استقلال با فتح جزيره به آسيا بازگشت



اخبار,اخبار ورزشی ,بازی استقلال با الجزيره

 

اخبار ورزشی - آبي‌پوشان طلسم الجزيره را شکستند
استقلال با فتح جزيره به آسيا بازگشت

استقلال با برتري در خانه الجزيره امارات به رده سوم گروه A ليگ قهرمانان آسيا صعود کرد.

از هفته چهارم ليگ قهرمانان آسيا و از ساعت 20:10 امشب (چهارشنبه) الجزيره امارات در ورزشگاه محمد بن زايد مقابل استقلال قرار گرفت که اين ديدار با برتري يک بر صفر نماينده کشورمان خاتمه يافت. محمد قاضي دقيقه 70 گل پيروزي بخش استقلال را به ثمر رساند.

استقلال که بعد از مدتي آندرانيک تيموريان را در ترکيب داشت، بازي را هجومي آغاز کرد اما ميزبان اماراتي زمان زيادي براي حمله به محمد قاضي و آرش برهاني در نوک پيکان تهاجمي اين تيم نداد.

فليپه سايسدو و علي مبخوت با فرارهاي سريع خود دروازه استقلال را چندين بار با خطر روبرو کردند و تنها واکنش‌هاي رحمتي از گل شدن اين موقعيت‌ها جلوگيري کرد.

ضربه سر قاضي که آن هم با اختلاف از کنار دروازه الجزيره بيرون رفت از جمله معدود فرصت‌هاي استقلال در نيمه نخست بود. در ادامه شاگردان قلعه نويي خوش شانس بودند که ضربه شين هيونگ مين از کنار دروازه بيرون رفت و ضربه مبخوت در مقابل دروازه را رحمتي دفع کرد تا در پايان نيمه اول 2 تيم با تساوي بدون گل راهي رختکن شوند.

نيمه دوم باز هم با حملات استقلال آغاز شد و پاس آرش برهاني مقابل دروازه به پژمان نوري رسيد که ضربه اين بازيکن را خسيف دروازه‌بان الجزيره دفع کرد. در ادامه الجزيره مديريت بازي را در دست گرفت و موقعيت‌هايي را به ويژه با حرکات انفرادي مبخوت ايجاد کرد که بي نتيجه ماند.

تعويض اجباري عبدالله موسي و جايگزيني عبدالله جمعه براي الجزيره و در مقابل حضور توني و نظري بجاي جمشيديان و برهاني شرايط اين ديدار را به سود استقلال تغيير داد و سرانجام دقيقه 70 محمد قاضي توانست با استفاده از پاس توني دروازه الجزيره را باز کند. بعد از اين گل باز هم استقلال به بازي تهاجمي ادامه داد اما نتوانست گل ديگري را وارد دروازه حريف کند.

در ادامه نظري هم به دليل مصدوميت جاي خود را به ايمان مبعلي داد، ضمن آنکه جي لويد ساموئل و مهدي رحمتي از استقلال و عبدالله قاسم از الجزيره بازيکنان اخطاري اين ديدار بودند.

دقيقه 90 مهدي رحمتي يک تنه مقابل سايسدو ايستاد و ضربه او را مهار کرد تا در نهايت استقلال با برتري يک بر صفر، 3 امتياز ارزشمند را از شهر ابوظبي به خانه بياورد.

ترکيب استقلال: سيد مهدي رحمتي، اميرحسين صادقي، جي لويد سامويل، خسرو حيدري، هاشم بيگ زاده، عليرضا واحدي نيکبخت، پژمان نوري، آندرانيک تيموريان، احمد جمشيديان (توني کارواليو 63)، محمد قاضي و آرش برهاني (محمد مهدي نظري 65- ايمان مبعلي 76).

با اين نتيجه استقلال 4 امتيازي شد و پيش از پايان بازي الريان و الشباب به رده سوم رسيد تا اميدهايش براي صعود از گروه A زنده بماند.

اخبار ورزشی - ورزش 3

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------