و قانع کننده وجود ندارد. در این رابطه وزارت ورزش در آینده المپیک را دارد و در این باره باید مسئولان بلندپایه کشورمان وارد شوند. امکانات و زمین تمرینی و این موارد جزء موارد اولیه فوتبال است. حتی چند روز پیش کی‌روش از من خواست پیش قالیباف بروم تا به تیم ملی کمک کنم. کی‌روش می‌گوید اگر در تاریخ 11 اردیبهشت رئیس فدراسیون آینده هر کس که می‌خواهد باشد، هم نتواند به تیم ملی کمک کند، نمی‌توانم قول دهم با امکانات موجود تیم ملی به جام جهانی صعود کند.

 

اخبار ورزشی - فارس

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------