فحاشی «امباپه» به « لوییز انریکه»/ رابطه بازیکن و مربی تیره شد



ام باپه و انریکه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
«کیلیان امباپه» پس از تعویض در دیدار «پاری سن ژرمن» برابر «مارسی» در لیگ برتر فرانسه سرمربی تیمش را مورد فحاشی و الفاظ رکیک قرار داد.

به گزارش مهر، در جریان دیدار تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و مارسی در هفته بیست و پنجم لیگ یک فرانسه که با برتری ۲ بر صفر پاری سن ژرمن به پایان رسید کیلیان امباپه در دقیقه ۶۵ از بازی تعویض شد و با تصمیم لوییز انزیکه جای خود را به «گونسالو راموس» داد که البته جنجالی شد.

 

بنا بر آنچه که دوربین‌های تلویزیونی ثبت کرده اند به نظر می‌رسید که امباپه هنگام خروج از زمین کلماتی را با صدای بلند زمزمه می‌کند و وقتی این کلمات لب خوانی شدند مشخص شد که او در حال فحاشی است و کلمات رکیکی علیه سرمربی تیم به زبان آورده است.

 

روزنامه «اکیپ» فرانسه در گزارشی به این مطلب پرداخت و مدعی شد که امباپه بلافاصله متوجه کار اشتباه خود شده است و ابراز تأسف کرده است و هنگامی که در یکی کنفرانس‌های خبری از لوییز انریکه در مورد این مساله سوال پرسیده شده بود ادعا کرد که چیزی ندیده است به گفته این روزنامه، او قصد داشت از به وجود آمدن حواشی در تیم ممانعت کند.

 

حال به نظر می‌رسد با رسانه‌ای شدن این مساله، باید منتظر اخبار جدیدی در این خصوص باشیم و به نظر می‌رسد که انریکه و کمیته انضباطی باشگاه محرومیت سنگینی برای این ستاره فرانسوی خود در نظر بگیرند. ضمن آنکه باید منتظر واکنش «لوییز انریکه» در کنفرانس خبری پیش از دیدار پاری سن ژرمن و «رن» باشیم. جایی که احتمالاً تمرکز اصلی پرسش‌های خبرنگاران بر موضوع فحاشی امباپه و تنبیه احتمالی او خواهد بود.

 

در هفته‌های اخیر و به دنبال آنکه امباپه تصمیم گرفت قراردادش را با این تیم فرانسوی تمدید نکند و اخبار مختلفی از پیوستن او به رئال مادرید مطرح شد روابط میان امباپه و لوییز انریکه رو به تیرگی گذاشت و اکنون به نظر می‌رسد این اتفاق به حواشی میان این دو نفر دامن خواهد زد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------