پوستر جذاب استقلال در سالروز اولین قهرمانی آسیا



باشگاه استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه استقلال با انتشار پوستری جذاب سالروز اولین قهرمانی این باشگاه در قاره آسیا را گرامی داشت.

به گزارش ورزش سه، امروز ۲۱ فروردین ماه سالروز اولین قهرمانی استقلال در رقابت‌های آسیایی است؛ اتفاقی که در سال ۱۳۴۹ رقم خورد و حالا ۵۴ سال از آن می‌گذرد.

 

به همین مناسبت باشگاه استقلال پوستری را طراحی و منتشر کرده که در اصلی‌ترین بخش آن یک ستاره بزرگ می‌درخشد. استقلالی‌ها تصاویری از قهرمانی اول در آسیا را روی این پوستر قرار دادند و به شرایط بازی با هاپوئل نماینده رژیم صهیونیستی اشاره کردند.

 

باشگاه استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

باشگاه استقلال با تیتر "ستاره اول استقلال ۵۴ ساله شد" نوشته است: «پنجاه و چهار سال پیش در چنین روزی، استقلال ایران سزاوارانه بر سکوی قهرمانی آسیا ایستاد. ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۴۹ برابر با آوریل ۱۹۷۰ میلادی استقلال ایران با غلبه بر هاپوئل، نماینده رژیم صهیونیستی قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد. یکی از دو ستاره‌ای که روی پیراهن استقلال نقش بسته، در همین روز به دست آمده است. باشگاه استقلال با یادی از تمام تاریخ سازانی که ۵۴ سال قبل، قهرمانی استقلال را جشن گرفتند، سالروز این قهرمانی را به هواداران فهیم مجموعه آبی تبریک می‌گوید».

 

همچنین علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال نیز پیامی را در این خصوص صادر کرده است. او گفته: «در تقویم پر افتخار باشگاه استقلال، یکی از درخشان‌ترین روزها، امروز است. روزی که آبی‌پوشان با هدایت رایکوف بزرگ و تلاش بازیکنانی که نامشان در تاریخ باشگاه جاودانه است، به عنوان قهرمانی در آسیا دست یافتند. به نوبه خودم سالروز کسب این عنوان تاریخی و ثبت اولین ستاره روی پیراهن باشگاه بزرگ استقلال را به صاحبان اصلی باشگاه یعنی هواداران عزیز استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک سومین ستاره آسیایی هم بر پیراهن مقدس استقلال نقش ببندد. استقلال ۵۴ سال پیش در چنین روزی، ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۴۹ قهرمان آسیا شد.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------