قاسم‌پور: تاج می خواهد کی روش بماند / حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی تکذیب شد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
عضو کمیته فنی فدراسیونه فوتبال گفت: از زمانی که تاج به فدراسیون آمده است هیچ جلسه ای برای کمیته فنی نداشته اند و حتی انتخاب کی روش هم فقط و فقط بر مبنای تفکرات شخصی تاج بود و هیچ خردجمعی وجود نداشت.

ابراهیم قاسمپور عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو درخصوص شرایط انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: اصل قضیه این است که تاج بدون در نظر گرفتن نظرات فنی کار خودشان را می کنند. قبل از جام جهانی هیات رئیسه مخالف آمدن کی روش بود و به ابقای اسکوچیچ رای داد اما چه شد که هیات رئیسه جلوی تاج اقتدار خودش را نشان نداد.

 

از نظر من ما اصلا کمیته فنی نیستیم. نه ما را برکنار کردند و نه ابقا و بلاتکلیفی هست و این دهن کجی به کمیته فنی بود. چیزی که مشخص است ، برخلاف نظر کارشناسان ، آقای تاج می خواهد کی روش را ابقا کند.

 

کمیته فنی اصلا وجود خارجی ندارد؟!

 از زمانی که تاج به فدراسیون آمده است هیچ جلسه ای برای کمیته فنی نداشته اند و حتی انتخاب کی روش هم فقط و فقط بر مبنای تفکرات شخصی تاج بود و هیچ خردجمعی وجود نداشت. حتی فکر نمی کنم که هیئت رئیسه هم در این انتخاب دخیل بوده است.

 

اگر می توانست کسی جلوی این رفتارها را بگیرد که اول جلوی آمدن خود آقای تاج به فدراسیون و یا برگشت کی روش را می گرفت.

 

در ظاهر کسی نمی تواند جلوی آن ها بایستد و ارزشی برای خردجمعی قائل نیستند.

 

حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی تکذیب شد

ابراهیم قاسمپور، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال:فکر می کنم آمدن فرهاد مجیدی شایعه است چون هم جوان است و هم سابقه ی زیادی ندارد و ما قبلا این امتحان ها را پس داده ایم.

 

 دایی و قلعه نویی را قبلا سوزاندیم. اصلا مشخص نیست که جلسه ای برگزار شده است یا نه و اصلا با ما هیچ مشورتی نشده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------