توضیح نبی درباره قرمز پوشیدن ایران مقابل قطر



اخبار,اخبار ورزشی , جام ملت های آسیا

 

اخبار ورزشی - جام ملت ها؛
توضیح نبی درباره قرمز پوشیدن ایران مقابل قطر

دبیر کل فدراسیون فوتبال با تایید ناپدید شدن البسه تعدادی از ملی‌پوشان در استرالیا درباره قرمز پوشیدن تیم ملی ایران در مقابل تیم ملی قطر توضیح داد.

 مهدی محمد نبی، پس از پایان بازی تیم ملی ایران مقابل قطر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشحالیم که تیم ملی ایران سه امتیا‌ز این بازی را کسب کرد. از قبل هم گفته بودیم که هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

وی درباره پاداش‌هایی که به ملی‌پوشان تعلق می‌گیرد، گفت: صعود تیم ملی ایران به مرحله بعد طبعا پاداشی را از سوی فدراسیون فوتبال دارد و حسین هدایتی هم قول داده با کسب سه برد و صعود به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا پاداشی را به تیم ملی ایران بدهد.

نبی درباره جریمه شدن ایران از سوی AFC به خاطر پر رنگ بودن نقش "یوزپلنگ" بر روی پیراهن بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران، گفت: AFC ایران را به خاطر پر رنگ بودن نقش یوزپلنگ پنج هزار دلار جریمه کرد و این پول را باید اسپانسر تیم ملی ایران بپردازد. پلنی که ما برای AFC ارسال ‌کرده‌ایم با پیراهنی که بر تن داریم متفاوت است و به همین دلیل جریمه شدیم،‌ اما در عین حال با پرداخت این جریمه ایران می‌تواند تا پایان جام ملت‌های آسیا با همین لباس ها بازی کند.

وی در پاسخ به این سوال که مبنی بر این که علت واقعی پوشیدن لباس قرمز مقابل تیم ملی قطر چه بود و ماجرای ناپدید شدن البسه برخی از ملی‌پوشان چیست؟ گفت: ظاهرا وقتی لباس‌ها و لوازم تیم ملی ایران از ملبورن به سیدنی ارسال شده است، یک کارتنی که در آن لباس‌های دروازه‌بانهای ما بود، ناپدید شده است و به سیدنی نیامد! ما در حال پیگیری این موضوع هستیم.

 

اما این که در مقابل قطر قرمز پوشیدیم به دلیل این بود که ایران در این مسابقه مهمان بود و باید لباس دوم خود را می‌پوشید. ما در دوحه هم مقابل قطر با پیراهن قرمز حاضر شدیم و قطر هم در آن بازی با لباس سفید در میدان حاضر شده بود. شاید قطر قبلا قرمز می‌پوشید، اما آنها پیش از این بازی اعلام کردند که لباس اولشان سفید است و به همین خاطر ما قرمز پوشیدم.

اخبار ورزشی - ایسنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------