گل محمدی: فصل قبل شرایط نرمالی نداشتیم/ جدایی هافبک پرسپولیس تایید شد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نیمه دوم بازی با ذوب آهن یکطرفه شده بود، گفت: صحنه برخورد توپ با دست بازیکن حریف در محوطه جریمه و پنالتی واضح بود.

به گزارش مهر، یحیی گل محمدی پس از پایان بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر که با برتری یک بر صفر پرسپولیس تمام شد، گفت: بازی خوبی بود و سه امتیاز ارزشمند گرفتیم. آن را به هواداران تقدیم می کنم. نیمه اول برای ما سخت بود و حریف خیلی خوب دفاع کرد. در نیمه دوم، بازی تقریبا یکطرفه شده بود.

 

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه تیمش می توانست در نیمه دوم گل های بیشتری به ثمر برساند، اظهار کرد: به نظرم حضور بازیکنان جایگزین، خیلی تأثیرگذار بود. بازیکنانم تمرکز خوبی در این بازی داشتند. کسب سه امتیاز هدف اصلی بود و به بازیکنانم تبریک می‌گویم.آنها ۹۰ دقیقه پُرفشار را پشت سر گذاشتند. به هر حال آنها تحت فشار زیادی هستند که نتیجه بگیرند.

 

گل محمدی در ادامه جدایی سیامک نعمتی را از پرسپولیس تایید کرد و درباره غیبت مهدی عبدی و سعید صادقی در لیست بازی امروز گفت: صادقی مصدوم است و عبدی هم شب گذشته مصدوم شد.

 

«آیا جدایی نعمتی از پرسپولیس تصمیم کادر فنی بوده است یا درخواست خود بازیکن؟» سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال تاکید کرد که نمی خواهد خیلی در مورد آن صحبت کند. وی گفت: فوتبال حرفه ای است و بازیکن بالا و پایین دارد. شاید بازیکن بخواهد تیم عوض کند و یا کادر فنی این تصمیم را بگیرد. نعمتی از نظر فنی و اخلاقی در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت اما از جمع ما جدا می شود. از حامد پاکدل -مهاجم پرسپولیس که پیش از نعمتی جدا شده بود- هم واقعاً تشکر می‌کنم.

 

گل محمدی همچنین در واکنش به عملکرد شیخ دیاباته در بازی امروز مقابل ذوب آهن بعد از هفته ها مصدومیت گفت: از عملکرد دیاباته راضی هستم. او خودش را در موقعیت گلزنی قرار داد و در کل عملکردش خوب بود.

 

به گزارش مهر، در ادامه این نشست سرمربی پرسپولیس به سئوالی درباره تفاوتهای تیمش نسبت به فصل گذشته پرداخت و اظهار کرد: سال گذشته مشکلات زیادی در جذب و جدایی بازیکنان داشتیم که عملکرد ما را تحت تاثیر قرار داد. شرایط مالی سختی داشتیم. وضعیت نرمال نبود.

 

سرمربی پرسپولیس با اشاره به محرومیت فصل گذشته این تیم از نقل و انتقالات افزود: با آن همه مشکلات نایب قهرمان شدیم. شاید اگر یکی از آن مشکلات را هم نداشتیم قهرمان می شدیم.

 

گل محمدی سپس تاکید کرد: الان هم کار تمام نشده است و تازه در وسط فصل هستیم. می دانیم که بازی سختی در پیش داریم و تیم ها هم راحت امتیاز از دست نمی دهند. فکر می کنم با حضور آقای درویش (مدیرعامل پرسپولیس) تاثیرات مثبتی در تیم ایجاد شد و واگذاری سهام تیم در بورس خیلی از مشکلات را حل کرد.

