سرمربی اکوادور: امیدوارم این برد شروع موفقیت ما باشد/سانچس: اکوادور در تمام جنبه‌های بازی به ما برتری داشت



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
سرمربی تیم ملی اکوادور پیروزی تیمش در دیدار برابر قطر را گام اول در رسیدن به موفقیتی بزرگ برای کشورش دانست.

به گزارش ایسنا، تیم ملی اکوادور شروع خوبی در جام جهانی داشت و توانست در دیدار افتتاحیه این دوره از رقابت ها با نتیجه ۲ بر صفر برابر قطر به برتری برسد.

 

گوستاوو آلفارو سرمربی تیم ملی اکوادور بعد از این دیدار گفت: بازیکنان من در این دیدار شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند. به خاطر نگرش، تعهد، فرم خوب و خستگی ناپذیری که در طول بازی نشان داده شد. امیدوارم این تازه شروع مسیر موفقیت ما در این جام جهانی باشد. تازه بازی نخست تمام شده است و ما دو بازی دیگر در این گروه داریم که هر دو از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است.

 

اکوادور توانست با برتری برابر قطر ۳ امتیاز روز نخست را به دست بیاورد و در صدر جدول قرار بگیرد.

 

 سانچس: اکوادور در تمام جنبه‌های بازی به ما برتری داشت

 فلیکس سانچس سرمربی تیم ملی فوتبال اکوادور بعد از دیدار اول تیمش در جام‌جهانی که منجر به باخت دو بر صفر برابر اکوادور شد، گفت: قبول دارم و باید پذیرفت که اکوادور در تمام جنبه‌های بازی به ما برتری داشت. با تیم با کیفیت و خوبی بازی داشت. به تیمم تبریک می‌گویم. در هر صورت این اولین بازی ما در جام‌جهانی بود.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در ادامه گفت: ما خیلی جا برای پیشرفت داریم. بی‌بهانه و بدون هیچ عذری باید بگویم که بازی را خیلی بد شروع کردیم. بر اعصاب خودمان مسلط نبودیم و در همان نیمه اول دو بار دروازه ما باز شد که خیلی سخت بود در ادامه بتوانیم به بازی برگردیم. از الان باید این دیدار را فراموش کنیم و به فکر دو بازی بعدی خود در این گروه باشیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------