گاف گزارشگر انگلیسی در بازی ایران و آرژانتین



اخبار,اخبار ورزشی ,بازی ایران و آرژانتین

 

اخبار ورزشی - گاف گزارشگر انگلیسی در بازی ایران و آرژانتین

"کلایو تیلدسلی" گزارشگر معروف شبکه تلویزیون دولتی انگلیس در جریان بازی دو تیم ایران و آرژانتین گاف بزرگی داد که باعث شد تا در شبکه های اجتماعی از جمله در توئیتر مخاطبان انگلیسی او را مورد تمسخر قرار دهند و از او تحت عنوان گزارشگری یاد کنند که نام و نام خانوادگی بازیکنان ایرانی را از یکدیگر تشخیص نداده است.

به گزارش "تدبیر"، "کلایو تیلدسلی" گزارشگر مشهور انگلیسی که بسیاری "عادل فردوسی پور" را به دلیل پنهان نکردن تمایلش به لیورپول به او تشبیه می کنند، در جریان بازی اخیر تیم ملی ایران و آرژانتین گاف بزرگی داد.

سایت خبری – ورزشی "مترو" با اشاره به گاف "تیلدسلی" می نویسد:"زمانی که او در حال گزارش بازی بود با اشاره به نام "رضا قوچان نژاد" که تنها نام کوچکش را بر روی پیراهن دارد مدعی شد که بازیکنان ایرانی برخی اوقات از نام مذهبی "مسیحی" شان استفاده می کنند !"

سایت خبری – ورزشی "مترو" در ادامه می افزاید:" در پیام هایی که بر روی شبکه اجتماعی "توئیتر" گذاشته شده است همه او را مسخره کردند و گفتند آیا نمی داند تیم "ایران" اکثریت بازیکنانش مسلمان هستند؟ آیا او فرق بین نام و نام خانوادگی را تشخیص نمی دهد و نمی داند ستارگان ایران تنها نام خود را بر روی پیراهن ورزشی درج می کنند؟ "

اخبار ورزشی - تدبیر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------