 

وی درباره مشکلات دفاعی پرسپولیس در این بازی خاطرنشان کرد: ما در تهران بازی می کنیم. تیم هایی که برابر ما دفاعی بازی می کنند می توانند از انتقال به حمله خوب استفاده کنند. در صحنه هایی که خودمان توپ داشتیم، به ذوب آهن فرصت نزدیک شدن به دروازه‌مان را دادیم.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص غیبت تماشاگران در ورزشگاه ها هم گفت: انتظارمان از وزارت ورزش و فدراسیون این است که پیگیر حضور تماشاگران باشند. پرسپولیس و استقلال و همه تیم ها با هوادارانشان زنده هستند. وقتی در زمین خودمان بازی می کنیم انتظار داریم از حضور هواداران استفاده کنیم. حتی در شهرستان ها. بیشترین ضرر را پرسپولیس می کند که بیشترین هوادار را دارد. امیدوارم این مشکل زودتر برطرف شود. فوتبال بدون هوادار لذتی ندارد و مسابقات شبیه به بازی های دوستانه است. شور و اشتیاقی که باید باشد کم کم از دست می رود.

 

گل محمدی در پایان درباره داوری مسابقه با ذوب آهن و صحنه مشکوک برخورد توپ با دست بازیکن ذوب آهن در محوطه جریمه اظهارکرد: من که از دور دیدم، این صحنه واضح بود. فکر می کنم باتوجه به زاویه داور مسابقه، دیدن آن سخت بود. در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشت.

  

مهدی تارتار:زورمان به پرسپولیس نرسید/ تمرکزمان را از دست دادیم و گل خوردیم

مهدی تارتار در پایان بازی دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال که با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد، گفت: بازی سختی بود. می دانستیم اگر غفلت کنیم امتیاز از دست می دهیم که همینطور هم شد.

 

سرمربی ذوب آهن افزود: پرسپولیس را خوب کنترل کرده بودیم اما روی یک ضربه ایستگاهی تمرکزمان را از دست دادیم. در نیمه اول می توانستیم حتی به گل برسیم. یک توپ به تیرک دروازه پرسپولیس زدیم. در نیمه دوم فضاها را خوب گرفته بودیم ولی پرسپولیس با ضربات ایستگاهی بود که می توانست برای پرسپولیس گره گشا باشد. همینطور هم شد. غفلت کردیم و گل خوردیم. بعد از گل، انسجام ما به هم ریخت. تغییراتی ایجاد کردیم. موقعیتهای نصفه و نیمه ای داشتیم ولی نتوانستیم پرسپولیس را متوقف کنیم.

 

تارتار تاکید کرد: مسئولیت باخت با من است. بازیکنانم تلاش خودشان را کردند. ان شاءالله در ادامه راه امتیازات لازم را جمع کنیم.

 

سرمربی ذوب آهن درباره احتمال تقویت تیم و جذب بازیکن جدید گفت: باید بازیکنی باشد که بتوانیم جذب کنیم. با شرایط مالی که داریم، نمی توانیم در نیم فصل خیلی هزینه کنیم. سعی کردیم در خط هافبک طراح فعالیت کنیم. مهاجم آزاد نیست. اگر نتوانستیم، تغیراتی در تیم ایجاد می کنیم.

 

تارتار در خصوص احتمال جذب بازیکن خارجی تصریح کرد: اگر بازیکن با کیفیت می خواهید، باید بالای ۲۰ میلیارد هزینه کنید. ما این توانایی را نداریم. بودجه ما محدود است. سعی می کنیم دنبال بازیکن خارجی نرویم و تمرکزمان روی بازیکن خوب داخلی است.

 

وی یادآور شد: در ذوب آهن مشکل مالی نداریم؛ مشکل بودجه داریم. خودم فکر می کردم ذوب آهن برای قهرمانی هزینه کند ولی دست مسئولان بسته است. این دلیل نمی شود ببازیم. باید بهتر عمل کنیم. من به شخصه باید بیشتر تلاش کنم. ما تیم خوبی هستیم. در نیمه اول پا به پای پرسپولیس بازی کردیم. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و بازی کردن با این تیم سخت است. صادقانه بگویم؛ زورمان به پرسپولیس نرسید. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------