برهانی:‌ پرسپولیس اکنون فقط اسمش بزرگ است



پرسپولیس , مهاجم تیم فوتبال استقلال

اگر انگیزه دیدار مقابل صبا و راه‌آهن را داشتیم، دربی را می‌بردیم

برهانی:‌ پرسپولیس اکنون فقط اسمش بزرگ است/با خطاهایشان نگذاشتند بازی زیبا شود

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس اکنون فقط اسمش بزرگ است و در این سال‌ها نتوانسته است نتایج خوبی بگیرد.

 آرش برهانی در ابتدای تمرین استقلال در مورد دیدار هفته نهم استقلال مقابل ذوب‌آهن،‌ گفت: ذوب‌آهن تیم خوبی که کادر فنی با دانشی دارد، پس از پشت سر گذاشتن یک بازی سخت در اصفهان کار مشکلی داریم و باید برای جبران به میدان برویم.

وی افزود: با توجه به اینکه در بازی قبلی امتیازات مفتی را از دست دادیم باید برای جبران به میدان برویم تا با کسب سه امتیاز جزو مدعیان شویم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه چرا دربی جذاب نبود، خاطرنشان کرد:‌ این دربی با سایر بازی‌ها متفاوت بود، با خطاهای زیادی که بازیکنان آنها روی ما کردند وقت بسیار زیادی از ما گرفته شد و بازی خیلی زشت بود.

 

هافبک‌های ما چون بازیکنان پرسپولیس توپ‌های بلند می‌زدند تمام فکر و ذکرشان روی جمع کردن توپ‌ها بود. پرسپولیس خیلی متفاوت بازی می‌کرد و فکر نمی‌کردیم آنها اینچنین بازی کنند. اگر بازی را کمی جدی‌تر می‌گرفتیم می‌توانستیم بهتر از این کار کنیم. با توجه به اینکه پرسپولیس چند سالی است که شرایط خوبی ندارد، این دربی زیبا نشد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا برای نباختن آمده بودند و اینکه گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی می‌خواهد رکورد نباختن‌های خود را در دربی حفظ کند، اظهار داشت:‌ دو تیم آمده بودند که ببرند و کسی دنبال مساوی نبود.

 

ما اصلا فکر حفظ رکورد نیستیم. با توجه به اینکه پرسپولیس چندین سال است نتوانسته نتیجه بگیرد و حتی جزو پنج تیم اول لیگ باشد، بچه‌های ما مثل دربی‌های گذشته روی آنها حساب باز نکردند و فکر می‌کردند بازی معمولی دارد. اگر انگیزه دیدار مقابل صبا و راه‌آهن را داشتیم مطمئن دربی را می‌بردیم.

وی در مورد اینکه آیا اگر هوادار بود از دربی رضایت داشت، خاطرنشان کرد:‌ واقعا ناراحت می‌شدم، با توجه به اینکه دو تیم ستاره‌های زیادی دارند، شاید باید بازی بهتری می‌شد. اگر پرسپولیس به آن شکل بازی نمی‌کرد همه چیز درست می‌شد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه پس‌لرزه دربی 77 چیست، تاکید کرد: من که پس‌لرزه‌ای ندیدم و اینکه تماشاگران راضی نبودند و فاصله دو تیم اینقدر زیاد شده است شاید پس‌لرزه آن باشد.

وی در پایان گفت:‌ اسم پرسپولیس بزرگ است، این تیم چند سال است که نتیجه نگرفته است و نمی‌تواند جزو مدعی‌ها باشد و می‌بینید که چه شرایطی دارد، البته با آمدن دایی شاید شرایط این تیم بهتر شود و در نیم‌فصل دوم دربی زیباتری را مشاهد کنیم./فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------